Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Tomaszów Lubelski: Remont cząstkowy dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w roku 2009
Numer ogłoszenia: 63982 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski , ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643085, faks 084 6643873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg gminnych asfaltowych na terenie Gminy Tomaszów Lubelski w roku 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy dróg gminnych asfaltowych w technologii powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy którzy spełniaja warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy zdnia 29.01.2004 r Prawo Zamówień Publicznych. b/ W przetargu mogą wziąć udzial wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych c/ wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej po 2 zadannia o poodobnym charakterze i wartości. d/ dysponują urządzeniami i sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - skrapiarka samochodowa lub ciągnikowa 1- szt - walec statayczny samojezdny - 1 szt - samochód cieżarowy o ładowności 5-10 ton - 1 szt - ciągnik rolniczy kołowy - 1 szt - cysterna do przewozu bitumu - 1 szt e/ zapoznają się z treścią SWIZ, projektem umowy oraz przedmiotem zamówienia i przyjmuje je bez zastrzeżeń. f/ sporządzą kosztorys ofertowy zgodnie z z warunkami SWIZ dla realizacji zadania g/ na wbudowane materiały przedłożą atesty potwierdzające ich przydatność w wykonaniu tego rodzaju robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzjące że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminy składania ofert. b/ dokumenty potwierdzajace uprawnienia pracowników do kierowania robotami budowlanymi wymagane polskim prawem budowlanym oraz ksero aktualnego zaswiadczenia o wpisie na liste Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddzialu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpiwiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert. d/ wypełniony formularz oferty zał. nr 1 e/ oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zał ne 3 f/ kosztorys ofertowy z podaną ogólną wartością robót brutto - zał. nr 2 g/ wykaz sprzetu niezbednego do wykonania zadania - zał nr 4 h/ wykaz wykonanych robó budowlanych - co najmniej po 2 zadania w ostatnich 3 latach i/ dokumenty potwierdzające, że roboty wykonane w latach poprzednich zostały wykonane należycie /referencje/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ul. 29 Listopada 9 22-600 Tomaszów Lubelski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ul. 29 Listopada 9 22-600 Tomaszów Lubelski pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Lubelskim
- Zakup mikrobusu 9-miejscowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Centrum Terape. SENSIS w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III 2024 r. współfinansowanego ze środków PFRON
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.