eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoSUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO ORAZ WĘGLA ENERGETYCZNEGO (MIAŁU WĘGLOWEGO) W SEZONIE GRZEWCZYM 2011-2012 DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATY GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW1) PAKIET NR 1 - SZKOŁA PODSTAWOWA W DZIERAWACH, 2) PAKIET NR 2 - GIMNAZJUM W SOKOŁOWIE, 3) PAKIET NR 3 - ZESPÓŁ SZKÓŁ W POWIERCIU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-20

Koło: SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO ORAZ WĘGLA ENERGETYCZNEGO (MIAŁU WĘGLOWEGO) W SEZONIE GRZEWCZYM 2011-2012 DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATY GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - SZKOŁA PODSTAWOWA W DZIERAWACH, 2) PAKIET NR 2 - GIMNAZJUM W SOKOŁOWIE, 3) PAKIET NR 3 - ZESPÓŁ SZKÓŁ W POWIERCIU.
Numer ogłoszenia: 64361 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło , ul. Toruńska 83, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2616051, faks 0-63 2720166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http. www.gminakolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO ORAZ WĘGLA ENERGETYCZNEGO (MIAŁU WĘGLOWEGO) W SEZONIE GRZEWCZYM 2011-2012 DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK OŚWIATY GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - SZKOŁA PODSTAWOWA W DZIERAWACH, 2) PAKIET NR 2 - GIMNAZJUM W SOKOŁOWIE, 3) PAKIET NR 3 - ZESPÓŁ SZKÓŁ W POWIERCIU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna (wielokrotna) dostawa węgla kamiennego oraz węgla energetycznego (miału węglowego) w sezonie grzewczym 2011-2012 dla wybranych jednostek oświaty Gminy Koło w ramach następujących oddzielnych pakietów: 1) Pakiet Nr 1 - Szkoła Podstawowa w Dzierawach, 2) Pakiet Nr 2 - Gimnazjum w Sokołowie, 3) Pakiet Nr 3 - Zespół Szkół w Powierciu. Szacunkowa ilość oraz rodzaj opału objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi: 1) Pakiet Nr 1 - 8 ton węgla energetycznego (miału węglowego). 2) Pakiet Nr 2 - 25 ton węgla kamiennego oraz 35 ton węgla energetycznego (miału węglowego), 3) Pakiet Nr 3 - 60 ton węgla energetycznego (miału węglowego). Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany zakupić całego przedmiotu zamówienia. W ramach poszczególnych pakietów składających się na przedmiot zamówienia publicznego do obowiązków Wykonawcy należy: 1) transport opału do wskazanych miejsc dostaw, w terminie 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego, 2) realizacja dostaw pojazdami samowyładowczymi, 3) załadunek i rozładunek opału. 4) doprowadzenie miejsca dostawy do porządku. Dostarczany opał musi posiadać właściwe atest, certyfikat lub świadectwo jakości. Miejscem dostaw opału będą siedziby szkół wymienionych w ramach poszczególnych pakietów: 1) Pakiet Nr 1 - Szkoła Podstawowa w Dzierawach, Dzierawy 45 62-600 Koło, 2) Pakiet Nr 2 - Gimnazjum w Sokołowie, Sokołowo 55 62-600 Koło, 3) Pakiet Nr 3 - Zespół Szkół w Powierciu, Powiercie 3 62-600 Koło. Zamawiający przewiduje w ramach poszczególnych pakietów składających się na przedmiot zamówienia publicznego następującą cykliczność dostaw opału: 1) Pakiet Nr 1 - w 2 cyklach, 2) Pakiet Nr 2 - w 2 cyklach, 3) Pakiet Nr 3 - w 3 cyklach (maksymalnie). nie wcześniej niż od maja bieżącego roku. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określony został w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.20.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie, że spełnia warunki udziału określone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 1, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, 3) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http. www.gminakolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło ul. Toruńska 83 62-600 Koło.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Pakiet Nr 1 - Szkoła Podstawowa w Dzierawach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość opału objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi 8 ton węgla energetycznego (miału węglowego). Zamawiający przewiduje dostawy opału w 2 cyklach, nie wcześniej niż od maja bieżącego roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Gimnazjum w Sokołowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość oraz rodzaj opału objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi 25 ton węgla kamiennego oraz 35 ton węgla energetycznego (miału węglowego). Zamawiający przewiduje dostawy opału w 2 cyklach, nie wcześniej niż od maja bieżącego roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Zespół Szkół w Powierciu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość opału objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi 60 ton węgla energetycznego (miału węglowego). Zamawiający przewiduje dostawy opału w 3 cyklach (maksymalnie), nie wcześniej niż od maja bieżącego roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.