To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-12
Ogłoszenie nr 64178 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.
Mikołów: Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu Budżetu Obywatelskiego pn. "Centrum Muzyczne Krawczyka 21''
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 41074-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie, krajowy numer identyfikacyjny
365421894, ul.
Karola Miarki
9,
43-190
Mikołów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
510219434, faks
, e-mail
zamowienia@cuw.mikolow.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu Budżetu Obywatelskiego pn. "Centrum Muzyczne Krawczyka 21''
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):CUW/18/2017/ZGL
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2.1. Stolarka okienna a)zakup, dostawa oraz montaż okien - 25 szt. b)zakup, dostawa oraz montaż nawiewników ciśnieniowych po jednym w pomieszczeniach w których przebywają ludzie - 13 szt. c)transport okien na miejsce zabudowy d)demontaż starych okien e)roboty tynkarskie związane z naprawą ościeży f)zakup wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia g)wywóz starych okien i gruzu na wysypisko oraz złożenie ich na wysypisku h)roboty porządkowe oraz towarzyszące związane z realizacją zadania i)montaż nie będzie obejmował parapetów A.Zabudowana stolarka posiadać musi co najmniej następujące cechy: a)Kolor biały, wykonana z tworzywa PCV. b)Współczynnik przenikania ciepła okna <= 1,1 W /m2K c)Wszystkie skrzydła rozwieralne, w każdym oknie jedno skrzydło uchylno-rozwieralne posiadające mikrowentylację. d) Wkłady okienne ze szkła nisko emisyjnego. e) Stolarka okienna z profili ram i skrzydeł min. 5 komorowych B.Podział okien należy zachować tj. podział montowanej stolarki okiennej powinien być zgodny z podziałem okien już istniejących. Załącznik nr 1 podział stolarki okiennej względem elewacji. 3.2.2. Stolarka drzwiowa a) zakup, dostawa i montaż drzwi aluminiowych brązowe 1200*2300 ciepłe, pełne, z dwoma zamkami, kompletem klamek, drzwi otwierane na zewnątrz b) transport drzwi na miejsce zabudowy c) demontaż starych drzwi d) roboty tynkarskie związane z naprawą ościeży e) zakup wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia f) wywóz starych drzwi i gruzu na wysypisko oraz złożenie ich na wysypisku g) roboty porządkowe oraz towarzyszące związane z realizacją zadania 3.2.3.Panele podłogowe a) wymiana w 2 pomieszczeniach znajdujących się na I piętrze b) panele o klasie ścieralności min. AC4 i klasie użyteczności przeznaczonej dla pomieszczeń użyteczności publicznej wraz z listwami 3.2.4.Kraty okienne zewnętrzne otwierane od wewnątrz zamykane na kłódkę, konstrukcja z prętów kwadratowych min. 10*10 mm. - 25 szt. 3.2.5.Przed przystąpieniem do realizacji robót wykonawca zobowiązany jest dokonać dokładnych pomiarów stolarki okiennej, drzwiowej i krat okiennych przeznaczonej do wymiany. 3.2.6.Miejsce wykonywania robót budowlanych: Mikołów, ul. Krawczyka 21 3.3. Szczegółowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 3.4. Roboty muszą być prowadzone pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT29367.47 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 43633.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie komunikacyjne i ubezpieczenie NNW członków OSP i MDP Gminy Mikołów
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MIKOŁÓW W SEZONIE 2024/2025
- Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 10 w Mikołowie.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2024 - mrożonki.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.