eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekOdwodnienie ulicZadanie nr 1 - Odwodnienie ulic - rejon ulicy Żelaznej, Polnej i Południowej; Zadanie nr 2 - Odwodnienie ulicy Jodłowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Sulejówek: Odwodnienie ulic: Zadanie nr 1 - Odwodnienie ulic - rejon ulicy Żelaznej, Polnej i Południowej; Zadanie nr 2 - Odwodnienie ulicy Jodłowej.
Numer ogłoszenia: 64436 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odwodnienie ulic: Zadanie nr 1 - Odwodnienie ulic - rejon ulicy Żelaznej, Polnej i Południowej; Zadanie nr 2 - Odwodnienie ulicy Jodłowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3Zadanie nr 1 - Odwodnienie ulic - rejon ulicy Żelaznej, Polnej i Południowej Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej D0,30m w ulicy Żelaznej i Południowej, z odcinkiem kanału o drenażu D0,20m w dz. nr 37/6, pompownią wód deszczowych Południowa z odcinkiem przewodu tłocznego Dz160 w ulicy Południowej, wraz z przebudową istniejącej sieci wodociągowej Dz110 w ulicy Południowej. Podstawą do prowadzenia robót budowalnych jest dokumentacja projektowa oraz prawomocne pozwolenia na budowę (Decyzja nr 200/2015 z dn. 11.12.2015 r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej stanowiącej - załącznik nr 10 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12 do SIWZ. Roboty towarzyszące: - odtworzenie nawierzchni ulic w pasie robót - działka prywatna i drogi gminne o nawierzchni asfaltowej i ziemnej, - zabezpieczenie istniejących przewodów wody, gazu, kabli energetycznych i telekomunikacyjnych (rury osłonowe dwudzielne), kanalizacji sanitarnej oraz pozostałego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowanym kanałem. Dla wszystkich zadań Wykonawca zobowiązany jest: wykonać, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zadanie nr 2 - Odwodnienie ulicy Jodłowej Przedmiotem zamówienia jest odwodnienie ulicy Jodłowej w Sulejówku obejmujące wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej D0,25m wraz z odcinkami sieci D0,20m do dwóch wpustów deszczowych i otwartymi korytami betonowymi do zbierania wód powierzchniowych, na podstawie projektu budowlanego oraz prawomocnego pozwolenia na budowę (Decyzja nr 133/2015 z dn. 09.09.2015 r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej stanowiącej - załącznik nr 11 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 13 do SIWZ. Roboty towarzyszące: - odtworzenie nawierzchni ulic w pasie robót - drogi gminne, tj. ul. Reymonta (utwardzona-asfaltowa) i ul. Jodłowa (gruntowa), - zabezpieczenie istniejących przewodów gazu, wody, kanalizacji sanitarnej, kabli telefonicznych (rury osłonowe dwudzielne) i pozostałego uzbrojenia podziemnego, kolidującego z projektowanym kanałem. Dla wszystkich zadań Wykonawca zobowiązany jest: wykonać, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0, 45.00.00.00-7, 45.23.32.23-8, 45.11.12.40-2, 44.13.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 6.000,00 PLN Zadanie nr 2 - 900,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu robót. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane, które obejmowały wykonanie kanalizacji, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto (dotyczy Zadania Nr 1); wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu robót. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane, które obejmowały wykonanie kanalizacji, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto (dotyczy Zadania Nr 2); Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dowodów, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu osób. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, drogowej, bądź też odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł (dotyczy Zadania nr 1). wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł (dotyczy Zadania nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - przedłużenie okresu gwarancyjnego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 8 dla zadania nr 1 oraz Załączniku nr 9 dla zadania nr 2 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W związku z przewidzianą w SIWZ i ogłoszeniu możliwością dokonania istotnych zmian umowy Strony mogą dokonać zmiany terminu umowy w przypadku wystąpienia wymienionych okoliczności: 1) znalezienia na terenie budowy obiektów archeologicznych, 2) stwierdzenia na terenie budowy innych obiektów budowlanych, nienaniesionych na dokumentacji archiwalnej terenu budowy, 3) zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych, korzystnych dla Zamawiającego, 4) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia, 5) wystąpienia innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, a wpływającej na termin wykonania umowy 6) niezależnych od stron przedłużających się uzgodnień z organami administracji publicznej. 7) opóźnień w realizacji umowy wynikłych z przyczyn dotyczących Zamawiającego. 3. Strony mogą ponadto dokonać zmiany umówionego wynagrodzenia w przypadku: o zmiany stawki podatku od towarów i usług, o zmniejszenia zakresu robót objętych zakresem umowy, o w przypadku wykonania robót zamiennych; wynagrodzenie zostanie ustalone wówczas na podstawie kosztorysu różnicowego wykonanego na podstawie obmiarów i stawek jednostkowych podanych w ofercie oraz cen zakupu materiałów. 4. Nie stanowi zmiany Umowy: 1) zmiana adresów Zamawiającego i Wykonawcy, 2) zmiana adresów do korespondencji, 3) zmiana osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę, 4) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. 5) zmiany osób uprawnionych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub innych osób wyznaczonych do nadzorowania procesu budowlanego. 5. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy każdej ze Stron poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, która zawierać będzie opis zmiany, uzasadnienie oraz jej wpływ na termin zakończenia umowy i jej wartość.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek. ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 110..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro Obsługi Klienta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odwodnienie ulic - rejon ulicy Żelaznej, Polnej i Południowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej D0,30m w ulicy Żelaznej i Południowej, z odcinkiem kanału o drenażu D0,20m w dz. nr 37/6, pompownią wód deszczowych Południowa z odcinkiem przewodu tłocznego Dz160 w ulicy Południowej, wraz z przebudową istniejącej sieci wodociągowej Dz110 w ulicy Południowej. Podstawą do prowadzenia robót budowalnych jest dokumentacja projektowa oraz prawomocne pozwolenia na budowę (Decyzja nr 200/2015 z dn. 11.12.2015 r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej stanowiącej - załącznik nr 10 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12 do SIWZ. Roboty towarzyszące: odtworzenie nawierzchni ulic w pasie robót - działka prywatna i drogi gminne o nawierzchni asfaltowej i ziemnej, zabezpieczenie istniejących przewodów wody, gazu, kabli energetycznych i telekomunikacyjnych (rury osłonowe dwudzielne), kanalizacji sanitarnej oraz pozostałego uzbrojenia podziemnego kolidującego z projektowanym kanałem. Dla wszystkich zadań Wykonawca zobowiązany jest: wykonać, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-8, 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0, 44.13.00.00-0, 45.00.00.00-7, 45.23.32.23-8, 45.11.12.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. przedłużenie okresu gwarancyjnego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odwodnienie ulicy Jodłowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odwodnienie ulicy Jodłowej w Sulejówku obejmujące wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej D0,25m wraz z odcinkami sieci D0,20m do dwóch wpustów deszczowych i otwartymi korytami betonowymi do zbierania wód powierzchniowych, na podstawie projektu budowlanego oraz prawomocnego pozwolenia na budowę (Decyzja nr 133/2015 z dn. 09.09.2015 r.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej stanowiącej - załącznik nr 11 do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 13 do SIWZ. Roboty towarzyszące: odtworzenie nawierzchni ulic w pasie robót - drogi gminne, tj. ul. Reymonta (utwardzona-asfaltowa) i ul. Jodłowa (gruntowa), zabezpieczenie istniejących przewodów gazu, wody, kanalizacji sanitarnej, kabli telefonicznych (rury osłonowe dwudzielne) i pozostałego uzbrojenia podziemnego, kolidującego z projektowanym kanałem. Dla wszystkich zadań Wykonawca zobowiązany jest: wykonać, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.24.40-8, 45.23.24.00-6, 45.11.12.00-0, 44.13.00.00-0, 45.00.00.00-7, 45.23.32.23-8, 45.11.12.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. przedłużenie okresu gwarancyjnego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.