To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Gdynia: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz urządzeń biurowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 64331 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14783 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz urządzeń biurowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy następujących rodzajów artykułów biurowych oraz urządzeń biurowych do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni: teczki, segregatory, zeszyty, bloki, skorowidze, dzienniki podawcze, koperty, drobne materiały biurowe, materiały piśmienne, papier, taśmy, dyskietki, płyty, niszczarki - w ilości: 46 099 sztuk, 555 opakowań, 4 komplety, 786 ryz, 115 kartonów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego . Zamawiający informuje , że ilość asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego została określona szacunkowo i może ulec zmniejszeniu (o 10%) w stosunku do ilości wskazanych w pkt.1, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego ( w każdej z następujących grup asortymentowych: grupa 1, grupa 2, grupa 3, grupa 4, grupa 5, grupa 6, grupa 7, grupa 8, grupa 9 ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: GRUPA 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alicja Gołąbek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. AGAT, ul. Dębogórska 50, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 539,26
Oferta z najniższą ceną: 539,26 / Oferta z najwyższą ceną: 793,26
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: GRUPA 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa MACRO Ryfa Sławomir, Pinczyński Marian sp. z o.o., ul. Schuberta 1A, 80-171 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 142,01
Oferta z najniższą ceną: 142,01 / Oferta z najwyższą ceną: 167,36
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: GRUPA 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAMFIX-PAPIER Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova sp. j., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133,80
Oferta z najniższą ceną: 133,80 / Oferta z najwyższą ceną: 168,41
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: GRUPA 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe KAS J. Kasperski sp. j., ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3030,48
Oferta z najniższą ceną: 3030,48 / Oferta z najwyższą ceną: 3387,94
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: GRUPA 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAMFIX-PAPIER Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova sp. j., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 321,99
Oferta z najniższą ceną: 321,99 / Oferta z najwyższą ceną: 1374,94
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: GRUPA 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alicja Gołąbek prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą P.H.U. AGAT, ul. Dębogórska 50, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20910,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18386,28
Oferta z najniższą ceną: 18386,28 / Oferta z najwyższą ceną: 23634,72
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: GRUPA 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe KAS J. Kasperski sp. j., ul. Hutnicza 16, 81-061 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10593,10
Oferta z najniższą ceną: 10593,10 / Oferta z najwyższą ceną: 11768,73
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: GRUPA 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAMFIX-PAPIER Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova sp. j., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 576,45
Oferta z najniższą ceną: 576,45 / Oferta z najwyższą ceną: 1647,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
- Przeglądy, konserwacje i niezbędne regulacje, drobne naprawy bieżące (usługi serwisowe) oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych modeli Canon, Sharp oraz naprawy niszczarek w UMG w latach 2025 - 2026
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.