eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczewświadczenie usług ścinarką poboczy wraz z odwozem ziemi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Tczew: świadczenie usług ścinarką poboczy wraz z odwozem ziemi
Numer ogłoszenia: 64041 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie , ul. Armii Krajowej 84, 83-110 Tczew, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.tczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług ścinarką poboczy wraz z odwozem ziemi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług ciągnikami z podziałem na dwa zadania: ZADANIE NR 1 - ciągnik z zamontowaną ścinarką poboczy wraz z kierowcą (ścinarka Zamawiającego) ZADANIE NR 2 - dwa ciągniki rolnicze minimum 55 KM z przyczepami wraz z kierowcami. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedno lub oba zadania. 2.2. Wymagania: ZADANIE NR 1 Świadczenie usług ciągnikiem z zamontowaną ścinarką poboczy (ścinarka zostanie udostępniona przez Zamawiającego) wraz z ręcznym profilowaniem poboczy po ścięciu mechanicznym oraz uprzątnięciem nawierzchni z pozostałości ziemi. Konieczne wyposażenie ciągnika pod ścinarkę: a) moc powyżej 110 KM; b) wyjście mocy na wale ciągnika 1 000 obr./min. c) biegi pełzające (jazda z prędkością poniżej 200 m/h) d) dwa rozdzielacze hydrauliczne o podwójnym działaniu. Wykonawca zapewni obsługę ciągnika oraz wszelkie niezbędne materiały eksploatacyjne. Wykonawca jest zobowiązany do codziennego podstawowego przeglądu części mechanicznych sprzętu. Uszkodzenia ścinarki wskutek jej niewłaściwej eksploatacji obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o każdej awarii sprzętu, a Zamawiający - uzgodnić z Wykonawcą, kto ma ją usunąć i w jakim zakresie. Sprzęt, o którym mowa jest sprawnym technicznie, przygotowanym do realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością ścinania ustaloną z Zamawiającym. Ilość świadczonych usług będzie zależna od warunków pogodowych i bieżących potrzeb PZD. Dokumentowanie faktycznie wykonanych ilości usług będzie odbywało się przez wypełnienie przez Wykonawcę i potwierdzenie przez Zamawiającego kart drogowych. Wykonawca musi przystąpić do wykonywania usługi w ciągu 2 dni od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia Zamawiającego. ZADNIE NR 2 Świadczenie usług dwoma ciągnikami rolniczymi minimum 55 KM z przyczepami wraz z kierowcami - odwóz ziemi przy ścinaniu poboczy. Wykonawca zapewni obsługę ciągników oraz wszelkie niezbędne materiały eksploatacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem i kolejnością ścinania ustaloną z Zamawiającym. Ilość świadczonych usług będzie zależna od warunków pogodowych i bieżących potrzeb PZD. Dokumentowanie faktycznie wykonanych ilości usług będzie odbywało się przez wypełnienie przez Wykonawcę i potwierdzenie przez Zamawiającego kart drogowych. Wykonawca musi przystąpić do wykonywania usługi w ciągu 2 dni od telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 Ustawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do terminowego i fachowego wykonania Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 b); - wykaz sprzętu niezbędnego do świadczenia danego rodzaju usług - oferent musi wykazać, że dysponuje sprzętem o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w pkt 2.2 SIWZ; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 c); 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia (jeżeli są wymagane) oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (druk oferty - załącznik nr 1, pkt 2.1 a i pkt 2.1 d). Jednocześnie do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84, sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.