eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › opracowanie projektu drogowego



Ogłoszenie z dnia 2005-12-01

POZYCJA 63973

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: opracowanie projektu drogowego: Studium Wykonalności wraz z analizą ruchu dla płatnej Autostrady A-1, odcinek: Stryków-Pyrzowice Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Artur Klimaszewski Tel.:(+4822) 375 88 10 Fax :(+4822) 375 88 03 e-mail: aklimaszewski@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu drogowego: Studium Wykonalności wraz z analizą ruchu dla płatnej Autostrady A-1, odcinek: Stryków-Pyrzowice. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i dostarczenie Zamawiającemu narzędzia pozwalającego na zrozumienie i określenie pozycji negocjacyjnej podmiotów ubiegających się o kontrakt na wybudowanie i użytkowanie autostrady płatnej A1, odcinek Stryków - Pyrzowice. Na podstawie tego narzędzia zamawiający będzie mógł z podmiotami ubiegającymi się o kontrakt na budowę i użytkowanie Autostrady wynegocjować optymalny model pobierania opłat i ich wysokości na wybranych odcinkach Autostrady (lub na całej Autostradzie) z uwzględnieniem interesu publicznego. Przewiduje się więc, że efektami stosowania opracowania i dostarczonego przez Wykonawcę będzie: - wykonywanie analizy finansowej z punktu widzenia przyszłego koncesjonariusza - pod względem zyskowności i cash-flow - ustalenie optymalnych stawek poboru opłat - ustalenie optymalnej długości trwania umowy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska. Kod NUTS: PL. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.21.00 - Usługi analizy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.62.10.00 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): --. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 60 000 PLN (sześćdziesiąt tysięcy PLN). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w dwóch częściach na podstawie faktur: 35% przewidywanej kwoty kontraktu po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Raportu z Badań Ruchu, 65% przewidywanej kwoty kontraktu po zaakceptowaniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełnić każdy z Wykonawców. 1) potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 10 mln PLN; b) płynność bieżącą [Xpb] w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem [Xpb= aktywa obrotowe/ zobowiązania krótkoterminowe] nie mniejsza niż 1 [Xpb nie mniejsze niż 1]; c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na realizowanie konkretnego celu, lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN; d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejsza niż 3 mln PLN; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: warunek a) spełniają łącznie, warunek b) musi spełniać każdy z Wykonawców, warunek c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2) Potencjał kadrowy Wykonawcy muszą wykazać że dysponują co najmniej personelem (zwanym Personelem Kluczowym) o niżej wymienionych kwalifikacjach: Kierownik Projektu - wykształcenie wyższe - inżynieria komunikacyjna, inżynieria dróg lub ekonomika transportu, - minimum 6 lat doświadczenia w kierowaniu (po stronie Wykonawcy projektu) - projektami badań ruchu, modelowania sieci, optymalizacji stawek opłat lub badania opłacalności inwestycji komunikacyjnych. Ekspert d/s badań ruchu - minimum 4 lata doświadczenia w kierowaniu przeprowadzaniem bądź nadzorowaniu w ramach zespołu wykonawczego badań ruchu drogowego. Ekspert d/s modelowania sieci / ruchu - wykształcenie wyższe, - minimum 4 lata doświadczenia w pracach polegających na modelowaniu ruchu na drogach zamiejskich. Ekspert ds. inwestycji infrastrukturalnych - wykształcenie wyższe techniczne - inżynieria dróg, mostów lub inżynieria komunikacyjna, - minimum 6 lat doświadczenia w kierowaniu, nadzorowaniu lub projektowaniu dużych projektów inwestycyjnych w dziedzinie drogownictwa. Ekspert ds. kosztów - wykazane doświadczenie w szacowaniu kosztów inwestycji infrastrukturalnych,. - minimum 5 lat doświadczenia w kosztorysowaniu, inżynierii kosztów, kontroli kosztów budowy, zarządzaniu kosztami budowy i/lub utrzymania dot. dużych inwestycji infrastrukturalnych (w tym co najmniej jedna o wartości robót wyższej niż równowartość 30 mln Euro). Ekspert ds. analiz finansowych - wykształcenie wyższe - finanse, bankowość, ekonomia, ekonomika transportu lub pokrewne, - minimum 5 lat doświadczenia w prowadzeniu samodzielnych analiz finansowych projektów inwestycyjnych, z tego co najmniej 2 o wartości zaangażowanego kapitału powyżej 25 mln Euro. Jedna osoba może być specjalistą w więcej niż jednej dziedzinie, przy czym Personel Kluczowy musi liczyć co najmniej 4 osoby. Zaproponowane osoby nie mogą być zaangażowane w realizację innych zamówień, w ramach których ich obowiązki czasowo kolidowałyby z obowiązkami wynikającymi z zawartego w ofercie harmonogramu pracy dla stanowiska na które proponowana jest dana osoba. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek. 3) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny według poniższej tabeli: Lp./Wyszczególnienie/Min. liczba jednostek; 1/Oprogramowanie komputerowe służące do modelowania ruchu w sieciach transportowych stosowane i sprawdzone na rynku (np. VISUM, EMME2, SATURN) lub podobne, wraz z licencją na co najmniej jedno stanowisko./1; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, poprzedzających datę złożenia oferty, wykonał (tzn. w tym okresie ukończył) co najmniej 2 projekty zawierające modelowanie ruchu lub prognozę ruchu. Każdy projekt o wartości nie mniejszej niż 0,5 mln PLN. Wykonawca musi wykazać, że okresie ostatnich 3 lat, poprzedzających datę złożenia oferty, wykonał (tzn. w tym okresie ukończył) co najmniej 1 projekt polegający na szacowaniu kosztów inwestycji infrastrukturalnej lub określaniu jej opłacalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Zamawiający wymaga spełnienia powyższego warunku przez konsorcjum jako całość, a nie przez poszczególnych jego członków. 5) Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie badania ruchu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału 1 SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie oraz rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu oraz rachunku zysków i strat - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do Rozdziału I SIWZ. b) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 6.2.1.c) SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 3 mln PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Informację o kluczowych ekspertach, którzy będą skierowani do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału 1 SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób - życiorysy zawodowe (załącznik 2a do Rozdziału I SIWZ.). b) Informację o posiadanym potencjale technicznym (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału 1 SIWZ. c) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do Rozdziału 1 SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b), III.2.1.1) d) i III.2.1.1) e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b) - III.2.1.1) e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) a) - III.2.1.1) e), w pkt III.2.1.2 a) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) b) i c) oraz III.2.1.3) a), b) i c) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/PT/8/TEN-T. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.01.2006, godzina 12:30, GDDKiA ul. Żelazna 59; 00-848 Warszawa, pok. 519 V p.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie planowane jest do współfinansowania ze środków pochodzących z budżetu TEN-T. 4) Informacje dodatkowe: II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach 8 licząc od daty rozpoczęcia realizacji umowy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.