Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-04
Garwolin: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ Garwolin
Numer ogłoszenia: 64130 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ Garwolin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi: Zadanie nr 1 - Kompresy gazowe, gazy mb, serwety operacyjne, siatka do podtrzymywania opatrunków; Zadanie nr 2 - Plastry; Zadanie nr 3 - Gipsy; Zadanie nr 4 - Opaski, gaza jałowa, wata.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1, 33.14.11.15-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Deklaracja zgodności producenta - dla wyrobów medycznych wszystkich klas; Certyfikat jednostki notyfikowanej biorącej udział przy ocenie zgodności wyrobu medycznego (Certyfikat CE) - dla klasy wyrobu I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III; Wpis, zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania - dla wyrobów medycznych wszystkich klas za wyjątkiem I i IIa, jednak pod warunkiem, że pierwsze wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju UE, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy załączyć stosowne oświadczenie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Arkusz oceny technicznej i użytkowej - załącznik nr 3 do SIWZ. 4.W przypadku osób fizycznych składających oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, oświadczenie Wykonawcy wskazujące osobę upoważnioną w do występowania i składania oferty w jej imieniu. - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5.Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6.Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ. 7.W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ każdego z członków konsorcjum osobno
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Ocena techniczna i użytkowa - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się jedynie zmiany cen w następujących przypadkach: obniżenia cen; zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. Strony na zasadzie art. 144 ustawy PZP ustalają, że zmiana umowy może nastąpić w przypadku niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w § 1 i 3 niniejszej umowy. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozgarwolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, I piętro, pok.136.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, II piętro, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompresy gazowe, gazy mb, serwety operacyjne, siatka do podtrzymywania opatrunków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe 17 nitkowe 8 warstwowe niesterylne 5 cm x 5 cm x 100 szt, nieinwazyjne, podwijane brzegi 5 300 opak. Kompresy gazowe 17 nitkowe 8 warstwowe niesterylne 7,5 cm x 7,5 cm x 100 szt, nieinwazyjne, podwijane brzegi 5 300 opak. Kompresy gazowe 17 nitkowe 8 warstwowe niesterylne 10 cm x 10 cm x 100 szt, nieinwazyjne, podwijane brzegi 1 600 opak. Kompresy gazowe 17 nitkowe 16 warstwowe niesterylne 7,5 cm x 7,5 cm x 100 szt, inwazyjne, podwijane brzegi 900 opak. Kompresy gazowe sterylne 5 cm x 5 cm x 5 szt, 17 nitkowe, 8 warstwowe 8000 opak. Kompresy gazowe sterylne 7,5 cm x 7,5 cm x 5 szt, 17 nitkowe, 8 warstwowe 6000 opak. Gaza bielona 17 nitkowa - 90cm 8000 mb Serweta operacyjna gazowa 4 warstwowa niejałowa 17-20 nitkowa z tasiemką o wymiarze 45 cm x 45 cm z nitką RTG 13500 szt. Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków - na dłoń, ramię i stopę 100mb Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków - na głowę 100 mb Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków - średni tułów 100 mb Siatkowy rękaw opatrunkowy o dużych oczkach i dużej elastyczności do podtrzymywania opatrunków - duży tułów 100 mb Opatrunek hydrożelowy 10cm x 10 cm do zaopatrywania ran przewlekłych o średnim i umiarkowanym wysięku zawierajacym karboksymetylocelulozę100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plastry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plaster do mocowania kaniul typu Vena Plast (lub oferta równoważna jakościowo i cenowo) 80 mm x 60 mm. szt. 40 000 Przylepiec opatrunkowy na włókninie 10 m x 5 cm szt. 260 Przylepiec opatrunkowy na włókninie 10 m x 10 cm szt. 300 Przylepiec opatrunkowy na włókninie 10 m x 15 cm szt. 150 Przylepiec opatrunkowy na włókninie 9,14 z tolerancją do 9,2 m x 2,5 cm szt. 780 Przylepiec opatrunkowy na włókninie 9,14 z tolerancją do 9,2 m x 5 cm szt. 310 Przylepiec opatrunkowy na tkaninie 9,14 z tolerancją do 9,2 m x 2,5 cm szt. 600 Plaster opatrunkowy na włókninie 5m x 6 cm -niejałowy szt. 25 Przylepiec chirurgiczny hypoalergiczny foliowy 9,14 z tolerancją do 9,2 m x 2,5 cm szt. 120 Przylepiec zastępujący nici chirurgiczne do łączenia brzegów ran 6 x 38 mm x 1 szt. szt. 1 200 Przezroczysty opatrunek do zabezpieczania, mocowania kaniul i cewników 10 cm/15 cm. szt. 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gipsy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min. 3 m x 10 cm; odporna na kruszenie pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej, min.94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny), czas zanurzenia max. 3 sec. (całkowity czas potzrebny do równomiernego nasączenia opaski wodą) Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Pakowana po 2 szt. szt. 900 Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min.. 3 m x 12 cm; odporna na kruszenie pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej, min.94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny), czas zanurzenia max. 3 sec. (całkowity czas potzrebny do równomiernego nasączenia opaski wodą) Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Pakowana po 2 szt. szt. 2 000 Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min.. 3 m x 14 cm; odporna na kruszenie pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej, min.94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny), czas zanurzenia max. 3 sec. (całkowity czas potzrebny do równomiernego nasączenia opaski wodą) Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Pakowana po 2 szt. szt. 3 500 Opaska gipsowa szybkowiążąca od 4- 6 min.. 3 m x 20 cm; odporna na kruszenie pękanie po wiązaniu i unieruchomieniu wiązania. Bandaż wykonany z gazy 17 nitkowej, min.94% nasycenia opaski masą gipsową (gips naturalny), czas zanurzenia max. 3 sec. (całkowity czas potzrebny do równomiernego nasączenia opaski wodą) Nawinięta na rolkę z ekologicznej tektury. Pakowana po 2 szt. szt. 100 Opaska wyścielająca z waty syntetycznej 3 m/10 cm szt. 2 000 Opaska wyścielająca z waty syntetycznej 3 m/15 cm szt. 2 400 Opaska wyścielająca z waty syntetycznej 3 m/20 cm szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opaski, gaza jałowa, wata.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska elastyczna z zapinką 12 cm x 5 cm pakowana pojedynczo. szt. 3 000 Opaska elastyczna z zapinką 15 cm x 5 cm pakowana pojedynczo. szt. 4 000 Opaska dziana 5 cm x 4 m. szt. 2 400 Opaska dziana 10 cm x 4 m. szt. 14 500 Opaska dziana 15 cm x 4 m. szt. 13 000 Gaza sterylna 0,5 m x 1 m. szt. 6 500 Gaza sterylna 1 m x 1 m. szt. 8 500 Lignina bielona arkusze 60 cm x 40 cm. kg. 2 200 Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa, opakowanie po 0,5 kg. op. 350 Seton 2m x 5cm, 17n, 4w m-jałowy szt. 300 Tupfery w kształcie fasolki 15cm x 15cm z nitką RTG szt. 6 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna i użytkowa - 40
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Garwolin
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin - Oziemkówka - Miastków Kościelny - Zwola Poduchowna - Żelechów - Dudki - Trojanów
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Środków dezynfekcyjnych do narzędzi, dezynfekcja błon śluzowych, testy, papiery i wskaźniki do sterylizacji
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA LEKÓW I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa materiałów opatrunkowych i medycznych (dogrywka)
- Dostawa opatrunków specjalistycznych do SP ZOZ w Głubczycach.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.