eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Sprzątanie plaży w Sopocie w roku 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Sopot: Sprzątanie plaży w Sopocie w roku 2009 roku
Numer ogłoszenia: 64046 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Armii Krajowej 76/82, 81-844 Sopot, woj. pomorskie, tel. (058) 5501215, faks (058) 551 61 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.sopot.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Miasta Sopotu..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie plaży w Sopocie w roku 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości terenu plaży i wydm o łącznej powierzchni 97.600 m2 w okresie od kwietnia do 30 września 2009 r. 2. Obszar plaży, której dotyczy przedmiot zamówienia: Odcinek 1 - od granicy z Gdańskiem do wejścia nr 20 - 1500 mb Odcinek 2 - (część północna) - od mola do granicy plaży Grand Hotel - 100 mb Odcinek 3- od Łazienek Północnych do wejścia nr 15 - 250 mb Odcinek 4 - od wejścia nr 12 do wejścia nr 13 - 100 mb Odcinek 5- od wejścia nr 10 do wejścia nr 8 - 250 mb Odcinek 5 - od Mola do Hotelu Chiński - 240 mb Razem: 2440 mb Średnia szerokość plaży wynosi. 40 m. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) mechaniczne czyszczenie piasku całego obszaru plaży wraz z dojściami do nich z wyłączeniem wydm polega na: a) napowietrzeniu i spulchnianiu piasku poprzez odwrócenie jego spodniej warstwy; b) mechaniczne przesiewanie piasku na głębokość co najmniej 20 cm połączone z czyszczeniem z zanieczyszczeń organicznych i bytowo-gospodarczych; c) równaniu poprzez bronowanie, grabienie i wałowanie. Harmonogram wykonywania mechanicznego czyszczenia piasku: a) pierwsze sprzątanie plaży niezwłocznie po zawarciu umowy; b) drugie sprzątanie w dniu 27 kwietnia; c) w miesiącach maj - czerwiec co dwa tygodnie; d) w miesiącach lipiec i sierpień co tydzień; e) we wrześniu co dwa tygodnie. Sprzątanie mechaniczne będzie się odbywało w godzinach rannych maksymalnie do godziny 9.00. Każdorazowo o planowanym sprzątaniu mechanicznym Wykonawca poinformuje Zamawiającego przynamniej z 1 dniowym wyprzedzeniem. 2) sprzątanie ręczne : Wykonawca zobowiązany będzie do stałego utrzymania czystości plaży i wydm codziennie łącznie z niedzielami i świętami w okresie od 15 czrewca do 13 września 2009r. w godzinach wczesno-rannych przez cały dzień do godziny 20.00, w szczególności do zbierania wszelkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu objętego zamówieniem. 3) opróżnianie koszy na śmieci : W okresie od 15 czrewca do 13 września 2009r. Wykonawca zobowiązany będzie do opróżniania koszy wczesno-rannych oraz przez cały dzień do godziny 20.00 na bieżąco niedopuszczając do ich przepełnienia oraz do zbierania śmieci z okolicy kosza, w przypadku ich wysypania się w skutek przepełnienia, wywrócenia się kosza itp. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy niezbędną ilość koszy na śmieci oraz 4 zestawy koszy do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco dbać o czystość koszy, ich stan techniczny i ilościowy. Liczba koszy w okresie trwania umowy nie może ulec zmniejszeniu niezależnie od przyczyny. Po zakończeniu sezonu Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia koszy z terenu plaży. Kosze o pojemności min. 80 l stabilne i wyposażone w worki do łatwego ich opróżniania powinny być rozstawione w środkowej części plaży w odległościach minimum co 25 m od siebie oraz drugi rząd wzdłuż wydm w odległości co 50 - 70 m. Przy każdym wejściu ( 25 wejść) na plażę należy ustawić po dwa kosze o pojemności min.150 l. Kosze te powinny być metalowe lub plastikowe, stabilne i zamykane. Zestawy do selektywnej zbiórki odpadów ( w zestawie pojemnik na makulaturę, plastik i szkło o pojemności każdy co najmniej 240 l) zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 4) wywóz i utylizacja nieczystości: Nieczystości zebrane w trakcie wykonywania czynności, o których mowa w punktach 1-3 Wykonawca wywozić będzie na legalne wysypisko celem ich składowania, unieszkodliwiania lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego lub upoważnionych służb komunalnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dowodów przyjęcia odpadów przez wysypisko. 5. Pracownicy Wykonawcy podczas wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia winni nosić ubrania robocze lub kamizelki i czapki z logo firmy Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.68.00.00 - Usługi sprzątania plaż 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3.000,- .zł słownie: trzy tysiące złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w zakresie tego warunku wymagane jest aby Wykonawca posiadał : zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w oparciu o ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz.a U. Nr 62, poz.628 z póź. zm.) oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasta Sopotu wydane w oparciu o ustawę z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. Nr 132 poz.622 z póź. zm) 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na sprzątaniu terenów plaży; 1.3 dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia; 1.4 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 1.5 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.6 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w Art..24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV SIWZ z zachowaniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2) zezwolenie na na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w oparciu o ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz.a U. Nr 62, poz.628 z póź. zm.) 3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasta Sopotu wydaną w oparciu o ustawę z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. Nr 132 poz.622 z póź. zm) 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie- według Załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ.;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl oraz www.mosir.sopot.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sopotu 81-704 Sopot ul. Kościuszki 25/27 pok. Nr 16..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Sopotu 81-704 Sopot ul. Kościuszki 25/27 pok. Nr 39..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.