eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › zakup i dostawa gwoździ śródszpikowych, płyt doi złamań przynasadowych, implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, śrub interferencyjnych do stabilizacji implantów więzadła krzyżowego, implkantów do rekonstrukcji, cementu kostnego, aparatu do zacisku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-19

POZYCJA 63914

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Polanica-Zdrój: zakup i dostawa gwoździ śródszpikowych, płyt doi złamań przynasadowych, implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, śrub interferencyjnych do stabilizacji implantów więzadła krzyżowego, implkantów do rekonstrukcji, cementu kostnego, aparatu do zacisku pneumatycznego, szyn do pasywnego ruchu ciągłego dla potrzeb oddziału urazowo-ortopedycznego Specjalistycznego Centrum Medycznego, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica Zdrój Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Specjalistyczne Centrum Medyczne, do kontaktów: Tadeusz Jóźwiak, ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8621101, 8621121, fax 074 8621102, e-mail: zam.publ@scm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.scm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa gwoździ śródszpikowych, płyt doi złamań przynasadowych, implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, śrub interferencyjnych do stabilizacji implantów więzadła krzyżowego, implkantów do rekonstrukcji, cementu kostnego, aparatu do zacisku pneumatycznego, szyn do pasywnego ruchu ciągłego dla potrzeb oddziału urazowo-ortopedycznego Specjalistycznego Centrum Medycznego, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica Zdrój. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Specjalistyczne Centrum Medyczne, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica Zdrój. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zakup i dostawa gwoździ śródszpikowych, płyt doi złamań przynasadowych, implantów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego, śrub interferencyjnych do stabilizacji implantówwięzadła krzyżowego, implantów do rekonstrukcji, cementu kostnego, aparatu do zacisku pneumatycznego, szyn do pasywnego ruchu ciągłego dla potrzeb oddziału urazowo-ortopedycznego Specjalistycznego Centrum Medycznego, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica Zdrój. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: -dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i stosowania w służbie zdrowia, właściwy w zależności od klasy produktu -pisemna informacja producenta potwierdzająca spełnianie wymogów siwz -wykaz wykonanych dostaw -min. 3 dokumenty potwierdzajace należyte wykonanie dostaw 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tyś. Euro, poniżej 137 tyś. Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: w prowadzonym postepowanie zamawiający wymaga wniesienioa wadium. Wysokość wadium dla poszczególnych pakietów podana jest w siwz i ogłoszeniu zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, -Działają na podstawie art. 23, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, -Złożą do prowadzonego postępowania ważną ofertę, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę oferta zawiera wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24 i 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby Wykonawcy przystępujący do postępowania złożyli następujące oświadczenia i dokumenty: -Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 4 -Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 5. -Oświadczenia w trybie art. 36, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr -Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 6 Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 26, ust. 1 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych) żąda złożenia dokumentów zgodnych z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów (art. 25, ust. 2) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r., tj., : -Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, -Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. -Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających (podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy na zewnątrz), że dostawy te zostały wykonane należycie. -Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres. -Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową Wykonawcy oraz wysokość posiadanych środków finansowych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1, ust. 1 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, -Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -Nie był karany w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych). Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Poza wymienionymi wyżej oferta musi zawierać następujące dokumenty: -Uzupełniony druk ofertowy -Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy w formie wydruku (czcionka min. 11 ) i elektronicznej (dyskietka lub płyta CD w formacie Word) -Potwierdzenie wpłaty wadium -Uzupełniony i zaakceptowany wzór umowy -Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu i stosowania w służbie zdrowia, właściwy w zależności od klasy produktu. -Pisemną informację producenta potwierdzającą spełnianie wymogów siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 02.02.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.01.2007, godzina 11:30, sala konferencyjna SCM , ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica Zdrój.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: gwoździe śródszpikowe. 1) Krótki opis: blokowane udowe rekonstrukcyjne z kompletem śrub. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: gwoździe śródszpikowe. 1) Krótki opis: blokowane Gamma z kompletem śrub. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: gwoździe środszpikowe. 1) Krótki opis: blokowane piszczelowe z kompletem śrub. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6 tys.Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: płyty. 1) Krótki opis: do złamań przynasadowych kości udowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6tys. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: implanty. 1) Krótki opis: do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: powyzej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: śruby. 1) Krótki opis: interferencyjne do stabilizacji implantów więzadła krzyżowego przedniego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 tys. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: implanty. 1) Krótki opis: do rekonstrukcji więzadeł pobocznych stawu kolanowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: implanty. 1) Krótki opis: do rekonstrukcji stożka rotatorów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: implanty. 1) Krótki opis: do rekonstrukcji stawu ramiennego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: implanty. 1) Krótki opis: do szycia łąkotek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: ponizej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: implanty. 1) Krótki opis: do rekonstrukcji wielowięzadłowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: cement. 1) Krótki opis: kostny 40 g o niskiej gęstości z gentamycyną. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 13 Nazwa: cement. 1) Krótki opis: kostny 40 g z dwoma antybiotykami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 14 Nazwa: prowadnica. 1) Krótki opis: do optyki, kaniule, stripery zamkniete, haczyki artroskopowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 15 Nazwa: igły. 1) Krótki opis: punkcyjne z mandrynem. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 16 Nazwa: aparaty. 1) Krótki opis: do zacisku pneumatycznego pacjenta. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 17 Nazwa: szyna. 1) Krótki opis: do pasywnego ruchu ciągłego stawu biodrowego i kolanowego oraz stawu ramiennego i łokciowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 6 tyś. Euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.