eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KamieńskZakup materiałów budowlanych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem, do zadań chodnikowych i drogowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-11

Ogłoszenie nr 63950 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.

Kamieńsk: Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem, do zadań chodnikowych i drogowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 46442


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Gospodarki Komunalnej w Kamieńsku, krajowy numer identyfikacyjny 59032801900000, ul. ul. Wieluńska  50, 97360   Kamieńsk, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 446 817 136, faks 446 817 136, e-mail bozenaprochnicka@o2.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kamiensk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem, do zadań chodnikowych i drogowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.3601.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem, do zadań drogowych i chodnikowych z podziałem na części. Część I - obejmuje dostawę materiałów budowlanych /materiałów brukowych/ wskazanych szczegółowo w Tabeli nr 1 L.p. Nazwa Jedn. miary Nakłady 1 Kostka brukowa wibroprasowana Holland szara 6cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ m2 250 2 Kostka brukowa wibroprasowana Holland czerwona 6cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ m2 3000 3 Kostka brukowa wibroprasowana Holland szara 8cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ m2 250 4 Kostka brukowa wibroprasowana Holland czerwona 8cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ m2 1000 5 Kostka brukowa wibroprasowana Holland grafitowa 6cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ m2 300 6 Kostka brukowa wibroprasowana Holland grafitowa 8 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ m2 2500 7 Kostka brukowa wibroprasowana Holland zielona 6 cm bez fazy /z przeznaczeniem na ścieżki rowerowe/, /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ m2 1500 8 Krawężnik drogowy szary 15x30x100 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ mb 2000 9 Krawężnik drogowy szary 20x30x100 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ mb 200 10 Obrzeże chodnikowe szare 6x20x100 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ mb 200 11 Obrzeże chodnikowe czerwone 6x20x100 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ mb 1500 12 Obrzeże chodnikowe grafitowe 6x20x100 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ mb 300 13 Obrzeże chodnikowe szare 8x30x100 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ mb 200 14 Obrzeże chodnikowe czerwone 8x30x100 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ mb 1000 15 Krawężnik betonowy najazdowy szary 15x22x100 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ mb 1000 16 Krawężnik betonowy skośny szary 15x22x30x100 cm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek HDS-em/ mb 300 Część II - obejmuje dostawę materiałów budowlanych /tłuczeń/ wskazanych szczegółowo w Tabeli nr 2 L.P. Nazwa Jedn.miary Nakłady 1 Tłuczeń kamienny dolomitowy o frakcji 0÷63 mm cena obejmuje również dostawę i rozładunek wywrotką/ t 350 2 Tłuczeń kamienny dolomitowy o frakcji 0÷31,5 mm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek wywrotką/ t 1500 3 Tłuczeń kamienny dolomitowy o frakcji 10÷31,5 mm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek wywrotką/ t 400 4 Tłuczeń kamienny dolomitowy o frakcji 16÷31,5 mm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek wywrotką t 350 5 Tłuczeń kamienny dolomitowy o frakcji 31,5÷63 mm /cena obejmuje również dostawę i rozładunek wywrotką/ t 350 Ilości przedmiotu umowy wskazane wyżej są ilościami maksymalnymi, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiałów budowlanych, wymienionych w powyższych tabelach lub całkowitej rezygnacji z danego asortymentu w ramach danej części. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości materiałów budowlanych niż te, które zostały wymienione w tabeli nr 1 i 2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 44113810-6
Dodatkowe kody CPV: 44113100-6, 44113140-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem, do zadań drogowych i chodnikowych/ materiały brukowe/
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT258000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Kost-Bet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa,  kostbet@kosbet.pl,  ul. Ułańska 15,  42-120,  Miedźno,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 289234.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 289234.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306472.95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą do miejsca siedziby zamawiającego i rozładunkiem, do zadań drogowych i chodnikowych /tłuczeń/
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT124625.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Patrytrans Patryarcha Sławomir,  trans.sp@wp.pl,  Przerąb 27 ,  97-515,  Masłowice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129027.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129027.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152274.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.