To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2014-02-24
¦widnica: Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport w rozgrywkach pi³ki siatkowej kobiet na poziomie II ligi, w rozgrywkach Polskiego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej w Warszawie oraz Dolno¶l±skiego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej we Wroc³awiu w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r
Numer og³oszenia: 64042 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 55274 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Promocja Miasta ¦widnicy poprzez sport w rozgrywkach pi³ki siatkowej kobiet na poziomie II ligi, w rozgrywkach Polskiego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej w Warszawie oraz Dolno¶l±skiego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej we Wroc³awiu w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: §1 Miasto zleca Klubowi promocjê Miasta ¦widnicy w kraju w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r. §2 1.Klub zobowi±zuje siê do promocji Miasta ¦widnicy podczas rozgrywek pi³ki siatkowej kobiet na poziomie II ligi, podczas rozgrywek Polskiego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej w Warszawie oraz Dolno¶l±skiego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej we Wroc³awiu w rozgrywkach juniorek, kadetek oraz m³odziczek od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r. 2.¦wiadczenia ka¿dej ze stron okre¶la siê szczegó³owo w niniejszej umowie. §3 Promocja Miasta ¦widnicy polegaæ bêdzie na: 1.U¿ywaniu nazwy ¦WIDNICA jako sta³ego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie dru¿yny, tzn. Miejski Klub Siatkówki ¦WIDNICA. 2.Umieszczeniu, w miejscu widocznym dla publiczno¶ci i mediów, banera ¦widnicy podczas wszystkich meczów, gdzie Klub jest gospodarzem. 3.Umieszczeniu na koszulkach dru¿yny herbu miasta ¦widnicy. 4.Umieszczeniu nadruku herbu ¦widnicy na plakatach informuj±cych o terminach meczów, na biletach wstêpu. 5.Umieszczeniu herbu ¦widnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Klubu w okresie obowi±zywania umowy, w dwóch miejscach wskazanym przez Miasto. 6.Umieszczenie pliku graficznego z herbem miasta w mailingu (newsletterze), który ok. 1-2 razy w tygodniu systematycznie wysy³any jest z naj¶wie¿szymi informacjami o Klubie. 7.Umieszczenie herbu miasta w stopce sponsorskiej przy artyku³ach o pi³ce siatkowej publikowanych w tygodniku Nowy Tygodnik ¦widnicki. 8.Reklama g³osowa spikera w czasie meczów ligowych, ¿e sponsorem jest Miasto ¦widnica. 9.Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych. 10.Grze na najwy¿szym poziomie i uzyskiwaniu jak najlepszych wyników sportowych. 11.Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno - sportowym.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.34.22.00 - Us³ugi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKI KLUB SIATKÓWKI "POLONIA" ¦WIDNICA
jakie przetargi wygra³a firma
MIEJSKI KLUB SIATKÓWKI "POLONIA" ¦WIDNICA
- Miejski Klub Siatkówki ¦widnica, ul. Pionierów 29, 58-100 ¦widnica, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 169105,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 208000,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 208000,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 208000,00
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycjê art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. z 2013r poz. 907 ze zmianami). Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie us³ug promocyjnych poprzez sport. Sport od pewnego czasu z powodzeniem wykorzystywany jest jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów, stanowi doskona³y i skuteczny element promocyjny o bardzo wysokim potencjale. Marketing poprzez sport umo¿liwia miastom i regionom zwiêkszenie atrakcyjno¶ci dla mieszkañców, turystów oraz potencjalnych inwestorów. Jest skierowany do szerokiego grona publiczno¶ci nastawionej g³ównie na rozrywkê dostarczaj±c± pozytywnych bod¼ców emocjonalnych, punkt odniesienia i ¼ród³o skojarzeñ zwi±zanych g³ównie z emocjami, zwyciêstwem i sukcesem. Promocja poprzez sport stanowi jedn± z najlepszych form promowania znaków towarowych oraz nazw w³asnych, które identyfikuj± konsumentowi konkretn± rzecz b±d¼ miejsce. Jest to wyj±tkowo skuteczna forma promocji szczególnie w momencie, kiedy oddzia³ywanie tradycyjnych form promocji, w szczególno¶ci reklamy, s³abnie, a sport pozostawia bardzo szerokie pole manewru - obiekty sportowe, jak i samych zawodników mo¿na potraktowaæ jako powierzchniê reklamow±. Promocja miasta stanowi jedno z zadañ w³asnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorz±dzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z pó¼n. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem sk³adowym strategii miasta ¦widnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy u¿yciu odpowiednich narzêdzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mog± byæ najlepszym i najefektywniejszym, ¿ywym no¶nikiem reklamy. W ¦widnicy istniej± kluby sportowe, które mog± pochwaliæ siê du¿ymi osi±gniêciami, siêgaj±cymi poziomu nie tylko lokalnego czy regionalnego, ale równie¿ krajowego, m.in. w dyscyplinie sportowej, jak± jest pi³ka siatkowa i to w dodatku pi³ka siatkowa kobiet. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta ¦widnicy w rozgrywkach pi³ki siatkowej kobiet podczas meczów na poziomie II ligi, rozgrywek Polskiego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej w Warszawie oraz Dolno¶l±skiego Zwi±zku Pi³ki Siatkowej we Wroc³awiu w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 r., któr± miasto zamierza przeprowadziæ poprzez Miejski Klub Siatkówki ¦widnica podczas rozgrywek w roku 2014. Klub bierze obecnie udzia³ w rozgrywkach II ligi pi³ki siatkowej kobiet, w rozgrywkach juniorek, kadetek oraz m³odziczek. Klub jest jedyn± dru¿yn± pi³ki siatkowej kobiet, która zapewni wykonanie zadañ oczekiwanych przez miasto, m.in. u¿ywaj±c nazwy ¦WIDNICA jako sta³ego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie dru¿yny, tzn. Miejski Klub Siatkówki ¦widnica (jest to jedyny klub pi³ki siatkowej kobiet w ¦widnicy). Mecze MKS ¦widnica skupiaj± rzesze kibiców, którzy równie¿ towarzysz± dru¿ynie podczas meczów wyjazdowych. Mecze wyjazdowe, które obejmuj± niemal ca³y kraj, zwiêkszaj± zakres dzia³añ promocyjno-reklamowych i pozwalaj± dotrzeæ do szerokiego grona odbiorców, którzy stanowiæ mog± potencjalnych turystów dla miasta. Podczas rozgrywek zawodniczki Klubu prezentuj± bardzo wysoki poziom gry. Rozgrywki Klubu komentowane s± w telewizji i prasie lokalnej, w mediach internetowych. Klub, poza gr± na poziomie II ligi, osi±ga równie¿ sukcesy w rozgrywkach juniorek, kadetek oraz m³odziczek, co dodatkowo mo¿e zwiêkszyæ zakres promocji i grono odbiorców (ró¿ne grupy wiekowe). Z uwagi na powy¿sze udzielenie zamówienia Miejskiemu Klubowi Siatkówki ¦widnica w trybie zamówienia z wolnej rêki w my¶l art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówieñ publicznych uwa¿a siê za zasadne.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Sukcesywne dostawy materia³ów laboratoryjnych oraz do zamkniêtego pobierania krwi"
- Remont tylnych elewacji budynku szko³y w ramach zadania pn. "Renowacja elewacji budynku g³ównego III Liceum Ogólnokszta³c±cego im. Marii Sk³odowskiej - Curie w ¦widnicy przy ul. Ko¶cielnej 32"
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrêbu ewidencyjnego Grodziszcze(021907_2.0007)w gminie ¦widnica, powiat ¶widnicki, woj. dolno¶l±skim wraz z harmonizacj± danych baz BDOT500 i GESUT
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina ¦widnica z podzia³em na zadania
- Bie¿±ca konserwacja dróg gminnych i wewnêtrznych.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja dzia³añ reklamowych
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla ¦wiêtokrzyskiego 2021-2027 pn.: Rozbudowa DW 768 Kazimierza Wielka - gr. Województwa etap I na odc. od km 54+900 do km 61+341
- Us³uga przeprowadzenia p³atnych dzia³añ informacyjnych w systemie Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram) i You Tube
- Kampania informacyjno-edukacyjna "Gmina Kêty dba o klimat"
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyñskiego Centrum Sportu jednostki bud¿etowej podczas zawodów kolarskich MTB w pierwszej po³owie 2025 roku
- Spo³eczna kampania reklamowa na temat uczenia siê przez ca³e ¿ycie
wiêcej: Us³ugi w zakresie promocji »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.