eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Kraków: Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 64038 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6176600, faks 012 6176666.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, zwanego dalej projektem. 2. Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego.3. Szkolenia prowadzone będą w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, w tym efektywnego zarządzania firmą. Przyczynią się one do pozyskania wiedzy i umiejętności przez beneficjentów, co w przyszłości zaowocuje lepszym przygotowaniem osób prowadzących działalność gospodarczą do funkcjonowania na wolnym rynku, a także sprawniejszym zarządzaniem firmą. Szkolenia mają przyczynić się do wzrostu konkurencyjności lokalnych podmiotów gospodarczych i zwiększyć ich szanse na trwały rozwój. 4. Zlecanie świadczenia usługi szkoleniowej będzie odbywało się sukcesywnie w miarę potrzeb MARR S.A., zgodnie z harmonogramem szczegółowym, w którym MARR S.A. określi termin i miejsce realizacji usługi. Harmonogram zostanie przesłany wykonawcy (e-mailem) na 14 dni kalendarzowych przed datą rozpoczęcia każdego szkolenia. 5. W uzasadnionych przypadkach, np. braku naboru uczestników na dane szkolenie, termin realizacji szkolenia może ulec zmianie (przesunięciu). Maksymalny okres przedłużenia okresu rozpoczęcia świadczenia usługi szkoleniowej wynosi 3 miesiące w stosunku do początkowo planowanego terminu, a zakończenia najpóźniej do 31 sierpnia 2014.6. Zakres szkoleń musi obejmować takie aspekty, jak: zarządzanie i marketing (cz. 1), prawo i finanse (cz. 2), turystyka i hotelarstwo (cz. 3), logistyka (cz. 4).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części 1: za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) wykonali, co najmniej jedno szkolenie z tematyki zarządzania i marketingu, tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację zamówienia części nr 1 zamówienia, to powinien wykazać, że zrealizował co najmniej jedno szkolenie, którego zakres w przeważającej większości pokrywał się z dowolnym tematem i zakresem szkoleń opisanych w załączniku nr 1a SIWZ, 2) w ramach przeprowadzonego, co najmniej jednego szkolenia, przeszkolili co najmniej 15 osób; dla części 2: za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) wykonali co najmniej jedno szkolenie z tematyki prawa i finansów, tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację zamówienia części nr 2 zamówienia, to powinien wykazać, że zrealizował co najmniej jedno szkolenie, którego zakres w przeważającej większości pokrywał się z dowolnym tematem i zakresem szkoleń opisanych w załączniku nr 1b SIWZ, 2) w ramach przeprowadzonego, co najmniej jednego szkolenia, przeszkolili co najmniej 15 osób; dla części 3: za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) wykonali, co najmniej jedno szkolenie z tematyki turystyki i hotelarstwa, tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację zamówienia części nr 3 zamówienia, to powinien wykazać, że zrealizował co najmniej jedno szkolenie, którego zakres w przeważającej większości pokrywał się z dowolnym tematem i zakresem szkoleń opisanych w załączniku nr 1c SIWZ, 2) w ramach przeprowadzonego, co najmniej jednego szkolenia, przeszkolili co najmniej 15 osób; dla części 4: za spełniających warunek wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: 1) wykonali, co najmniej jedno szkolenie z tematyki logistyki, tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację zamówienia części nr 4 zamówienia, to powinien wykazać, że zrealizował co najmniej jedno szkolenie, którego zakres w przeważającej większości pokrywał się z dowolnym tematem i zakresem szkoleń opisanych w załączniku nr 1d SIWZ, 2) w ramach przeprowadzonego, co najmniej jednego szkolenia, przeszkolili co najmniej 15 osób

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej jednym trenerem, który posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń w liczbie minimum 15 dni szkoleniowych (przy czym każdy dzień szkoleniowy to co najmniej 6 godzin zegarowych) z zakresu tej części zamówienia o którą ubiega się Wykonawca (cz. 1 - zarządzanie i marketing, cz. 2 - prawo i finanse, cz. 3 - turystyka i hotelarstwo, cz. 4 - logistyka), tzn. w przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację szkoleń z jednej z części, to powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jednym trenerem. W przypadku, gdy Wykonawca ubiega się o realizację więcej niż jednej części zamówienia, niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem odpowiednią do tej liczby części liczbą trenerów, z których każdy będzie spełniał wymagania określone w zdaniu poprzedzającym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w następującym zakresie: a. zmiany wyznaczonego trenera/trenerów na czas trwania szkoleń, z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że nowy trener zaproponowany przez Wykonawcę będzie spełniał warunki i posiadał wiedzę i doświadczenie co najmniej takie, jakie były wymagane w warunkach udziału w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, b. wszelkich terminów określonych umową i jej załącznikami, z wyłączeniem przypadków niedotrzymania terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. sposobu i warunków realizacji umowy w przypadku zmiany aktów normatywnych regulujących świadczenie usług szkoleniowych lub dokumentów programowych szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, poprzez doprowadzenie do stanu zgodnego z prawem lub dokumentami programowymi, d. wysokości wynagrodzenia brutto oraz wysokości naliczonego podatku od towarów i usług w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.marr.pl/1przetargi-aktualne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11, Sekretariat Biura Zarządu, p. IV.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany w ramach projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego z zakresu zarządzania i marketingu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku 1a do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego z zakresu prawa i finansów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku 1b do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego z zakresu turystyki i hotelarstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku 1c do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego z zakresu logistyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia są skierowane do właścicieli, kadry zarządzającej i kierowniczej oraz do pracowników mikro, małych i średnich firm, zarejestrowanych (posiadających siedzibę) lub posiadających strukturę organizacyjną (jednostkę, oddział, filię, przedstawicielstwo) na terenie powiatu gorlickiego lub nowosądeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na załączniku 1d do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.