eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górniczawykonanie projektu dla modernizacji Oczyszczalni Ścieków Centrum o przepustowości projektowej ~ 22 000 m3/d



Ogłoszenie z dnia 2005-12-02

POZYCJA 64204

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Dąbrowa Górnicza: wykonanie projektu dla modernizacji Oczyszczalni Ścieków Centrum o przepustowości projektowej ~ 22 000 m3/d Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Lucyna Żurek, ul. Powstańców 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623674 w. 109, 132, fax 032 2622210, e-mail: pwik@pwik.dabrowa.pl, www.eprzetargi.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu dla modernizacji Oczyszczalni Ścieków Centrum o przepustowości projektowej ~ 22 000 m3/d. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.Opracowanie kompletnej dokumentacji do pozwolenia na budowę, na modernizację czynnej OŚ Centrum w Dąbrowie Górniczej, zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego w sposób umożliwiający określenie parametrów, które są nośnikami ceny 2.Wykonanie : - nwentaryzacji OŚ Centrum, w zakresie niezbędnym do projektowania - badań i ekspertyz branżowych koniecznych do wykonania projektu, 3.Opracowanie: - dokumentacji technicznej rozbudowy lub modernizacji istniejącego systemu sterowania, zgodnie z rozwiązaniem wybranym przez Zamawiającego, na podstawie analizy opracowanej przez Oferenta - Specyfikacji wykonania i odbioru robót oraz Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przedmiarów robót dla poszczególnych obiektów oraz zewnętrznych ciągów technologicznych - kosztorysów inwestorskich - projektu rozruchu - harmonogramu realizacji inwestycji na czynnym obiekcie oraz harmonogramu rozruchu, - raportu środowiskowego, - studium wykonalności wg wymogów Funduszy Strukturalnych, 4.Uzyskanie: - uzgodnień, opinii oraz pozwoleń wg wymogów prawa. - pozwolenia na budowę. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Oferenta. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: - 18 210,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki złożenia wniosku: 1.1.Zapoznanie się z dokumentami będącymi w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej 1.2.Złożenie oświadczeń, że Oferent: 1.2.1.spełniania warunki zgodnie z art.22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 1.2.2.jest płatnikiem podatku VAT. 1.2.3.wykorzysta istniejącą koncepcję (konieczność weryfikacji bilansu ilościowego i jakościowego) lub alternatywnie: opracuje własną koncepcję, pod warunkiem spełnienia wymagań opisanych przez Zamawiającego w SIWZ. Opracowywaną koncepcję oraz min. 2 dokumenty potwierdzające, że zastosowane w niej rozwiązania technologiczne zostały wdrożone i funkcjonują prawidłowo należy przedłożyć wraz z ofertą przetargową, 1.3.Wybrany Oferent będzie zobowiązany do: 1.3.1.wykupienia istniejącej koncepcji w przypadku decyzji o jej wykorzystaniu 1.3.2.przedstawienia polis ubezpieczeniowych, na okres modernizacji oczyszczalni, rozruchu oraz pierwszego roku eksploatacji, na wartość projektu 2.Zamawiający dopuści 5-ciu Oferentów, którzy przedłożą ww. dokumenty i oświadczenia oraz uzyskają najwyższą liczbę punktów za: -ilość opracowanych, przez projektanta prowadzącego, projektów na modernizację oczyszczalni powyżej 50.000 RLM za ostatnie 3 lata -ilość opracowanych przez biuro, projektów na modernizację oczyszczalni powyżej 50.000 RLM za ostatnie 3 lata -ilość wdrożonych przez biuro projektów na czynnych oczyszczalniach powyżej 50.000 RLM za ostatnie 3 lata -ilość opracowanych Studium wykonalności przedsięwzięcia zgodnego z wymogami funduszy strukturalnych za ostatnie 3 lata Najwyższa liczba projektów uzyska 5 pkt, najniższa 1 pkt,, pozostałe zgodnie z wyliczeniem matematycznym. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: -aktualne dokumenty zgodne z par.1.1. pkt.1, 2 oraz 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 7.IV.2004r (Dz. U. 2004.71.645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: -aktualne dokumenty zgodne z par.3 pkt.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 7.IV.2004r . (Dz. U. 2004.71.645) -posiadanie wskaźnika szybkiej płynności finansowej za rok 2004 min. 1,2 wyliczonego jako: Wskaźnik szybki = Należności + środki pieniężne Zobowiązania bieżące -posiadanie wskaźnika spływu należności za rok 2004 wynosi max 50 dni. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: -Oferent przedstawi wykaz zespołu projektowego wraz z CV projektantów, udokumentowaniem posiadanych uprawnień oraz listą opracowywanych projektów na budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków komunalnych powyżej 50.000 RLM -wykaz wykonanych przez biuro w okresie ostatnich 3 lat studium wykonalności oraz projektów modernizacji oczyszczalni powyżej 50.000 RLM, z podaniem: wartości projektu, zakresu projektu, terminu wykonania projektu, odbiorców dokumentacji oraz z zaznaczeniem, które projekty: -opracowywane były dla czynnych oczyszczalni -zostały wdrożone na czynnych oczyszczalniach -należy załączyć dokumenty potwierdzające, że projekty te zostały wykonane należycie oraz że uzyskano parametry projektowe Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione wyżej opracowania wykonane zostały należycie oraz że uzyskano na obiektach parametry projektowe. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Dz. U.200.207.2016 Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena wykonania zadania- 35 % Czas wykonania zadania- 10 % Wartość jednostki nakładu pracy (j.n.p.)- 5% Wskaźnik nakładów inwestycyjnych na realizację oczyszczalni- 25 % Wskaźnik kosztów eksploatacyjnych oczyszczalni- 25% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.01.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 10.02.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.01.2006, godzina 12:00, Miejsce Dąbrowa Górnicza ul. Powstańców 13.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.