eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedażyi dostawy do siedziby zamawiającego biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz promowych na służbowe podróże zagraniczne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Warszawa: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedażyi dostawy do siedziby zamawiającego biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz promowych na służbowe podróże zagraniczne.
Numer ogłoszenia: 64002 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dowództwo Operacyjne , ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 685-53-66, faks 0-22 685-53-10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.do.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: resort ON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedażyi dostawy do siedziby zamawiającego biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz promowych na służbowe podróże zagraniczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość biletów łącznie: 248 szt. w tym: bilety lotnicze: 239 szt. w tym: pozaeuropejskie trasy - klasa ekonomiczna - 30 szt. trasy europejskie - klasa business - 6 szt. trasy europejskie klasa ekonomiczna - 203 szt. bilety kolejowe (trasy europejskie) - 4 szt. bilety autobusowe (trasy europejskie) - 2 szt. bilety promowe (kierunki trasy bałtyckiej) - 3 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy Warszawa Nr rachunku: 66 1010 1010 0034 5013 9120 0000 z dopiskiem wadium w postępowaniu nr 19/2014/DO RSZ, a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty Wadium wnoszone w innej formie - oryginał należy złożyć w kasie zamawiającego (Warszawa, ul. Radiowa 2, budynek nr 30, pomieszczenie nr 9) od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 09.00 - 14.00, a kserokopię zamieścić w ofercie. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli do oferty dołączy nw. dokumenty. Ocena warunków udziału w postępowaniu odbędzie się wg kryterium spełnia/nie spełnia. W celu dokonania oceny ww. warunku nalezy przedłozyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli do oferty dołączy ww. oświadczenie. Ocena warunków udziału w postępowaniu odbędzie się wg kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli do oferty dołączy ww. oświadczenie. Ocena warunków udziału w postępowaniu odbędzie się wg kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli do oferty dołączy ww. oświadczenie. Ocena warunków udziału w postępowaniu odbędzie się wg kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg wzoru zawartego w załączniku nr 2 do SIWZ; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli do oferty dołączy ww. oświadczenie. Ocena warunków udziału w postępowaniu odbędzie się wg kryterium spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Najkrótszy termin w jakim zamawiający może dokonać zmiany danych pasażera lub terminu wylotu na zakupionym bilecie lotniczym bez kosztów - 20
  • 3 - Najkrótszy termin w jakim zamawiajacy może zrezygnować z zakupionego biletu lotniczego i otrzyma zwrot kosztów - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywany termin realizacji zamówienia - przez okres 12 m-cy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty określonej w umowie, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania. W przypadku upływu terminu obowiązywania umowy przed wyczerpaniem kwoty określonej w umowie, termin obowiązywania umowy może zostać przedłużony na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.do.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, budynek nr 30 pok. 5a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, blok nr 2, pok. 130 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.