Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Płock: Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych
przy użyciu koparko-ładowarki na terenie poszczególnych Baz: - nr 1 w Sikorzu, -nr 2 w Bodzanowie, -nr 3 w Gąbinie
Numer ogłoszenia: 6415 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2623705, fax 024 2627764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki na terenie poszczególnych Baz: - nr 1 w Sikorzu, -nr 2 w Bodzanowie, -nr 3 w Gąbinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki na terenie poszczególnych Baz: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - 250 godz. Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 250 godz. Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - 250 godz. Przedstawiony zakres należy traktować jako szacunkowy. Zakres i wartość usług uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki jak: renowacja rowów z załadowaniem urobku na samochody lub plantowaniem urobku w miejscu renowacji, odprowadzenie wody z jezdni przez wykonanie rowków w poboczach, ścinanie zawyżonych poboczy w miejscach charakterystycznych na krótkich odcinkach, naprawa przepustów pod drogami, naprawa dróg gruntowych, uzupełnienie korpusu drogowego, prace związane z załadunkiem na placu składowym oraz inne naprawy związane z usuwaniem szkód spowodowanych działaniem warunków atmosferycznych. Wszystkie wymienione usługi nie maja charakteru stałego, wykonywane będą dorywczo, w trybie interwencyjnym, sukcesywnie, na wezwanie Kierownika Bazy, który określi termin, czas wykonywania usług ich zakres, technologię i lokalizację.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; -posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -posiadający koparko - ładowarkę własną lub wynajętą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do Formularza oferty następujące dokumenty oraz informacje: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań dotyczących Wykonawcy 3.Doświadczenie zawodowe 4.Wykaz sprzętu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, 09-400 Płock, ul. Bielska 59.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, 09-400 Płock, ul. Bielska 59, V-piętro, pokój 503.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki na terenie Bazy nr 1 w Sikorzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki na terenie Bazy nr 1 w Sikorzu - 250 godz. Przedstawiony zakres należy traktować jako szacunkowy. Zakres i wartość usług uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki jak: renowacja rowów z załadowaniem urobku na samochody lub plantowaniem urobku w miejscu renowacji, odprowadzenie wody z jezdni przez wykonanie rowków w poboczach, ścinanie zawyżonych poboczy w miejscach charakterystycznych na krótkich odcinkach, naprawa przepustów pod drogami, naprawa dróg gruntowych, uzupełnienie korpusu drogowego, prace związane z załadunkiem na placu składowym oraz inne naprawy związane z usuwaniem szkód spowodowanych działaniem warunków atmosferycznych. Wszystkie wymienione usługi nie maja charakteru stałego, wykonywane będą dorywczo, w trybie interwencyjnym, sukcesywnie, na wezwanie Kierownika Bazy, który określi termin, czas wykonywania usług ich zakres, technologię i lokalizację..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie - 250 godz. Przedstawiony zakres należy traktować jako szacunkowy. Zakres i wartość usług uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki jak: renowacja rowów z załadowaniem urobku na samochody lub plantowaniem urobku w miejscu renowacji, odprowadzenie wody z jezdni przez wykonanie rowków w poboczach, ścinanie zawyżonych poboczy w miejscach charakterystycznych na krótkich odcinkach, naprawa przepustów pod drogami, naprawa dróg gruntowych, uzupełnienie korpusu drogowego, prace związane z załadunkiem na placu składowym oraz inne naprawy związane z usuwaniem szkód spowodowanych działaniem warunków atmosferycznych. Wszystkie wymienione usługi nie maja charakteru stałego, wykonywane będą dorywczo, w trybie interwencyjnym, sukcesywnie, na wezwanie Kierownika Bazy, który określi termin, czas wykonywania usług ich zakres, technologię i lokalizację..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki na terenie Bazy nr 3 w Gąbinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki na terenie Bazy nr 3 w Gąbinie- 250 godz. Przedstawiony zakres należy traktować jako szacunkowy. Zakres i wartość usług uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych przy użyciu koparko-ładowarki jak: renowacja rowów z załadowaniem urobku na samochody lub plantowaniem urobku w miejscu renowacji, odprowadzenie wody z jezdni przez wykonanie rowków w poboczach, ścinanie zawyżonych poboczy w miejscach charakterystycznych na krótkich odcinkach, naprawa przepustów pod drogami, naprawa dróg gruntowych, uzupełnienie korpusu drogowego, prace związane z załadunkiem na placu składowym oraz inne naprawy związane z usuwaniem szkód spowodowanych działaniem warunków atmosferycznych. Wszystkie wymienione usługi nie maja charakteru stałego, wykonywane będą dorywczo, w trybie interwencyjnym, sukcesywnie, na wezwanie Kierownika Bazy, który określi termin, czas wykonywania usług ich zakres, technologię i lokalizację..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Modernizacja Orlika przy ul. Zamenhofa 11 w Płocku - MOSiR 7/2025
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.