eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinUdzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację przedsięwzięcia pod nazwą Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (24 rodz.) przy ul. Mławskiej w Rypinie dz. 957/3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Rypin: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację przedsięwzięcia pod nazwą Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (24 rodz.) przy ul. Mławskiej w Rypinie dz. 957/3
Numer ogłoszenia: 64056 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225049 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Elizy Orzeszkowej 9, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802641, faks 054 2802824.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z organiczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację przedsięwzięcia pod nazwą Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (24 rodz.) przy ul. Mławskiej w Rypinie dz. 957/3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: udzielenie Zamawiającemu przez Wykonawcę kredytu długoterminowego inwestycyjnego w kwocie do 1 600.000,00 PLN słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych, 00/100 z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie planowanej przez Rypińskie TBS Sp. z o.o. w Rypinie budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Mławskiej w latach 2014-2015 wraz z infrastrukturą towarzyszącą parkingi, chodniki, przyłącza, itp.Charakterystyka budynku:ilość kondygnacji - 4 liczba mieszkań - 24 garaże pod bud.7pow.użytkowa mieszkań - 1146,40 m2 powierzchnia zabudowy - 469,20 m2 kubatura - 4331,70 m3 2. Planowany koszt przedsięwzięcia inwestycyjno-budowlanego zamknie się kwotą 3.553.840,00 złotych słownie: trzy miliony pięćset pięćdziesiąt trzy tysiące osiemset czterdzieści złotych.3. Przewiduje się następujące źródła finansowania: 3.1 kredyt inwestycyjny w wysokości do 1 600.000,00 złotych słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych,3.2 wkład przyszłych lokatorów w wysokości do 1.065.780,00 złotych słownie: jeden milion sześćdziesiąt pięć tysięcy siedemset osiemdziesiąt złotych.,3.3 środki własne w wysokości do 888.060,00 słownie: osiemset osiemdziesiąt osiem tysięcy sześćdziesiąt złotych,4. Realizacja przedsięwzięcia inwestycyjno - budowlanego Spółka planuje rozpocząć w miesiącu grudniu 2014 r. Termin zakończenia inwestycji i zasiedlenie lokali mieszkalnych planowany jest w okresie 12 miesięcy od daty rozpoczęcia budowy.5. Podpisanie umowy kredytowej uwarunkowane będzie uzyskaniem zgody od banku kredytującego budowę budynków mieszkalnych ze środków KFM/PIB.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia kredytu w niższej wysokości, jak i wcześniejszej spłaty kredytu. W takim przypadku wykonawca nie może żądać żadnych dodatkowych opłat i prowizji od Zamawiającego.7. Uruchomienie kredytu postawionego do dyspozycji Zamawiającego nastąpi na wniosek kredytobiorcy w transzach, dostosowanych do potrzeb płatniczych kredytobiorcy.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wysokości transz oraz terminów wypłat zgodnie z aktualnym procesem inwestycyjnym, bez dodatkowych opłat i prowizji. Dyspozycja wykorzystania zostanie doręczona Wykonawcy nie później niż na 7 dni roboczych przed wnioskowaną przez Zamawiającego datą wypłaty transzy.9. Spłata pierwszej raty kredytu wraz z odsetkami nastąpi w następnym miesiącu po uzyskaniu decyzji na użytkowanie budynku wydanej przez organ administracji publicznej, nie później niż 31.01.2016 roku. 10. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, ustalone jako suma wysokości stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, dla którego oprocentowanie będzie ustalone i starej marży Wykonawcy określonej w ofercie w stosunku rocznym. Wysokość marży będzie stała. Zamawiający zastrzega jednak możliwość zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o obniżenie wysokości marży w sytuacji istotnej zmiany warunków makroekonomicznych11. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 360 dni, a miesiąc 30 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie.12. Spłata kredytu wraz z odsetkami nastąpi w 348 ratach miesięcznych annuitetowych płatnych dnia 25 każdego miesiąca zgodnie z harmonogramem.13. Ostateczny termin spłaty kredytu tj. grudzień 2044r.14. Prawne zabezpieczenie udzielonego kredytu stanowić będzie:14.1 hipoteka umowna na nieruchomości położonej w Rypinie przy ul. Mławskiej, stanowiącej działkę nr 957/5, 14.2 cesja praw z umowy ubezpieczenia kredytowanej nieruchomości w okresie realizacji i eksploatacji,14.3 cesja wierzytelności z tytułu należnych rocznych czynszów z kredytowanej nieruchomości wpływających na rachunek kredytobiorcy w banku wykonawcy,14.4 oświadczenie o poddaniu się egzekucji na podstawie bankowego tytułu egzekuzyjnego,15. Kredyt inwestycyjny powinien być do dyspozycji Zamawiającego po złożeniu kompletu dokumentów w ciągu 7 dni od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego w formie pisemnej o zamiarze uruchomienia wypłaty pierwszej transzy kredytu.16. Zamawiający określa następujący schemat uruchamiania kredytu:16.1 Zamawiający przedstawia Wykonawcy niezbędne faktury,16.2 Uruchomienie następuje w wysokości do 100% wartości brutto wynikających z karty kontroli realizacji inwestycji, faktur wystawionych bezpośrednio przez wykonawcę robót budowlanych i usług na rachunek Zamawiającego.17. Po zakończeniu inwestycji nastąpi rozliczenie poniesionych wydatków 18. Zlecenia płatnicze zostaną udokumentowane kserokopiami faktur oraz, na życzenie Wykonawcy, innymi dokumentami potwierdzającymi wykonanie zadania, tj. kopiami umowy/kontraktu, protokołami odbioru itp.19. Dyspozycja Wykorzystania zostanie doręczona Wykonawcy nie później niż na 7 dni roboczych przed wnioskowaną przez Zamawiającego datą wypłaty transzy.20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przekazania środków płatniczych na swój rachunek bieżący w przypadkach opłacenia z własnych środków faktur inwestycyjnych przed podpisaniem umowy kredytowej oraz w innych uzasadnionych przypadkach, na pisemne polecenie Zamawiającego, bez prowizji i opłat, dokumentując w tym przypadku transakcję oprócz faktury także potwierdzeniem przelewu.21. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z instrumentów finansowych dla zabezpieczenia stopy procentowej typu IRS. 22. Spłata rat kapitałowych i odsetek, naliczanych co miesiąc, następować będzie w okresach miesięcznych. W okresie uruchamiania kredytu odsetki naliczane będą od wysokości transz wykorzystanego kredytu. Spłata odsetek w trakcie wykorzystywania kredytu będzie następować w ratach miesięcznych. Informację o wysokości kwoty odsetek spłacanych wraz z ostateczną spłatą kredytu Wykonawca przekazuje na 3 dni robocze przed terminem spłaty, bez obciążania Zamawiającego kosztami.23. Za spłatę kredytu wraz z odsetkami lub jego raty przyjmuje się dzień wpływu należności na wskazany przez Wykonawcę rachunek.24. Wykonawca przyjmie przedterminową spłatę części lub całości kredytu, po uprzednim zawiadomieniu przez Zamawiającego o zamiarze takiej spłaty, bez kosztów obciążających Zamawiającego. 25. W przypadku zmniejszenia ogólnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu Zamawiający dokona aktualizacji harmonogramu prognozowanych wypłat transz i spłaty kredytu lub zaliczy na poczet ostatniej raty spłaty kredytu, z jednoczesnym skróceniem okresu kredytowania bez kosztów obciążających Zamawiającego.26. Wykonawca winien zagwarantować Zamawiającemu w umowie kredytowej możliwość zmiany harmonogramu spłaty, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcę przez Zamawiającego. 27. Umowa może być zmieniona za zgodą obu Stron w formie aneksu, bez kosztów obciążających Zamawiającego.28. Przed sporządzeniem oferty Wykonawcy mogą zapoznać się w siedzibie Zamawiającego z następującymi dokumentami: 28.1 pozwolenie na budowę,28.2 umowa na dokumentację techniczną, 28.3 projekt budowlany,28.4 dokumentacja przetargowa na wyłonienie generalnego wykonawcy budowy,28.5 księgę wieczystą dla działki nr 957/5. położone przy ul. Mławskiej o łącznej powierzchni 0,2598 ha,28.6 wypis z Rejestru Gruntów dla wyżej wymienionych działek,28.7 operat szacunkowy, 28.8 sprawozdanie finansowe za rok kończący się na dzień 31.12.2011 r. wraz z opinią biegłego rewidenta i raportem z badania sprawozdania finansowego 28.9 sprawozdanie finansowe za rok kończący się na dzień 31.12.2012 r. wraz z opinią biegłego rewidenta i raportem z badania sprawozdania finansowego 28.10 sprawozdanie finansowe za rok kończący się na dzień 31.12.2013 r. wraz z opinią biegłego rewidenta i raportem z badania sprawozdania finansowego28.11 zaświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek do ZUS,28.12 zaświadczenie o nie zaleganiu w podatkach,28.13 odpis z KRS Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rypinie,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie 00 - 955 Warszawa, Al. Jerozolimskie 7, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1550000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1550000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1550000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.