eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jędrzejówzorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych w ramach projektu pn. 3 kroki do zatrudnienia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Program Operacyjny Kapitał Ludzki dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jędrzejowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Jędrzejów: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych w ramach projektu pn. 3 kroki do zatrudnienia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Program Operacyjny Kapitał Ludzki dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jędrzejowie
Numer ogłoszenia: 64292 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie , ul. Okrzei 49B, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 386 38 93, faks 0-41 386 38 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjedrzejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych w ramach projektu pn. 3 kroki do zatrudnienia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Program Operacyjny Kapitał Ludzki dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jędrzejowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Jędrzejowie. Zamówienie podzielono na 7 zadań. Przedmiot zamówienia CPV 80.53.00.00-8 - usługi szkolenia zawodowego Zadanie A Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG - 15 osób Zadanie B Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG -10 osób Zadanie C Operator koparko - ładowarki kl. III - 15 osób Zadanie D Nowoczesny sprzedawca - 20 osób Zadanie E Księgowość małych i średnich firm - 20 osób Zadanie F Opiekun osób starszych - 10 osób Zadanie G Carving - 10 osób Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach od nr 3A do nr 3 G do SIWZ ( w zależności od zadania). Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkoleń metodą E-learning.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że: - posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz.415 z późn. zm.); - posiada aktualny stosowny atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na miejsce odbywania zajęć praktycznych (dotyczy zadania A i zadania B); -posiada zgodę Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na prowadzenie kursu ujętego w zadaniu C.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że: przeprowadził w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 szkolenia grupowe * będące przedmiotem zamówienia lub tożsame swoim tematem** usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (odrębnie dla każdego zadania). *Przez szkolenia grupowe Zamawiający rozumie szkolenia zlecone przez jednostkę zewnętrzną lub z naboru własnego. Za grupę Zamawiający uważa co najmniej 5 osób. Zamawiający wymaga złożenia dokumentów (np. referencji) potwierdzających fakt, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Dokumenty (referencje) potwierdzające w/w fakt nie są wymagane, gdy szkolenie było/jest realizowane na rzecz Zamawiającego oraz w przypadku szkoleń realizowanych przez Wykonawcę z własnego naboru. **Przez stwierdzenie tożsame swoim tematem Zamawiający rozumie, iż program szkoleń wskazanych do oceny kursów obejmuje co najmniej 2 zagadnienia związane z przedmiotem zamówienia wskazane przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest dołączyć do oferty programy szkoleń ze wskazaniem zagadnień związanych z przedmiotem zamówienia. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zapis nie dotyczy szkoleń określonych w zadaniu A, B i C, gdzie programy szkoleń regulowane są odrębnymi wytycznymi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że: -dysponuje salą szkoleniową na min. 15 uczestników szkolenia (dotyczy zadań: A, C ), -dysponuje salą szkoleniową na min. 10 uczestników szkolenia (dotyczy zadań: B, F, G ), -dysponuje salą szkoleniową na min. 20 uczestników szkolenia (dotyczy zadań: D, E ), -dysponuje co najmniej 15 w pełni wyposażonymi stanowiskami spawalniczymi dla danej metody (dotyczy zadań: A, ) -dysponuje co najmniej 10 w pełni wyposażonymi stanowiskami spawalniczymi dla danej metody (dotyczy zadań: B ) -dysponuje min. 2 koparko - ładowarkami kl. III w zakresie zadania C, -dysponuje co najmniej 10 stanowiskami komputerowymi w zakresie zadania D -dysponuje co najmniej 10 kasami fiskalnymi w zakresie zadania D -dysponuje co najmniej 10 stanowiskami komputerowymi w zakresie zadania E

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że: -dysponuje osobami w charakterze wykładowców-trenerów, którzy przeprowadzili co najmniej 1 szkolenie grupowe w zakresie tematyki wykazanej w załączniku od nr 8A do Nr 8 G do SIWZ (w zależności od zadania) -osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień(odrębnie dla każdego zadania), -osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pozostają w dyspozycji Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie ma obowiązku przedstawiania historii obrotów na koncie, a jedynie pisemne potwierdzenie banku, że Wykonawca posiada na rachunku określoną wysokość środków (lub zdolność kredytową), która zabezpiecza w pełni wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Program szkolenia - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik od nr 3 A do nr 3 G do SIWZ oraz: wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (dotyczy zadań: A, B ), z programem i zakresem szkolenia Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie oraz z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych (dotyczy zadania C). Program szkolenia winien zawierać: nazwę i zakres szkolenia czas trwania i sposób jego organizacji, wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, przewidziane sprawdziany i egzaminy Brak w programie szkolenia w/w informacji będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. Wstępny harmonogram szkolenia. Kalkulację kosztów szkolenia. Wzór-wzory dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. Wzór-wzory zaświadczeń winny być zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik od nr 3 A do nr 3 G ( w zależności od zadania). W przypadku dołączenia wzoru-wzorów zaświadczeń niezgodnych z wymaganiami zawartymi w SIWZ, Zamawiający uzna, że treść oferty nie odpowiada treści SIWZ i odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wzór ankiety na zakończenie szkolenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami; 1.Zamiana wskazanego w ofercie wykładowcy tylko na wykładowcę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub lepszym. Zamiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca. 2. Zmiana miejsca odbywania szkolenia tylko w przypadku klęski żywiołowej. 3. W stosunku do: terminu wykonania zamówienia, liczby uczestników, kosztów za osobę uczestniczącą w szkoleniu, sposobu odpłatności za wykonanie zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjedrzejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY W JĘDRZEJOWIE, ul. OKRZEI 49B, 28-300 JĘDRZEJÓW pokój nr 211 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY W JĘDRZEJOWIE, ul. OKRZEI 49B, 28-300 JĘDRZEJÓW pokój nr 14 (kancelaria) I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. 3 kroki do zatrudnienia współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 15 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Operator koparko - ładowarki kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 15 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nowoczesny sprzedawca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Księgowość małych i średnich firm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 20 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opiekun osób starszych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Carving.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie grupowe dla 10 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.