To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Suwałki: dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku dla SPSW w Suwałkach.
Numer ogłoszenia: 64064 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19898 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego i wielorazowego użytku dla SPSW w Suwałkach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego oraz wielorazowego użytku dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet I Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 177800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 187552,80
Oferta z najniższą ceną: 187552,80 / Oferta z najwyższą ceną: 187552,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet I Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRYKER Polska sp. z o.o.,, ul. Poleczki 35, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20250,00
Oferta z najniższą ceną: 20250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20250,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet II Zadanie 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med. Ltd 1 St Floor 26 Fouberts Place, London England W1F 7PP adres korespondencyjny : 05-410, ul. Sadowa 14, Józefów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2646,00
Oferta z najniższą ceną: 2646,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3240,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet II Zadanie 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med. Ltd 1 St Floor 26 Fouberts Place, London England W1F 7PP adres korespondencyjny :, ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10934,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10098,00
Oferta z najniższą ceną: 10098,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35281,44
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet II Zadanie III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med. Ltd 1 St Floor 26 Fouberts Place, London England W1F 7PP adres korespondencyjny :, ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7992,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8424,00
Oferta z najniższą ceną: 8424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25984,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet II Zadanie IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med. Ltd 1 St Floor 26 Fouberts Place, London England W1F 7PP adres korespondencyjny :, ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25656,00
Oferta z najniższą ceną: 25656,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168480,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Dostawa sprzętu medycznego II
więcej: Klamry chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.