eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na wykonanie przeglądów i kalibracji wraz z utrzymaniem w sprawności aparatury na stacjach SOJP Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie (znak sprawy2/PN/2015)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-06

Warszawa: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na wykonanie przeglądów i kalibracji wraz z utrzymaniem w sprawności aparatury na stacjach SOJP Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie (znak sprawy: 2/PN/2015)
Numer ogłoszenia: 64365 - 2015; data zamieszczenia: 06.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie , ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony z dopuszczeniem ofert częściowych na wykonanie przeglądów i kalibracji wraz z utrzymaniem w sprawności aparatury na stacjach SOJP Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie (znak sprawy: 2/PN/2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i kalibracji wraz z utrzymaniem w sprawności aparatury na stacjach SOJP Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Zadanie 1 - Przegląd i kalibracja sprzętu do pomiarów jakości powietrza; Zadanie 2 - Przegląd i kalibracja analizatorów BTX; Zadanie 3 - Przegląd i kalibracja manualnych poborników pyłu; Zadanie 4 - Przegląd i kalibracja Airpointera (kompaktowego systemu do pomiarów jakości powietrza); Zadanie 5 - Przegląd i kalibracja analizatora rtęci; zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium tylko dla Zadania 1 w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r., Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 44 1010 1010 0038 5413 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - 2/PN/2015 Przeglądy i kalibracja - Zadanie 1. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. 6. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 7. W przypadku wnoszenia wadium w postaci, o której mowa w ust. 6 Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia lub gwarancji wystawiony przez właściwy podmiot zawierający informację o udzieleniu poręczenia, gwarancji zapłaty kwoty stanowiącej wadium w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Ww. dokument musi być ważny przez cały okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ oraz zawierać nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia/gwarancji do bezwarunkowej wypłaty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kopie dołączyć do oferty. 9. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla Zadań 2, 3, 4, 5

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępianiu, którego wzór stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie - tj. należycie wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: a) na zadanie 1 - co najmniej dwa zamówienia (umowy) o wartości co najmniej 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) brutto każde, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji analizatorów służących do monitoringu powietrza; b) na zadanie 2 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) brutto, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji analizatora/ów benzenu oraz generatora/ów wodoru i powietrza zerowego, służących do monitoringu powietrza; c) na zadanie 3 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 3 000 zł (słownie: trzy tysięcy złotych) brutto, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji manualnych poborników pyłu służących do monitoringu powietrza; d) na zadanie 4 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) brutto, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji analizatora/ów służącego/służących do monitoringu powietrza; e) na zadanie 5 - co najmniej jedno zamówienie (umowę) o wartości co najmniej 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) brutto, polegające na wykonaniu usług przeglądu i kalibracji analizatora/ów rtęci służącego/służących do monitoringu powietrza. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia te warunki na podstawie Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępianiu, którego wzór stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Na zadanie 1 - dysponować minimum dwoma serwisantami, którzy zostaną skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, z których każdy posiada minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych sprzętu do pomiarów jakości powietrza. Oddelegowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoby muszą posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: Każda z osób powinna w stosunku do każdego urządzenia wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 1): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. b) Na zadanie 2 - dysponować minimum dwoma serwisantami, którzy zostaną skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, z których każdy posiada minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych i kalibracji analizatorów BTX, Oddelegowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoby muszą posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: Każda z osób powinna w stosunku do każdego urządzenia wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 2): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. c) Na zadanie 3 - dysponować minimum dwoma serwisantami, którzy zostaną skierowani do realizacji przedmiotu zamówienia, z których każdy posiada minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych poborników manualnych służących do monitoringu powietrza. Oddelegowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoby muszą posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: Każda z osób powinna w stosunku do modelu pobornika wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 3): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. d) Na zadanie 4 - dysponować minimum jednym serwisantem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającym minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych Airpointera (kompaktowego systemu do pomiarów jakości powietrza). Oddelegowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoba musi posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: powinna w stosunku do Airpointera (kompaktowego systemu do pomiarów jakości powietrza) wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 4): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. e) Na zadanie 5 - dysponować minimum jednym serwisantem, który zostanie skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającym minimum 12-miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług serwisowych analizatora rtęci. Oddelegowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia osoba musi posiadać odpowiednie doświadczenie, tj.: powinna w stosunku do modelu analizatora rtęci wymienionego w rozdziale II SIWZ (dla zadania 5): odbyć przeszkolenie u producenta urządzenia z jego obsługi serwisowej lub wykonać wcześniej usługę jego serwisowania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia te warunki na podstawie Wykazu osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (serwisantów), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zawiera załącznik nr 4). Dla każdego Zadania Wykonawca winien złożyć oddzielny wykaz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępianiu, którego wzór stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 84
  • 2 - Liczba miesięcy dodatkowej gwarancji na utrzymanie w sprawności urządzeń - 16

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy dopuszczalna będzie w granicach dopuszczonych przez ustawę Prawo zamówień publicznych w art. 144 ust. 1. Zamawiający przewiduje, iż zmiany umowy mogą zachodzić w przypadkach wskazanych w Ogólnych Warunkach Umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2015 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie, ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd i kalibracja sprzętu do pomiarów jakości powietrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu i kalibracji od 1 czerwca 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. wraz z utrzymaniem w sprawności urządzeń od dnia 1 czerwca 2015 r. (lub od dnia zawarcia umowy, jeżeli umowa zostanie zawarta po 1 czerwca 2015 r.) do dnia zaoferowanego przez Wykonawcę zgodnie z okresem wynikającym z oferty (jednak nie krócej niż do 31.03.2016 r.) sprzętu pomiarowego na stacjach monitoringu powietrza oraz w siedzibie WIOŚ w Warszawie przy ul. Bartyckiej 110A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd i kalibracja analizatorów BTX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu i kalibracji od 1 czerwca 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. wraz z utrzymaniem w sprawności urządzeń od dnia 1 czerwca 2015 r. (lub od dnia zawarcia umowy, jeżeli umowa zostanie zawarta po 1 czerwca 2015 r.) do dnia zaoferowanego przez Wykonawcę zgodnie z okresem wynikającym z oferty (jednak nie krócej niż do 31.03.2016 r.) sprzętu pomiarowego na stacjach monitoringu powietrza oraz w siedzibie WIOŚ w Warszawie przy ul. Bartyckiej 110A.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd i kalibracja manualnych poborników pyłu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu i kalibracji od 1 czerwca 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. wraz z utrzymaniem w sprawności urządzeń od dnia 1 czerwca 2015 r. (lub od dnia zawarcia umowy, jeżeli umowa zostanie zawarta po 1 czerwca 2015 r.) do dnia zaoferowanego przez Wykonawcę zgodnie z okresem wynikającym z oferty (jednak nie krócej niż do 31.03.2016 r.) sześciu sztuk poborników MCZ MicroPNS LVS 16 (data produkcji 2009) oraz sześciu sztuk poborników MCZ MicroPNS LVS 17 (data produkcji 2012).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd i kalibracja Airpointera (kompaktowego systemu do pomiarów jakości powietrza).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu i kalibracji od 1 czerwca 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. wraz z utrzymaniem w sprawności urządzeń od dnia 1 czerwca 2015 r. (lub od dnia zawarcia umowy, jeżeli umowa zostanie zawarta po 1 czerwca 2015 r.) do dnia zaoferowanego przez Wykonawcę zgodnie z okresem wynikającym z oferty (jednak nie krócej niż do 31.03.2016 r.) Airpointera (z modułami do pomiaru w sposób ciągły tlenków azotu, tlenku węgla i pyłu zawieszonego PM10) zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej nr 68.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2015.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd i kalibracja analizatora rtęci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie przeglądu i kalibracji od 1 czerwca 2015 r. do 30 czerwca 2015 r. wraz z utrzymaniem w sprawności urządzeń od dnia 1 czerwca 2015 r. (lub od dnia zawarcia umowy, jeżeli umowa zostanie zawarta po 1 czerwca 2015 r.) do dnia zaoferowanego przez Wykonawcę zgodnie z okresem wynikającym z oferty (jednak nie krócej niż do 31.03.2016 r.) analizatora rtęci Tekran 2537B zlokalizowanego na stacji SOJP Granica, Gmina Kampinos, na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.