Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Łódź: ZP/RB/7/2008
na wykonanie prac remontowych w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności tj.:
wymiana pokrycia dachowego
wykonanie instalacji elektrycznej ogrzewania rynien
Numer ogłoszenia: 64074 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313404, 6313408, fax 042 6313402.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/RB/7/2008 na wykonanie prac remontowych w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności tj.: wymiana pokrycia dachowego wykonanie instalacji elektrycznej ogrzewania rynien.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 2-ch zadań, które traktowane są jako oferty częściowe. Zadanie I - wymiana pokrycia dachowego budynku A4 Zadanie II - wykonanie instalacji elektrycznej ogrzewania rynien na bud. A-4
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Wykonawcy muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz być członkiem odpowiednich izb, 3.Wykonawcy muszą przedstawić co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót remontowych podobnych zakresem 4.Wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę osobę, której powierzy obowiązki kierownika robót. Osoba ta powinna posiadać odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy w wymiarze, co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru końcowego oraz zapewni rozpoczęcie prac serwisu w dni robocze nie później niż w ciągu 48 godzin od daty powiadomienia o usterkach i koniecznych naprawach. 6.Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat minimum 5 robót zakresem i wartością zbliżonych do przedmiotu zamówienia (potwierdzone referencjami). 8.Złożona oferta powinna spełniać wszystkie wymogi SIWZ. 9.Przy wykonywaniu prac Wykonawca powinien zastosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r - Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z póżn. zm.) oraz ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004r. nr 92, poz.881).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć poniższe załączniki na mocy art. 25 i 26 ust. 1 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. nr 87 poz. 606). 1.Oferta cenowa zgodna z treścią formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione lub poświadczone pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy zgodne z załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji, 4.Opinia banku kredytującego lub obsługującego rachunek Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej również przedmiot zamówienia) na dzień otwarcia ofert oraz na czas realizacji przedmiotu zamówienia, Jeżeli ww. ubezpieczenie wygaśnie w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć się na dalszy okres obejmujący czas realizacji ww. zamówienia. Z załączonego dokumentu winno wynikać jednoznacznie, iż umowa ubezpieczeniowa jest w dniu otwarcia ofert ważna tj. np. została opłacona składka lub ogólne warunki ubezpieczenia pozwalają na jej opłacenie w określonym terminie bez utraty ważności polisy (należy wówczas załączyć kopię jednego z ww. dokumentów), 7.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat minimum 5 robót zakresem i wartością zbliżonych do przedmiotu zamówienia (potwierdzone referencjami) (załącznik nr 3), 8.Referencje potwierdzające (minimum 3), że roboty wykazane w Załączniku Nr 3 zostały wykonane należycie i wyznaczonym do tego czasie, 9.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące osób przewidzianych na kierowników realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem (załącznik nr 4), 10.Kopie uprawnień budowlanych, 11.Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności (nazwa i adres, rodzaj zamówienia, wartość zamówienia, procentowy udział wartości w całości zamówienia) wraz z wykazem wykonywanych przez nich robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 5), 12.Szczegółowy Kosztorys Ofertowy (załącznik nr 6), 13.Podpisany wzór umowy stanowiący akceptację jej treści (Załącznik Nr 7).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POLITECHNIKA ŁÓDZKA WYDZIAŁ BIOTECHNOLOGII I NAUK O ŻYWNOŚCI 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, p.5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:30, miejsce: POLITECHNIKA ŁÓDZKA WYDZIAŁ BIOTECHNOLOGII I NAUK O ŻYWNOŚCI 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, p.5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZP/RB/7/2008 na wykonanie prac remontowych w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia dachowego budynku A4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZP/RB/7/2008 na wykonanie prac remontowych w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji elektrycznej ogrzewania rynien na bud. A-4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10-6, 45.31.00.00-3, 45.31.70.00-2, 45.31.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
- Oświetlenie strefy sportu przy ul. Opalin
- Wykonanie dostawy i montażu rozdzielnicy SN 15 kV dla Hali Widowiskowo-Sportowej Immobile Łuczniczka zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 59 w Bydgoszczy
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.