Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Łochów: Budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczo-garażowego oraz parkingu na działce Nr 2554/48 w Łochowie
ul. Wyszkowska 28
Numer ogłoszenia: 64205 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Łochów, ul. Wyszkowska 28, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 6751124, 6752078, fax 025 6752124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://lochow.warszawa.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczo-garażowego oraz parkingu na działce Nr 2554/48 w Łochowie ul. Wyszkowska 28.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest :budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczo-garażowego oraz parkingu. O P I S Y : Budynek Administracyjny - projektowany obiekt jest wolnostojącym ,parterowym budynkiem z poddaszem użytkowym, przykryty czterospadowym dachem z lukarnami. Budynek wyposażono we wszystkie niezbędne instalacje. Powierzchnia zabudowy 531.1 m2 Powierzchnia użytkowa 726.5 m2 Kubatura 3050.0 m3 Budynek gospodarczo-garażowy - projektowany budynek jest wolnostojącym, parterowym budynkiem, przykrytym czterospadowym dachem z poderwanymi połaciami nad skrajnymi i dwiema środkowymi bramami. Powierzchnia zabudowy 188.40 m2 Powierzchnia użytkowa 160.50 m2 Kubatura 685.00 m3 Parking - dla samochodów osobowych przewidziano 10 miejsc postojowych o wymiarach 2.50 x 6.00 m w pobliżu wjazdu do budynku administracyjnego Drogi wewnętrzne, chodniki, brama wjazdowa wskazane na planie zagospodarowania oraz opisane w dokumentacji technicznej, przedmiarach i kosztorysach. Roboty rozbiórkowe / budynek magazynowy, / opisane w przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium w wysokości 78 000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: a) Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; - prowadzenie działalności gospodarczej objętej zamówieniem. b) Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej 1 porównywalne zamówienie tj. budowa obiektu kubaturowego o kubaturze min. 2000 m3 o wartości minimum 2 000 000.00 zł. brutto i sklasyfikowanego w jednej z następujących grup PKOB: 112- budynki wielomieszkaniowe, 121- Hotele i budynk zakwaterowania turystycznego, 122 - budynki biurowe, 126- ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym. - dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. - dysponują kierownikiem robót sanitarnych, posiadających uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych. - dysponują kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 pkt 4-8, i 9 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie z całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) wykonawca winien przedłożyć wykaz przynajmniej 1 wykonanej roboty budowlanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością minimum 2 000 000.00 zł. stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; e) przedstawi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywani zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane w załączniku osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 23 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U.2006 Nr 83, poz. 578 ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. f) Oferenci, którzy spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niespełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena zostanie dokonana przez stałą komisję przetargową powołaną przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Łochów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lochow.warszawa.lasy.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Łochów, 07-130 Łochów ul.Wyszkowska 28 Tel./ 025 / 675-11- 24, faks / 025 / 675- 21-24, NIP 824-000-27-58 e- mail n-ctwo.lochow@warszawa.lasy.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Łochów, 07-130 Łochów ul.Wyszkowska 28 pok. nr 26 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŁOCHÓW
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Marii Konopnickiej w Łochowie w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Baonu "Nadbużańskiego" Armii Krajowej w Łochowie w 2025 r.
więcej: przetargi ŁOCHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.