Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Promna: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Promna
Numer ogłoszenia: 64365 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Promnie, Promna-Kolonia 5, 26-803 Promna, woj. mazowieckie, tel. 048 6133628, fax 048 6133628.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Promna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Promna zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje : ZADANIE 1. (Remont oświetlenia w zakresie zasięgu istniejącej sieci). a) demontaż 844 szt istniejących opraw wraz z osprzętem. b) montaż w zakresie zasięgu istniejącej sieci: * 70 W - 532.szt. opraw nowych; * 100 W - 262. szt szt. opraw nowych; * 150 W - 41. szt. opraw nowych; * 55 szt - wyniesienie szaf sterowniczych z licznikiem oraz zegarem astronomicznym; ZADANIE 2( Rozbudowa oświetlenia poza zakresem istniejącej sieci) a) wykonanie projektów uproszczonych i montaż poza zakresem zasięgu istniejące sieci. * 70 W - 21.szt. opraw nowych; * 2200 m lini zasilającej przewodem ASXsn 2x25mm2; Minimalne wymagane parametry techniczne dla opraw i źródeł światła : a) Parametry użytkowe : * klosz ochraniający źródło światła musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia - współczynnik IK - 08 lub wyższy; * oprawy oświetlenia ulicznego muszą posiadać regulację rozsyłu w co najmniej trzech oznaczonych pozycjach poprzez regulację ogniskowej w oprawie lub poprzez regulację oprawy względem wysięgnika. * średnia trwałość źródeł światła opraw ulicznych powinna być na poziomie minimum 23.000 godzin świecenia; * zastosować w oprawach źródła światła o strumieniu świetlnym, tzn. : - źródło 70 W - co najmniej 6.700 Lm, - źródło 100 W - co najmniej 10.500 Lm, - źródło 150 W - co najmniej 17.800 Lm, b) Parametry techniczne : * stopień szczelności dla opraw dwukomorowych min. IP 65 dla komory optycznej i min. IP 65 dla komory osprzętu, a dla opraw jednokomorowych min. IP 65 dla całej oprawy oświetlenia ulicznego;. * korpus opraw oświetlenia ulicznego winien być wykonany z aluminium, * oprawy oświetlenia ulicznego muszą być wykonane i dostarczone w II klasie ochrony w zakresie ochrony przeciw porażeniowej; * oprawy oświetlenia ulicznego muszą być przystosowane do zasilania napięciem 230 V, 50 Hz. Oprawy powinny spełniać podstawowe wymogi bezpieczeństwa użytkowania określone normą PN-EN 60598-1:2001 oraz PN-EN 60598-2-3 : 2003
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.31.53.00 - Instalowanie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 270.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium wysokości 5.000 zł (pięć tysięcy).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : wymagane jest wykazanie się co najmniej jednym podnośnikiem umożliwiającym prace pod napięciem oraz co najmniej jedną brygadą pracowników wyposażonych w sprzęt do prac pod napięciem. a) musi przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wymagane jest wykazanie się co najmniej jedną robotą tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000zł netto; b) musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, a także należącą do właściwego samorządu zawodowego, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót; 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wykonawca spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Warunków udziału w postępowaniu : 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Dokumenty potwierdzające że osoby, które będą wykonywać zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 6) W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. 7) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9) decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz uprawnienia SEP elektryków i uprawnienia SEP dla kierownika budowy. Należy dołączyć dokument potwierdzający wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby posiadającej prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dn. 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami) 10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, który będzie użyty do realizacji tego zamówienia (zał. nr. 8.) 11) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr. 7.) 12) W przypadku wspólnego ubiegania się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku wykonawców ( konsorcjum ) - wykonawca winien załączyć do wniosku pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie : - uczestników konsorcjum ( wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów ), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - określenie celu zawarcia konsorcjum ( dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego), - zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom wymaga się załączenia wykazu podwykonawców oraz umowy określającej zakres powierzonych im prac. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 p.pkt 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Wskazany dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki spłaty - wysoko0ść oprocentowania - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Promna Promna- Kolonia5 26-803 Promna pokój nr 18.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Promna Promna -Kolonia 5 26-803 Promna pokój nr 13 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Przebudowa ul. Kolejowej w Kamieńsku
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. M. Kopernika 3, Pl. Ludowy 6, ul. F. Chopina 23-25" POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Rozbudowa drogi krajowej nr 53 ul. Stacha Konwy wraz z przebudową drogi powiatowej 2539W - ul. Słoneczna w Ostrołęce
- Budowa ciągów pieszo-rowerowych w miejscowościach Korzystno i Grzybowo
- BUD. DEDYK. OŚWIETLENIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH ORAZ BUDOWĘ WZBUDZANYCH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH WRAZ Z DEDYKOWANYM OŚWIETLENIEM PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH W RAMACH PROGRAMU "SUPER ZEBRA" - Z PODZ. NA ZAD.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.