Ogłoszenie z dnia 2005-12-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Bytom: usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., do kontaktów: mgr Józef Saługa, ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, fax 032 2813517. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonywanie usług kominiarskich w budynkach mieszkalnych polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności eksploatacyjnej wszelkiego rodzaju przewodów kominowych w szczególności: - obowiązkowe czyszczenie, - przeglądy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Na terenie miasta Bytomia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.40.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia 1 498 662,72 zł bez podatku VAT. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: W przypadku zwiększenia ilości zarządzanych zasobów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Rej I 1 300 Rej II 2 100 Rej III 1 700 Rej IV 1 500 Rej V 2 200 Rej VI 3 600 Rej VII 1 000 Rej VIII 2 300 Rej IX 2 200 Rej X 500 Rej XI 3 200 Rej XII 1 800 Rej XIII 800. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastepować będzie miesięcznie w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z art 23 ustawy Prawo zamówien publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówien publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawce,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawce, 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej niewczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawce,. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 5) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załaczenia dokumentów potwierdzajacych, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (załacznik nr 2a), 6) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia sa roboty budowlane lub usługi (załacznik nr 3) 7) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załacznik nr 3a) 8) dokumentów stwierdzajacych, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładaja obowiązek posiadania takich uprawnien - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zamawiający wymaga: a) kwalifikacji mistrza w rzemiośle kominiarskim,. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Art. 62 ust. 6 pkt 1 ustawy-Prawo budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 78 - 75699 z dnia 21.04.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP 75/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.01.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie zamawiajacego Bytom ul. Kolejowa 4 (parter) lub wpłata na konto. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Bez ograniczeń. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.01.2006, godzina 10:15, w siedzibie zamawiającego pok. 36.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądach. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 65 110 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym i czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 97 985 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przegladzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 82 112 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 73 456 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 111 989 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 168 953 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym i czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 51 904 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 110 929 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 103 515 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 25 843 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 142 901 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 87 837 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.40.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi kominiarskie w budynkach mieszkalnych polegające na obowiązkowym czyszczeniu i przeglądzie. 3) Zakres lub wartość: Wartość części 126 351,60 zł. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Utylizacja i wywóz odpadów medycznych oraz komunalnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu"
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naprawy obudowy szybowej szybu Budryk dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK Pompownia Stacjonarna "Centrum"
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- "Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego".
- Wykonanie opinii technicznych i ekspertyz techniczno-budowlanych dla budynków zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Remont budynku Żłobka Miejskiego nr 1, przy ulicy Łużyckiej 6a, pozostającego częścią Zespołu Żłobków Miejskich w Bytomiu - III części
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.