To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Zgierz: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim
Numer ogłoszenia: 63989 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35097 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Aleksandrowie Łódzkim, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 2. CPV:71.52.00.00-9- usługi nadzoru budowlanego. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie min.: 1) sprawować w imieniu Zamawiającego nadzór inwestorski nad wykonaniem poszczególnych elementów robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, zgodnie ze założonym przez wykonawcę robót budowlanych Harmonogramem prac budowlanych (sporządzonym w oparciu o wykres Gantta); 2) do uczestniczenia w czynnościach przekazywania wykonawcy robót budowlanych terenu budowy; 3) do bieżącej (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu) kontroli ilościowej i jakościowej wykonywanych prac, kontroli robót budowlanych pod względem zgodności ich z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; 4) do sprawdzania jakości wbudowanych materiałów, a szczególności do zapobiegania zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych lub wyrobów i materiałów budowlanych nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 5) do odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji i urządzeń technicznych; 6) do wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; 7) do żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną; 8) do uzgadniania z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii wykonania robót, materiałów i urządzeń zgłaszanych przez Wykonawcę 9) do sporządzania w formie elektronicznej i przedstawiania Zamawiającemu cotygodniowych sprawozdań z realizacji poszczególnych elementów robót budowlanych; 10) do organizowania i prowadzenia narad technicznych, problemowych w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, o którym mowa w ust. 1, w tym także narad zwołanych na wniosek Zamawiającego; 11) do przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru nadzorowanych robót oraz udziału w odbiorze końcowym, przy czym Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do czynności odbioru końcowego w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia gotowości przez wykonawcę robót budowlanych. 4. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania, o którym mowa w ust. 1, do chwili spisania protokołu końcowego oraz przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych (36 miesięcy od dnia odbioru bez uwag wszystkich robót budowlanych), w zakresie wyłącznie udziału w przeglądach gwarancyjnych (1 raz w okresie gwarancji) i usuwaniu ewentualnych usterek w zakresie z tym związanych. W pkt II.1.7) ogłoszenia wskazano termin zakończenia robót budowlanych podlegających nadzorowi, który określony został na dzień 15 września 2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41.52.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRYMBUD, Mariusz Przymiński, ul. Podchorążych 46, 94-234 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7174,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4200,00
Oferta z najniższą ceną: 4200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
- Odławianie i dostarczanie do schroniska bezdomnych zwierząt z terenu gminy Zgierz oraz ich utrzymywanie od 01.01. 2025 r. do 31.12. 2025 r. wraz z psami i kotami odłowionymi w latach 2014-2024.
- Zapewnienie opieki zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Miasto Zgierz na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2025 r.
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.