eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinekutrzymanie oznakowania pionowego i poziomego ulic w latach luty 2007 - grudzień 2010



Ogłoszenie z dnia 2006-12-20

POZYCJA 64106

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecinek: utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego ulic w latach luty 2007 - grudzień 2010 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Szczecinek, do kontaktów: Kotynia Ryszard, tel. 094 3714119, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, fax 094 3740254, e-mail: urzad@um.szczecinek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczecinek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego ulic w latach luty 2007 - grudzień 2010. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Miasto Szczecinek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie na rzecz Zamawiającego usług polegających na utrzymaniu oznakowania poziomego i pionowego na ulicach będących w administracji Miasta Szczecinek w latach luty 2007 - grudzień 2010 r. zgodnie ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach stanowiącymi Załącznik nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, w następującym zakresie: Orientacyjne, roczne ilości wykonywanych usług: 1. Oznakowanie poziome: 1.1 Malowanie przejść dla pieszych - ok. 2 700 m2 1.2 Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i innych elementów oznakowania poziomego - ok. 2 200 m2 1.3 Wykonawca wykona ww. malowanie farbą posiadającą atest i przeznaczoną do tego typu robót. 2. Oznakowanie pionowe wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 2.1 Wykonanie nowej tarczy znaku odblaskowego wraz z montażem - ok.50 m2 2.2 Wykonanie odnowienia znaku odblaskowego wraz z demontażem i montażem - ok. 15 m2 2.3 Wykonanie tabliczek nazw ulic wg załączonych wzorów: a/ Tabliczka jednostronna wraz z montażem jej na ścianie budynku oraz demontażem starej - ok. 5 szt. b/ Tabliczka dwustronna wraz z montażem na słupku - ok. 40 szt. 2.4 Wykonanie słupków do znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic: a/ Słupek z rury ocynkowanej DN 60 mm wraz z wykonaniem zamocowania znaku i ustawieniem słupka - ok. 45 szt. b/ Wykonanie słupka z kształtownika stalowego 60x60 mm wraz z jego malowaniem na kolor czarny metodą proszkową i ustawieniem - ok. 20 szt. c/ Remont słupka wraz z montażem i demontażem - ok. 20 szt. d/ Przestawienie słupka wraz ze znakiem - ok. 20 szt. 2.5 Mycie tarcz znaków drogowych.- ok. 60 m2 3. Progi zwalniające wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 3.1 Dostawa i montaż elementu środkowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 500 x 50 mm - ok. 25 szt. 3.2 Dostawa i montaż elementu końcowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 300 x 50 mm - ok. 12 szt. 3.3 Konserwacja istniejącego progu zwalniającego polegająca na jego demontażu i ponownym montażu w tym samym lub innym miejscu - ok. 40 szt. 4.Łączna kwota zamówienia nie przekroczy równowartości w złotych polskich kwoty 656 000 zł. brutto. 5.Wykonawca udzieli na przedmiot zmówienia gwarancji na okres miń. 1 roku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego ulic w latach luty 2007 - grudzień 2010 zgodnie z określeniem przedmiotu zamówienia 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.02.2007; lub data zakończenia: 31.12.2010

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 12 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1/ Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2/ Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1/ Wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat dostaw lub usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. 2/ Dysponowanie niezbędnymi narzędziami i urządzeniami do wykonania przedmiotu zamówienia Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1/ Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 120 000 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawców. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 7.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym minimum: A/ malowarka hydrodynamiczna z podzielnikiem cyfrowym - 1 szt. B/ malowarka ręczna do malowania przejść dla pieszych - 1 szt 8.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Potwierdzające znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 9.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.01.2007, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego, pok. nr 29.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.