eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krypno KościelneProfilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, gruntowej równarką drogową oraz innych usług, w tym dowóz żwiru i piasku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Krypno Kościelne: Profilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, gruntowej równarką drogową oraz innych usług, w tym dowóz żwiru i piasku.
Numer ogłoszenia: 64411 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Krypno, Krypno Kościelne 23B, 19-111 Krypno Kościelne, woj. podlaskie, tel. 085 7169033, fax 085 7169035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrypno.republika.pl, i www.bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, gruntowej równarką drogową oraz innych usług, w tym dowóz żwiru i piasku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. profilowanie dróg gminnych o nawierzchni żwirowej, gruntowej oraz innych usług wykonywanych przy użyciu równiarki tj. wykonanie rowów przydrożnych równiarką oraz skarp do 80 cm głębokości oraz formowanie korpusu drogowego, w tym dowóz żwiru i piasku; 2. plantowanie dowiezionego żwiru, piasku na drodze przy grubości rozkładanego materiału do 20 cm, odśnieżanie dróg oraz inne usługi wykonywane równiarką (np. wypychanie kamieni z pasa drogowego, wyrywanie pni i korzeni po ściętych drzewach).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział: osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej: którzy przedłożą: 1/ oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstanie art. 24 ust 1, oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 PZP, 2/ dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia (wykonawca złoży wraz z ofertą wykaz sprzętu, którym dysponuje lub oświadczenie, że będzie dysponował takim sprzętem specjalistycznym np. z najmu, załączy oddzielny wykaz sprzętu najmu i złoży wraz z ofertą, przed podpisaniem umowy z zamawiającym przedłoży umowę najmu na sprzęt), 3/ wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik do specyfikacji, 4/ operator posiada uprawnienia i 5-letnie doświadczenie w profilowaniu dróg równiarką. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem wyłączenia z postępowania, 3. Zamawiający żąda wskazania, którą część zamówienia Wykonawca powierzy podwykonawcom, 4. Warunki będą oceniane na podstawie druku ZP-17 (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, oraz że nie podlega wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie art. 22 ustawy, przedłoży: a) wykaz sprzętu wg zał. nr 6 do SIWZ, b) lub oświadczenie, że będzie dysponował takim sprzętem z najmu, i załączy wykaz oddzielny sprzętu z najmu, a przed podpisaniem umowy jeżeli oferta zostanie wybrana, przedłoży umowę najmu sprzętu, jeżeli dysponuje sprzętem własnym, wykaz tego sprzętu, 3) złoży wypełniony formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ, 4) w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załączy wykaz 5-ciu usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (załączy referencje z potwierdzeniem ich należytego wykonania) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ; a) załączy kopię uprawnień operatora równiarki potwierdzone za zgodność z oryginałem; 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego powinni przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę. 1) Wykonawca określi w oświadczeniu, czy powierza wykonanie części robót podwykonawcom, a jeżeli powierzy, określi, którą część robót i złoży stosowne oświadczenie, zał. nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakrypno.republika.pl, i www.bip.ug.krypno.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krypno Krypno Kościelne 23 B 19-111 Krypno.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Krypno Krypno Kościelne 23 B 19-111 Krypno Pok. nr 3 (Kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.