Og³oszenie z dnia 2017-01-11
Og³oszenie nr 6430 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Sobolew: Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
powsta³ych i zebranych na wszystkich nieruchomo¶ciach zamieszka³ych w
granicach administracyjnych Gminy Sobolew
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 349627
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobolew, krajowy numer identyfikacyjny
71158235100000, ul.
Rynek
1,
08460
Sobolew, pañstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
256 825 023, faks
256 832 736, e-mail
inwestycje@sobolew.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.bip.sobolew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powsta³ych i zebranych na wszystkich nieruchomo¶ciach zamieszka³ych w granicach administracyjnych Gminy Sobolew
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na: a) odbieraniu, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powsta³ych i zebranych na wszystkich nieruchomo¶ciach zamieszka³ych po³o¿onych w granicach administracyjnych Gminy Sobolew b) dostarczenie worków foliowych do gromadzenia odpadów zebranych w sposób selektywny w kolorystyce: niebieski z przeznaczeniem na papier i tekturê, zielony z przeznaczeniem na szk³o i odpady opakowaniowe ze szk³a (szk³o bezbarwne i kolorowe), ¿ó³ty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateria³owe i metal c) wyposa¿enie i prowadzenie gminnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego w dalszej czê¶ci PSZOK w urz±dzenia do selektywnego gromadzenia odpadów (kontenery/pojemniki) oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów, a tak¿e obs³uga tego punktu. W PSZOK - u gromadzone bêd± nastêpuj±ce odpady: zu¿yte baterie i akumulatory zu¿yty sprzêt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe odpady zielone, odpady komunalne ulegaj±ce biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegaj±ce biodegradacji, przeterminowane leki i chemikalia (np. farby, rozpuszczalniki, pozosta³o¶ci ¶rodków ochrony ro¶lin, kleje), odpady budowlane i rozbiórkowe z wy³±czeniem azbestu, zu¿yte opony 2. Przewiduje siê odbiór ok. 655 Mg odpadów komunalnych w ci±gu 24 m-cy. 3. Wykonawca zapewnia odbiór wszystkich odpadów komunalnych przekazanych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych oraz okresowo zamieszka³ych, zgodnie z tre¶ci± uchwa³ Rady Gminy w Sobolew oraz regulaminem utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Sobolew (Uchwa³a Nr XX/137/2016 Rady Gminy w Sobolewie z 28 czerwca 2016 r.) w sprawie sposobu i zakresu ¶wiadczenia us³ug w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy Sobolew (Uchwa³a Nr XX/138/2016 Rady Gminy w Sobolewie z 28 czerwca 2016 r), oraz (Uchwa³a Nr XX/136/2016 Rady Gminy w Sobolewie z 28 czerwca 2016 r.), w sprawie okre¶lenia terminu, czêstotliwo¶ci i trybu uiszczania op³aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 4. Rozliczenie ¶wiadczonych us³ug wywozu odpadów komunalnych nastêpowaæ bêdzie (wed³ug ustalonej miesiêcznej kwoty rycza³towej odbioru odpadów z terenu Gminy Sobolew), raz w miesi±cu, po zakoñczeniu miesi±ca, za który wystawiona jest faktura. 5. Wykonawca musi posiadaæ baz± w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granic Gminy Sobolew zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz.122). 6. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga: 1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: 2 osoby zwi±zane bezpo¶rednio z odbiorem odpadów 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: o o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci[1] bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; o za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; o po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 1 czynno¶ci. 5) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 7. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, danych niezbêdnych do obliczenia ceny oferty oraz wymagañ od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, zawiera za³±cznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
90511000-2,
90513100-7,
90514000-3,
90512000-9,
90511200-4,
90000000-7,
90511100-3,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT850000.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1017878,40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SOBOLEW
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Sobolew
- Remont zabytkowego dworu w miejscowo¶ci Goñczyce- etap I
wiêcej: przetargi SOBOLEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.