To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Warszawa: 1). Dostawa kopiarek dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Bemowo.
2). Dostawa kopertownicy dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Bemowo.
Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych, liczba części: 2.
Numer ogłoszenia: 6398 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 236173 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Powstańców Śląskich, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, fax 022 53-37-563.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1). Dostawa kopiarek dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Bemowo. 2). Dostawa kopertownicy dla Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Bemowo. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych, liczba części: 2..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopiarek i kopertownicy do Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Bemowo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 95081,97 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: DOSTAWA KOPIAREK DLA URZEDU M. ST. WARSZAWY DZIELNICY BEMOWO..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDIKO Sp. z o. o., ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 53330.64
- Oferta z najniższą ceną: 53330.64 / oferta z najwyższą ceną: 85.621.20
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: DOSTAWA KOPERTOWNICY DLA URZEDU M. ST. WARSZAWY DZIELNICY.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- X-NET Sp. z o. o., ul. Chwaszczyńska 130, 85-571 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 23450.00
- Oferta z najniższą ceną: 23450.00 / oferta z najwyższą ceną: 27450.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- "Dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Dostawa sprzętu kserograficznego do pięciu Miejskich Zespołów Szkół w Gorlicach
- DZP/46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.