Og³oszenie z dnia 2010-03-23
Warszawa: ¦wiadczenie us³ug serwisowych dla oprogramowania PrintSoft
Numer og³oszenia: 64161 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, adres do korespondencji: Poczta Polska S.A., Centrum Infrastruktury, ul. ¦wiêtokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, ul. ¦wiêtokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5053538, faks 022 5053480.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug serwisowych dla oprogramowania PrintSoft.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug serwisowych dla oprogramowania: 1.1 PReS IPDS 32bit do 200 stron A4/minutê z bibliotek± Barcode dla 7 licencji 1.2 PReS PCL 32bit do 200 stron A4/minutê z bibliotek± Barcode dla 1 licencji 1.3 PReS PCL 32bit do 60 stron A4/minutê z bibliotek± Barcode dla 1 licencji 1.4 GoPReS 32bit do 60 stron A4/minutê z bibliotek± Barcode dla 8 licencji 1.5 Printcenter dla 8 licencji 2. ¦wiadczenie us³ug serwisowych, o których mowa w ust. 1 obejmuje nastêpuj±ce czynno¶ci: 2.1 dostarczanie do U¿ytkowników kolejnych, wy¿szych wersji oprogramowania (upgrade) u¿ytkowanego przez Zamawiaj±cego w ramach posiadanych licencji w terminie do 30 kalendarzowych dni od dnia ich ukazania siê, 2.2 asystê w zakresie instalacji lub upgradu oprogramowania, 2.3 konsultacje w zakresie mo¿liwo¶ci oprogramowania oraz wsparcie programistyczne przy realizacji zleceñ wykorzystuj±cych oprogramowanie z wy³±czeniem przygotowywania przez Wykonawcê skryptów dla realizacji okre¶lonych zadañ wydrukowych, 2.4 serwis telefoniczny w dniach od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8:00 do 16:00, 2.5 usuwanie awarii w dzia³aniu oprogramowania zg³aszanych przez U¿ytkowników..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.26.70.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PrintSoft Polska sp. z o.o., ul. Wachowiaka 2A, 60-681 Poznañ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 368850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 350000,09
Oferta z najni¿sz± cen±: 350000,09 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 350000,09
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit.b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano tryb zamówienia z wolnej rêki, poniewa¿ PrintSoft sp. z o.o. jest jedynym autoryzowanym dystrybutorem i serwisantem oprogramowania PrintSoft i posiada wy³±czne prawo do dystrybucji oraz sprawowania opieki serwisowej nad przedmiotowym oprogramowaniem na terytorium Polski. Zamówienia mo¿na udzieliæ tylko jednemu wykonawcy z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Us³ugi bie¿±cej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego ¶rodowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsiñska]
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych, nabia³u i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obs³ugiwanych przez Zespó³ do obs³ugi Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 ¦wiadczenie us³ug w zakresie opró¿niania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Us³uga polegaj±ca na objêciu nadzorem autorskim i opiek± serwisow± posiadanych przez Zamawiaj±cego modu³ów oprogramowania
- Asysta techniczna i konserwacja systemu OTAGO
- Zakup us³ugi asysty technicznej i serwisu dla oprogramowania ArcGIS na 2 lata
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
- Us³uga serwisowania oprogramowania EGC s³u¿±cego do egzekwowania nale¿no¶ci powsta³ych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
wiêcej: Us³ugi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.