Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Kraków: Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 64038 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, zwanego dalej projektem. 2. Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego.3. Szkolenia prowadzone będą w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym efektywnego zarządzania firmą. Przyczynią się one do pozyskania wiedzy i umiejętności przez beneficjentów, co w przyszłości zaowocuje lepszym przygotowaniem osób prowadzących działalność gospodarczą do funkcjonowania na wolnym rynku, a także sprawniejszym zarządzaniem firmą. Szkolenia mają przyczynić się do wzrostu konkurencyjności lokalnych podmiotów gospodarczych i zwiększyć ich szanse na trwały rozwój. 4. Zlecanie świadczenia usługi szkoleniowej będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb MARR S.A., zgodnie z harmonogramem szczegółowym, w którym MARR S.A. określi termin i miejsce realizacji usługi. Harmonogram zostanie przesłany wykonawcy (e-mailem) na 14 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia każdego szkolenia. 5. W uzasadnionych przypadkach, np. braku naboru uczestników na dane szkolenie, termin realizacji szkolenia może ulec zmianie (przesunięciu). Maksymalny okres przedłużenia okresu rozpoczęcia świadczenia usługi szkoleniowej wynosi 3 miesiące w stosunku do początkowo planowanego terminu, a zakończenia najpóźniej do 31 sierpnia 2014.6. Zakres szkoleń musi obejmować takie aspekty, jak: zarządzanie i marketing (cz. 1), prawo i finanse (cz. 2), turystyka i hotelarstwo (cz. 3), logistyka (cz. 4).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla części 1: za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) wykonali, co najmniej jedno szkolenie z tematyki zarządzania i marketingu, tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację zamówienia części nr 1 zamówienia, to powinien wykazać, że zrealizował co najmniej jedno szkolenie, którego zakres w przeważającej większości pokrywał się z dowolnym tematem i zakresem szkoleń opisanych w załączniku nr 1a SIWZ, 2) w ramach przeprowadzonego, co najmniej jednego szkolenia, przeszkolili co najmniej 15 osób; dla części 2: za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) wykonali co najmniej jedno szkolenie z tematyki prawa i finansów, tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację zamówienia części nr 2 zamówienia, to powinien wykazać, że zrealizował co najmniej jedno szkolenie, którego zakres w przeważającej większości pokrywał się z dowolnym tematem i zakresem szkoleń opisanych w załączniku nr 1b SIWZ, 2) w ramach przeprowadzonego, co najmniej jednego szkolenia, przeszkolili co najmniej 15 osób; dla części 3: za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) wykonali, co najmniej jedno szkolenie z tematyki turystyki i hotelarstwa, tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację zamówienia części nr 3 zamówienia, to powinien wykazać, że zrealizował co najmniej jedno szkolenie, którego zakres w przeważającej większości pokrywał się z dowolnym tematem i zakresem szkoleń opisanych w załączniku nr 1c SIWZ, 2) w ramach przeprowadzonego, co najmniej jednego szkolenia, przeszkolili co najmniej 15 osób; dla części 4: za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) wykonali, co najmniej jedno szkolenie z tematyki logistyki, tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację zamówienia części nr 4 zamówienia, to powinien wykazać, że zrealizował co najmniej jedno szkolenie, którego zakres w przeważającej większości pokrywał się z dowolnym tematem i zakresem szkoleń opisanych w załączniku nr 1d SIWZ, 2) w ramach przeprowadzonego, co najmniej jednego szkolenia, przeszkolili co najmniej 15 osób
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednym trenerem, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w liczbie minimum 15 dni szkoleniowych (przy czym każdy dzień szkoleniowy to co najmniej 6 godzin zegarowych) z zakresu tej części zamówienia o którą ubiega się Wykonawca (cz. 1 - zarządzanie i marketing, cz. 2 - prawo i finanse, cz. 3 - turystyka i hotelarstwo, cz. 4 - logistyka), tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację szkoleń z jednej z części, to powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jednym trenerem. W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację więcej niż jednej części zamówienia, niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem odpowiednią do tej liczby części liczbą trenerów, z których każdy będzie spełniał wymagania określone w zdaniu poprzedzającym
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w następującym zakresie: a. zmiany wyznaczonego trenera/trenerów na czas trwania szkoleń, z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że nowy trener zaproponowany przez Wykonawcę będzie spełniał warunki i posiadał wiedzę i doświadczenie co najmniej takie, jakie były wymagane w warunkach udziału w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, b. wszelkich terminów określonych umową i jej załącznikami, z wyłączeniem przypadków niedotrzymania terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. sposobu i warunków realizacji umowy w przypadku zmiany aktów normatywnych regulujących świadczenie usług szkoleniowych lub dokumentów programowych szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, poprzez doprowadzenie do stanu zgodnego z prawem lub dokumentami programowymi, d. wysokości wynagrodzenia brutto oraz wysokości naliczonego podatku od towarów i usług w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11, Sekretariat Biura Zarządu, p. IV.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany w ramach projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego z zakresu zarządzania i marketingu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku 1a do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego z zakresu prawa i finansów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku 1b do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego z zakresu turystyki i hotelarstwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku 1c do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego z zakresu logistyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku 1d do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 20
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przedłużenie asysty technicznej oprogram. bazodan. dla medycznych systemów informat. działających w Krak. Szpitalu Specjalist. im. św. JP II oraz przedłużenie usługi serwisowej dla serwerów bazodan.
- Zakup i dostawa środków opatrunkowych IV
- Zakup i dostawa rurek intubacyjnych oraz sond stymulacyjnych
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego.
- Usługa transportowa polegająca na przewożeniu/przenoszeniu mienia UMWM i innych przedmiotów małogabarytowych i wielkogabarytowych
- Zakup i dostawa maszyny do robót ziemnych i utwardzania szlaków zrywkowych dla LZD w Krynicy-Zdrój
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursów pn. "Metody radzenia sobie ze stresem w nagłych sytuacjach, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego"
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Stary Zamość
- "Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kocierzew Południowy uwzględniając rozwiązania organizacyjne, kompetencyjne i techniczne w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"- II
- Kompleksowa organizacja stacjonarnych szkoleń jedno i dwudniowych dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- ABC Przedsiębiorczości - szkolenie w ramach realizacji projektu "Biznes na zicher - 100 tysięcy na start"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.