To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-19
Gliwice: Świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu pogwarancyjnego na system informatyczny InfoMedica (HIS, LIS, Księgowość, Gospodarka Materiałowa) dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny sprawy nadany przez Zamawiającego DO/DZ-381-1-150/15
Numer ogłoszenia: 6425 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185675 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu pogwarancyjnego na system informatyczny InfoMedica (HIS, LIS, Księgowość, Gospodarka Materiałowa) dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Nr referencyjny sprawy nadany przez Zamawiającego DO/DZ-381-1-150/15.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru autorskiego i serwisu pogwarancyjnego na system informatyczny InfoMedica (HIS, LIS, Księgowość, Gospodarka Materiałowa) dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach 2. Przedmiot Zamówienia obejmuje: a. nadzór autorski nad systemem InfoMedica b. pogwarancyjną opiekę serwisowa ww. systemu c. serwis w zakresie merytorycznego i technicznego wsparcia w elektronicznej wymianie danych za pośrednictwem ww. systemu d. dostosowanie funkcjonalności systemu informatycznego InfoMedica do potrzeb Zamawiającego Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawarty jest we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Lista modułów systemu informatycznego InfoMedica użytkowanych przez Zamawiającego, która jest objęta niniejszym Zamówieniem: 1. Część administracyjna - wszystkie moduły w wersji otwartej, tj. nielimitowanej ilością nazwanych użytkowników: 1.1. Finansowo-Księgowy 1.2. Rachunek Kosztów 1.3. Wycena Procedur Medycznych 1.4. Rejestr Sprzedaży 1.5. Gospodarka Magazynowo-Materiałowa 1.6. Kasa 1.7. Obsługa Kontraktów 1.8. Administrator 2. Część medyczna- wszystkie moduły z wyjątkiem KKL w wersji otwartej, tj. nielimitowanej ilością nazwanych użytkowników: 2.1. Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddziały, Statystyka Medyczna, Wykazy) 2.2. Apteka Szpitalna 2.3. Apteczka Oddziałowa Gabinetowa 2.4. Przychodnia 2.5. Laboratorium 2.6. Punkt Pobrań 2.7. Statystyka Zakażeń Szpitalnych 2.8. Pracownia Diagnostyczna 2.9. Pracownia Patomorfologii 2.10. Formularzowa Dokumentacja Medyczna 2.11. Zlecenia 2.12. Archiwum 2.13. Administrator 2.14. Integracja z systemem RIS Siemens oraz CATO 2.15. Symulator JGP 2.16. Kalkulacja Kosztów Leczenia (w wersji dla 5 nazwanych użytkowników) 2.17. Medyczny Portal Informacyjny - e-Rejestracja..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.51.43.00 - 75.51.43.00 72.51.42.00 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASSECO POLAND S.A, ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 287082,00
Oferta z najniższą ceną: 287082,00 / Oferta z najwyższą ceną: 287082,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
- Dostawa gogli do wirtualnej rzeczywistości VR. Znak sprawy: DZPZ.282.99.2024.MK
- ZP/G/85/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut AgSnO10 średnica 1,80mm+/-0,04; (stan twardy) ilość 24kg (+/-10%) (ID 1024170)
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja serwerowni oraz wdrożenie systemu tworzenia kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Mykanów w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczeństwo Gminy Mykanów"
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.