eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowaremont i przebudowa budynku dla funkcji produkcyjno-handlowo-biurowej, zlokalizowanego w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121, na terenie obejmującym działki o numerach ewidencyjnych 228/4 i 228/5 obręb 24 oraz remont elementów zagospodarowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-20

POZYCJA 64056

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: remont i przebudowa budynku dla funkcji produkcyjno-handlowo-biurowej, zlokalizowanego w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121, na terenie obejmującym działki o numerach ewidencyjnych 228/4 i 228/5 obręb 24 oraz remont elementów zagospodarowania terenu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, do kontaktów: Celina Radosławska Andrzej Bachniak, ul. Nowowiejskiego 26, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3605688, fax 034 3605747, e-mail: arr@arr.czestochowa.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.arr.czestochowa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Akcyjna. Głównym Akcjonariuszem jest Gmina Częstochowa; Inne:Działanie na rzecz rozwoju regionu częstochowskiego. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i przebudowa budynku dla funkcji produkcyjno-handlowo-biurowej, zlokalizowanego w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121, na terenie obejmującym działki o numerach ewidencyjnych 228/4 i 228/5 obręb 24 oraz remont elementów zagospodarowania terenu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Częstochowa, ul. Wały Dwernickiego 117/121, działki o numerach ewidencyjnych 228/4 i 228/5 obręb 24. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont i przebudowa budynku dla funkcji produkcyjno-handlowo-biurowej o łącznej powierzchni użytkowej 5859,40 m kw. zgodnie z dokumentacją projektową 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro, poniżej 5.278.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium o wartości 90 000 złotych. Wadium może być wniesione w następującej formie:-pieniądzu,-poręczeniach bankowych,-gwarancjach ubezpieczeniowych,-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109,poz. 1158, z późniejszymi zmianami) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a)spełniają wymagania art.22 ust.1 pkt 1-3 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych oraz złożą podpisane oświadczenie b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują kadrą techniczną do kierowania robotami budowlanymi, po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w następujących specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej.c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę 1.000.000 zł d) zrealizowali jeden budynek produkcyjny, biurowy lub usługowy, o powierzchni użytkowej co najmniej 2.000 m2, zrealizowany przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, gdzie cena za wykonanie robót budowlanych, łącznie z podatkiem VAT, wynosiła nie mniej niż 2.000.000 zł, którego realizacje zakończono i odebrano protokółem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert.e) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.500.000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów formułą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia powinno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy do-łączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 2.Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy \Prawo zamówień publicznych\, wystawiona nie wcze-śniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawio-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo-łeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania de-cyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz osób przeznaczonych do obsługi budowy (w tym imię i nazwisko osoby, któ-ra będzie pełnić funkcję kierownika budowy), posiadających uprawnienia budowla-ne bez ograniczeń. Po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane w następu-jących specjalnościach; konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kana-lizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, drogowej. Wykaz należy sporządzić na formularzu stano-wiącym załącznik nr 5 do specyfikacji i dołączyć do niego aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i dokumenty określające zakres uprawnień budowlanych w.w. osób. 6.Wykaz obejmujący jeden budynek produkcyjny, biurowy lub usługowy w general-nym wykonawstwie, o powierzchni użytkowej co najmniej 2.000 m2, zrealizowany przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, gdzie cena za wykonanie robót budowlanych, łącznie z podatkiem VAT, wynosiła nie mniej niż 2.000.000 zł, którego realizacje zakończono i odebrano protokółem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 i dołączyć do niego dokumenty potwierdzające, że w.w. roboty budowlane zostały wykonane z na-leżytą starannością (np. referencje). 7.Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych, lub zdolności kredytowej na kwo-tę 1.000.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 ustawy \Prawo zamówień publicznych\. 9.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 10.Aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowa-dzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.500.000,00 zł. 11.Kosztorysy ofertowe, opracowane metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej na podstawie dokumentacji projektowej. Wymagane jest aby kosztorys ofertowy zawierał wykaz rodzaju, ilości i cen zastosowanych materiałów oraz sprzętu. Cena podana w formularzu oferty musi być zgodna z sumą cen wynikających z kosztory-sów ofertowych i ewentualnie innych kosztów, które też muszą być wyszczególnio-ne w ofercie. Niedopuszczalne jest stosowanie tzw. opustów od cen wynikających z kosztorysów ofertowych. 12.Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy robót. Harmonogram musi za-wierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osob-ny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. W harmonogramie należy uwzględnić zastrzeżenia Rozdziału III pkt 8. 13.W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty należy dołączyć pełno-mocnictwo dla osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum w zakresie postępowania i podpisania umowy. Jeżeli oferta wykonaw-ców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, za-mawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publiczne-go, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. (art.23 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych). Ponadto oferty składane przez konsor-cjum musza zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie IX w pod-punktach:1, 2, 3, 4, 10 dotyczące każdego partnera konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.01.2007, godzina 14:15, Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, ul. Nowowiejskiego 26, 42-217 Częstochowa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt WKP_1/1.3/2/2005/29/114, Budowa infrastruktury dla rozwoju przedsiębiorczości na terenie Częstochowskiego Parku Przemysłowego SPO-WKP 1.3 2) Informacje dodatkowe: Dokumentacja projektowo-kosztorysowa wraz z przedmiarami robót będzie udostępniona do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym ustaleniu terminu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.