Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Białystok: AD/PN - 15/09 - Dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych w żelu poliakryamidowym oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu
Numer ogłoszenia: 64215 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 15/09 - Dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych w żelu poliakryamidowym oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kart i odczynników do mikrotestów kolumnowych w żelu poliakryamidowym oraz dzierżawa niezbędnego sprzętu: 1. Karty do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego z surowicą poliwalentną - do wykonania 209 000 pojedynczych reakcji wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze pośredniego testu antyglobulinowego nie przekracza 30 minut; -zastosowana surowica antyglobulinowa poliwalentna zawiera minimalnie przeciwciała: anty - IgG oraz anty - C3d. 2. Karty do mikrokolumnowego testu enzymatycznego - do wykonania 160 000 pojedynczych reakcji* wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze testu enzymatycznego nie przekracza 30 minut; 3. Karty do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego z surowicą monowalentną - do wykonania 3 000 pojedynczych reakcji* wymagania: - łączny czas inkubacji i wirowania w procedurze pośredniego testu antyglobulinowego nie przekracza 30 minut; - zastosowana surowica antyglobulinowa monowalentna zawiera tylko przeciwciała:anty - IgG. 4. Karta do mikrokolumnowego bezpośredniego testu antyglobulinowego z surowicami monowalentnymi - do wykonania 400 oznaczeń* (jedno oznaczenie = co najmniej reakcja z IgG + reakcja z C3d + autokontrola ) wymagania: - czas wirowania w procedurze bezpośredniego testu antyglobulinowego nie przekracza 15 minut;- zastosowane surowice antyglobulinowe monowalentne pozwalają zidentyfikować opłaszczenie krwinek czerwonych minimalnie przez IgG oraz C3d; - w teście możliwe jest wykonanie równoległe reakcji autokontroli. 5. Odczynnik LISS - ilość niezbędna do wykonania w/w testów przy użyciu własnych krwinek panelowych * (uwzględniając ilość niezbędną również do zawieszenia krwinek panelowych)wymagania: - możliwość tworzenia zawiesin krwinek czerwonych wykorzystywanych w mikrotestach kolumnowych: PTA, BTA oraz w teście enzymatycznym; - objętość jednostkowego opakowania odczynnika 100 - 500 ml. 6. Odczynnik enzymatyczny - ilość niezbędna do wykonania w/w testów przy użyciu własnych krwinek panelowych)* wymagania: - bromelina lub inny enzym proteolityczny zalecany przez producenta kart do wykonania mikrokolumnowego testu enzymatycznego; - objętość jednostkowa opakowania nie przekracza 20 ml. * w przypadku gdy opakowania zbiorcze nie pasują dokładnie do wymaganej ilości to dopuszczamy złożenie oferty o ilości kart i odczynników wynikających z pełnych opakowań z wyrównaniem w górę. Dzierżawa niezbędnego sprzętu: Wykonawca zobowiązany jest wydzierżawić na okres stosowania kart 7 wirówek oraz 7 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu, w przypadku niewykorzystania kart i odczynników. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub podstawieniem równorzędnego sprzętu zastępczego w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 3.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w dziale XI SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.zaoferują karty, odczynniki i urządzenia, które wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i załączniku A do SIWZ, 2.załączą oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE, 3.załączą deklarację zgodności WE dla oferowanych wyrobów, 4.załączą certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procedurze oceny jakości (jeżeli dotyczy), 5.załączą dokumenty o spełnianiu przez karty i odczynniki wymogów ustawy o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896) - z wyjątkiem tych, które przez producenta zostały zakwalifikowane jako wyroby nie medyczne (wskazane w ofercie), 6.załączą dokument potwierdzający zgłoszenie wyrobu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 7.zaoferują co najmniej 6 miesięczny termin ważności kart i odczynników - licząc od dnia dostawy, 8.zobowiążą się do oddania w dzierżawę 7 wirówek i 7 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu, w przypadku niewykorzystania kart i odczynników, 9.zaoferują bezpłatny serwis gwarancyjny przez okres trwania umowy, z maksymalnym czasem naprawy lub podstawieniem równorzędnego sprzętu zastępczego w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii, 10.zadeklarują możliwość przechowywania kart w temperaturze + 150C - +220C, 11.zaoferują kartę do mikrotestu kolumnowego pośredniego testu antyglobulinowego oraz testu enzymatycznego z podziałem na sześć kolumn, 12.zaakceptują 30-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania towaru i faktury, 13.zadeklarują stałość cen w okresie trwania umowy, 14.zadeklarują wymagane terminy dostaw wraz z instalacją i uruchomieniem aparatury oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1.oświadczenie, że oferowane karty, odczynniki oraz urządzenia wyczerpują przedmiot zamówienia i są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ i w załączniku A do SIWZ, 2.oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają oznakowanie CE, 3.deklarację zgodności WE z wymaganiami zasadniczymi, 4.certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procedurze oceny jakości (jeżeli dotyczy), 5.oświadczenie, że oferowany wyrób jest zgodny z wymaganiami postawionymi w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), jeśli nie dotyczy dołączyć odpowiedni dokument, 6.dokument potwierdzający zgłoszenie wyrobu do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (jeżeli dotyczy), 7.oświadczenie, że karty mogą być przechowywane w temperaturze + 150C - +220C, 8.oświadczenie, że karty do mikrokolumnowego pośredniego testu antyglubulinowego oraz testu enzymatycznego są z podziałem na sześć kolumn, 9.zobowiązanie do oddania w dzierżawę 7 wirówek i 7 inkubatorów kompatybilnych do zaoferowanych kart na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia podanego okresu w przypadku niewykorzystania kart i odczynników, 10.oświadczenie, o wykonaniu bezpłatnych napraw serwisowych w okresie trwania umowy, w przypadku awarii i uszkodzeń nie wynikających z winy Zamawiającego, wraz z dotrzymaniem czasu naprawy lub podstawieniem sprzętu równorzędnego, 11.oświadczenie o co najmniej 6 miesięcznym terminie ważności w przypadku kart i odczynników, 12.oświadczenie o zaakceptowaniu 30 - dniowego terminu płatności, 13.oświadczenie o stałości cen w okresie trwania umowy, 14.oświadczenie o dotrzymaniu wymaganych terminów dostaw, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej - Curie 23,
15-950 Białystok,
pok. 201 (II piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (II piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.05.2009.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych
- Aktualizacja dokumentacji projektowej modernizacji budynku przy ul. J. K. Branickiego 3 na potrzeby Domu Kultury "Śródmieście" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz pozostałych urządzeń wyposażenia stanowisk roboczych.
- Wykonanie przebudowy nawierzchni ulic w Białymstoku w formule "zaprojektuj i buduj"Część I - ul. Ge. J.Hallera Część II -skrzyżowanie ulic: Ks. J. Popiełuszki, Hetmańskiej i Gen. A. E.F.,,Nila"
- Przesyłanie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego na terenie miasta Białegostoku do centrum monitoringu
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/18/2024 Dostawa materiałów do prowadzenia badań histopatologicznych dla potrzeb Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
- Dostawy odczynników laboratoryjnych
- 60.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- 59.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy EURx lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- 58.2024 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Merck Life Science lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa odczynników do analizy moczu wraz z dzierżawą automatycznego analizatora
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.