eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › remont budynków zabytkowych przy ul. Podlesie 1 (budynek głowny i oficyna) oraz przy ul. Podlesie 3 w Gliwicach.



Ogłoszenie z dnia 2006-12-20

POZYCJA 64058

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: remont budynków zabytkowych przy ul. Podlesie 1 (budynek głowny i oficyna) oraz przy ul. Podlesie 3 w Gliwicach. Część 1 - Zadanie nr 1 - Remont budynku zabytkowego przy ul. Podlesie 1 (budynek głowny i oficyna) w Gliwicach, Cześć 2 - Zadanie nr 2 - Remont budynku zabytkowego przy ul. Podlesie 3 w Gliwicach. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Miejskich - II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., do kontaktów: Pochaba Jerzy, ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 300 00 33, 032 300 00 34, 032 231 03 95, fax 032 300 00 33, e-mail: biuro@2tbszbm.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.2tbszbm.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków zabytkowych przy ul. Podlesie 1 (budynek głowny i oficyna) oraz przy ul. Podlesie 3 w Gliwicach. Część 1 - Zadanie nr 1 - Remont budynku zabytkowego przy ul. Podlesie 1 (budynek głowny i oficyna) w Gliwicach, Cześć 2 - Zadanie nr 2 - Remont budynku zabytkowego przy ul. Podlesie 3 w Gliwicach 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gliwice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zadania z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Brak potrzeby przekładania oświadczeń i dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót: zadanie nr 1 (część nr 1): - remont elewacji z kolorystyką i dociepleniem ścian, remont dachu; - uporządkowanie dobudowę przewodów kominowych; - wykonanie instalacji odgromowej; - rozbiórka budynków gospodarczych; - zagospodarowanie podwórza zadanie nr 2 (część nr 2): - remont elewacji z kolorystyką i dociepleniem ścian, remont dachu; - przeniesienie głównego kurka gazowego; - wykonanie instalacji odgromowej; - rozbiórka budynków gospodarczych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11 000,00 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: Zarząd Budynków Miejskich - II Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., ul. Warszawska 35B, 44-100 Gliwice, GETIN Bank S.A. Oddział Gliwice. Nr rach. 30 15601081 0000 9040 0004 1646. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku zamawiającego lub zostanie zdeponowane w kasie zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.01.2007 r. do godz. 14.00. Poręczenie lub gwarancja, o których mowa powyżej, powinno być ważne przez okres związania ofertą, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 5 ustawy P.z.p. Z treści tak wniesionego wadium musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy P.z.p., bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie zamawiającego w terminie j.w. w oryginale. Okres ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz powinien dotyczyć okresu od 17.01.2007 r. do 16.02.2007 r. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) posiadał uprawnienia do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania; b) dysponował - osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy (dla zadania nr 1 i 2); - osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych z zakresu instalacji elektrycznych (dla zadania nr 1 i 2); - osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych z zakresu instalacji gazowych (dla zadania nr 1 i 2). Osoby, o których mowa w literze b muszą należeć do regionalnej Izby Samorządu Zawodowego; c) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji zamówień z zakresu remontów dachu i elewacji budynków mieszkalnych. Wykonawca musi udowodnić wykonanie min. 2 takich robót o wartości minimum 100 000,00 zł; d) znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa w punkcie III.2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy P.z.p. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania ww. warunków, wykonawca musi: - przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - przedłożyć pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólni; - przedłożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.; - w załączniku oferty p.n. "Potencjał kadrowy" wykazać osoby, o których mowa w pkt b; - przedłożyć kserokopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w pkt b; - przedłożyć kserokopie dowodów przynależności osób wymienionych w zał. "Potencjał kadrowy" do regionalnej Izby Samorządu Zawodowego; - w załączniku p.n. "Wykaz zamówień o podobnym charakterze" przedstawić wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; - przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień; - przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy przypadku składania oferty przez podmiot zbiorowy. Dokumenty, o których wyżej mowa, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą "za zgodność z oryginałem".

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 90%, 2. okres rękojmi - 10%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie zamawiającego (pokój 309), za zaliczeniem pocztowym, a od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych - również na stronie internetowej zamawiającego. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2tbszbm.gliwice.pl. Opłata: 146,40; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobierania siwz w siedzibie zamawiającego - płatność gotówką w kasie zamawiającego w godz. 7:00-15:00, w przypadku wysłania pocztą - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.01.2007, godzina 10:00, pokój nr 309 w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont budynku zabytkowego przy ul. Podlesie 1 (budynek główny i oficyna) w Gliwicach. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zadania z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.45.30.00, 45.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: - remont elewacji z kolorystyką i dociepleniem ścian, remont dachu; - uporządkowanie dobudowę przewodów kominowych; - wykonanie instalacji odgromowej; - rozbiórkę budynków gospodarczych; - zagospodarowanie podwórza. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 8. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 90%, 2. okres rękojmi - 10%. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont budynku zabytkowego przy ul. Podlesie 3 w Gliwicach. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zadania z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarami robót. 2) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.45.30.00, 45.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: - remont elewacji z kolorystyką i dociepleniem ścian, remont dachu; - przeniesienie głównego kurka gazowego; - wykonanie instalacji odgromowej; - rozbiórkę budynków gospodarczych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 8. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 90%, 2. okres rękojmi - 10%. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.