Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Mełgiew: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby DPS w Krzesimowie
Numer ogłoszenia: 64038 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie , 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 4670541, faks 081 4670540.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzesimow.domypomocy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka orgazniacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby DPS w Krzesimowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby DPS w Krzesimowie , tj. sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych wg pakietów: Pakiet I artykuły spożywcze Pakiet II mięso i wyroby wędliniarskie Pakiet III nabiał Pakiet IV pieczywo Pakiet V ryby (mrożone) i lody Pakiet VI warzywa i owoce Pakiet VII drób Pakiet VIII jaja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.23.50.00 - Ryby konserwowane 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.41.20.00 - Tłuszcze 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.55.51.00 - Lody 11.21.00.0 - 11.21.00.0 11.31.00.0 - 11.31.00.0 15.11.20.00 - Drób 12.42.00.0 - 12.42.00.0 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Spełnienie wymagań w podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VI SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano poniżej) a) wypełniony formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ (dla każdego pakietu należy złożyć odrębny formularz ofertowy), b) formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ c) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 PZP i w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) dokumenty potwierdzające należyte i terminowe wykonanie zadań o podobnym charakterze (sukcesywne dostawy), w okresie ostatnich trzech lat, f) oświadczenie, że wykonawca posiada stosowne atesty lub świadectwa na artykuły żywnościowe wymienione w Załączniku Nr 2 do SIWZ, dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, g) w przypadku producenta artykułów żywnościowych oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyto materiałów i technologii dopuszczonych do stosowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, h) poświadczenie gwarancji jakości oferowanych artykułów żywnościowych i ich zgodności z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, i) oświadczenie o utrzymaniu stałości cen przez okres obowiązywania umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ j) oświadczenie o akceptacji wzoru umowy i braku zastrzeżeń co do jej treści oraz zobowiązanie do jej podpisania, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, k) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, l) oświadczenie, że wykonawca nie był karany i nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, m) oświadczenie o uzyskaniu koniecznych informacji do przygotowania oferty i zapoznaniu się z miejscem wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, n) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o) zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzesimow.domypomocy.pl oraz www.przetargi.ipzp.pl/krzesimow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRZESIMOWIE
KRZESIMÓW 77
21-007 MEŁGIEW
ORAZ NA WW. STRONACH INTERNETOWYCH.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRZESIMOWIE KRZESIMÓW 77 21-007 MEŁGIEW BUDYNEK ADMINISTRACJI - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI MEŁGIEW
więcej: przetargi MEŁGIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 4 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym dla Chłopców im. Św. Jana Bosko w Strzelnie w 2025 roku
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Placówek Oświatowych w Szreńsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.