Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-04
Lubawka: Ochrona mienia
Numer ogłoszenia: 6402 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. , ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, faks 075 7411541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna mienia i obiektów. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie także do wykonywania innych czynności. 1. W zakresie ochrony mienia: 1.1 . Obiekt bazy komunalnej znajdującej się w Boguszowie-Gorcach przy ulicy Brzozowej 1: - ochrona na miejscu 16 godz. na dobę w dni robocze od godz. 15 00 do godz. 7 00, - ochrona na miejscu całodobowo w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy ponadto - obsługa pieca CO w sezonie opałowym poprzez: a) właściwe i prawidłowe spalanie opału w kotłach; b) utrzymywanie właściwego ciśnienia w kotle i instalacji co; c) dbanie o stan techniczny urządzeń i narzędzi do obsługi kotłów; d) ciągłość pracy urządzeń kotłowni w sezonie opałowym, e) utrzymanie właściwej temperatury w pomieszczeniach, f) wrzucanie dostarczonego opału do składu opałowego,, - karminie psa oraz prowadzenie książki szczepień, - prowadzenie rejestru pogodowego poprzez dokonywanie wpisów na kartę prognoz meteorologicznych tj. data, godzina, temperatura, zachmurzenie, wiatr, opad, inne zjawiska, - w okresie zimowym przyjmowanie zgłoszeń dotyczących konieczności oczyszczania ulic ze śniegu i zwalczania śliskości w mieście oraz przekazywanie ich właściwym osobom wskazanym przez Zamawiającego do realizacji, 1.2. Obiekt przemysłowy, ogrodzony zlokalizowany na terenie byłego zakładu JURTAL przy ul. Kamiennogórskiej 34A w Lubawce: - grunty - działki nr 64, 72/1, o łącznej powierzchni 0,8564 ha, - budynek o powierzchni użytkowej: 883,91 m2. kubatura ok. 3000m3. - budynek murowany z cegły, podpiwniczony. Posiada część biurowo-socjalną oraz halę przeszkloną o konstrukcji stalowej. Ochrona polegać będzie na dozorowaniu, pilnowaniu w celu niedopuszczenia do dewastacji i kradzieży przez patrol regularnie kontrolujący obiekt 3 razy na dobę w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy natomiast w dni robocze w godzinach od 1400 do 600. Podjęcie interwencji w przypadku otrzymania sygnału o jej konieczności 24 godziny na dobę. 1.3. Teren składowiska odpadów komunalnych przy ul. Zielonej w Lubawce: - ogrodzony, powierzchnia składowiska zlokalizowanego na działkach nr 122 i 152 wynosi 6,989 ha Na terenie składowiska znajduje się: kontener socjalno-biurowy o powierzchni użytkowej - 20 m2; budynek socjalny o powierzchni użytkowej - 189,17 m2; budynek sortowni o powierzchni użytkowej - 2400 m2; kompostownia; wiata na surowce wtórne i odpady wielkogabarytowe; wiata na kompaktor; oraz mienie ruchome, tj.: trzy samochody ciężarowe trzyosiowe z zabudową hakową; przerzucarka do kompostu, dwie ładowarki teleskopowe, mobilny przesiewacz bębnowy, kompaktor na odpady, kontenery od 7m3 do 30m3 . - ochrona na miejscu 8 godz. na dobę w dni robocze w godzinach ustalonych z Zamawiającym, - ochrona na miejscu całodobowo w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy, - zastosowanie (zainstalowanie) monitoringu wizyjnego w ilości 2 kamer. 1.4. Teren Targowiska Miejskiego w Kamiennej Górze przy ul. Lubawskiej - teren ogrodzony, na którym zlokalizowane są kioski handlowe oraz szalet i punkt sanitarny. Ochrona polegać będzie na dozorowaniu przez patrol regularnie kontrolujący obiekt 2 razy w ciągu doby w dni robocze w godzinach od 21 00 do 5 00, oraz 3 razy na dobę w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy w godzinach od 17 00 do 5 00. Podjęcie interwencji w przypadku otrzymania sygnału o jej konieczności 24 godziny na dobę. 1.5. Teren składowiska odpadów komunalnych przy ul. Kolejowej w Czarnym Borze - ogrodzony, powierzchnia składowiska zlokalizowanego na działkach nr geod. 49/1 obręb nr 2 Czarny Bór oraz 1/2 obręb Stary Lesieniec i wynosi 3,25 ha. - ochronę na miejscu 16 godz. na dobę w dni robocze od godz. 14 00 do godz. 6 00, - ochronę na miejscu całodobowo w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy. - wykonawca zastosuje (zainstaluje) monitoring wizyjny w ilości 2 kamer w miejscach ustalonych z Zamawiającym. 2. W zakresie utrzymania czystości i porządku: Utrzymanie czystości w obiekcie bazy komunalnej znajdującej się w Boguszowie przy ul. Brzozowej 1 o pow. 183m2 poprzez: codzienne zamiatanie, zmywanie podłogi, mycie parapetów okiennych, grzejników, mebli biurowych, tablic informacyjnych, gablot, hydrantów, opróżnianie koszy w pomieszczeniach budynku, ich mycie i wymiana worków na śmieci, czyszczenie ścian z pajęczyn na terenie całego obiektu, obustronne mycie drzwi wraz z ościeżnicami i progami na korytarzach i klatkach schodowych, mycie drzwi wejściowych do obiektu, odkurzanie na sucho sztucznej zieleni znajdującej się w budynku, mycie wnęk międzyokiennych i parapetów zewnętrznych, opraw oświetleniowych i żyrandoli, mycie i dezynfekcja aparatów telefonicznych oraz raz na kwartał mycie okien i pranie firan oraz zasłon..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie (koncesję) na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi ochrony mienia w tym - jedna polegająca na ochronie na miejscu (min. 16 godz. na dobę) natomiast druga polegająca na ochronie poprzez patrol regularnie kontrolujący obiekt kilka razy na dobę. Uwaga: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się wykonaniem min. jednej usługi dozoru miejscowego i jednej usługi polegającej na ochronie poprzez patrol regularnie kontrolujący obiekt kilka razy na dobę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanwcy powinni dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować grupą interwencyjną, w skład której wchodzą pracownicy ochrony posiadający licencję I bądź II stopnia. Dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą (inną niż w/w) posiadającą licencję II stopnia, realizującą zadania nadzoru (kierownictwa). Dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi kotłów wodnych na paliwa stałe o mocy powyżej 50 kW w ilości umożliwiającej wykonywanie usługi w zakresie obsługi pieca CO na obiekcie bazy komunalnej znajdującej się w Boguszowie-Gorcach przy ulicy Brzozowej w okresie zimowym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. świadczeniem usług ochrony mienia, na kwotę minimum 500.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokumenty poświadczajace należyte wykonanie usług
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie ewentualnej zmiany stawki podatku Vat
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o. o. ul. Nadbrzeżnej 5a, 58-420 Lubawka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o. o. ul. Nadbrzeżnej 5a, 58-420 Lubawka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia Targowiska Namysłowska oraz Bazaru Różyckiego
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Usługa ochrony Centrum Przetwarzania Danych, budynków, lokali i terenu Parku Naukowo -Technologicznego w Opolu Sp. z o.o. oraz Centrum Usług Publicznych przy ul. Witolda Pileckiego 1 w Opolu
- Świadczenie usług dozoru i ochrony w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 131
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.