Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Lublin: Aktualizacja bazy opisowej ewidencji gruntów, budynków i lokali m. Lublin
Numer ogłoszenia: 64367 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, fax 081 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja bazy opisowej ewidencji gruntów, budynków i lokali m. Lublin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest: Aktualizacja bazy opisowej ewidencji gruntów, budynków i lokali m. Lublin na podstawie 8500 aktów notarialnych, które wpłyną do Urzędu Miasta Lublin 1.1.1.etap I - aktualizacja bazy na podstawie aktów notarialnych sporządzonych w okresie od 01 grudnia 2007r do 31 maja 2008r, 1.1.2.etap II - aktualizacja bazy na podstawie aktów notarialnych sporządzonych w okresie od 01 czerwca 2008r do 31 grudnia 2008r. 1.2.Akty notarialne, które w terminie realizacji I etapu nie wpłyną do Zamawiającego i nie zostaną udostępnione Wykonawcy, przechodzą do realizacji w II etapie. 1.3.Zakres zamówienia obejmuje: 1.3.1.Zakładanie jednostek rejestrowych dla nowych podmiotów w opisowej bazie ewidencji, 1.3.2.Przenoszenie działek ze starych do nowych jednostek rejestrowych, 1.3.3.Wpisywanie danych dotyczących nowych właścicieli gruntów, budynków i lokali, 1.3.4.Modyfikacja bazy ewidencyjnej w zakresie ewidencji lokali np. ilość izb i pomieszczeń przynależnych oraz powierzchni użytkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.1.Dysponowanie min. dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, nadawanymi w trybie art.43 pkt.2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r, Nr 240, poz.2027 ze zm.). 1.1.2.Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednego zadania z zakresu pełnej aktualizacji bazy ewidencji gruntów, budynków i lokali wykonywanej w ramach modernizacji. 1.2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 1.2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 1.2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenia: 1.1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1.3.1.Świadectwa uprawnień (osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia), w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie określonym w art.43 pkt.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz.U. z 2005r, Nr 240, poz.2027) t.j. uprawnienia zawodowe w zakresie: rozgraniczania i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. 1.3.2.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania z zakresu pełnej aktualizacji bazy ewidencji gruntów, budynków i lokali wykonywanej w ramach modernizacji, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pokój nr 4, po dokonaniu wpłaty 5.00zł w budynku UM Lublin przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5.00zł + koszt przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: P. Joanna Gajak - Wydział Geodezji Urzędu Miasta Lublin, ul. Wieniawska 14, pokój nr 517, telefon (081) 466-2103 1.1.2.W zakresie procedury: P. Przemysław Włodarczyk - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4, telefon (081) 466-3020.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania parametrów krytycznych do analizatorów będących własnością Zamawiającego-2 zadania
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie zbioru danych EGiB w bazie danych PZGiK Miasta Krosna, w celu doprowadzenia do zgodności z aktualnie obowiązującym pojęciowym modelem danych
- Wykonanie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej o XIX Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina.
- Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 i GESUT dla obrębów wiejskich: a) gm. Małomice b) gm. Niegosławice w powiecie żagańskim
- Tworzenie i aktualizacja bazy BDOT500 i GESUT dla obrębów wiejskich: a) gm. Wymiarki, b) gm. Iłowa, c) gm. Brzeźnica, d) m.Iłowa rejon ulicy Borowskiej w powiecie żagańskim
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.