Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-11-05
Ogłoszenie nr 644411-N-2018 z dnia 2018-11-05 r.
Centrum Terapii Nerwic w Mosznej Sp. z o.o.: Modernizacja systemu kanalizacji CTN w Mosznej - Etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Województwo Opolskie z siedzibą w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565, Regon: 531412421, Biuro Skarbu Województwa, tel.: 77 44 82 190 |
Centrum Terapii Nerwic w Mosznej Sp. z o.o., 47-370 Zielina, Moszna, ul. Zamkowa 1A. Numery identyfikacyjne: KRS 0000490720, REGON 000293634, NIP 1990111258, Leszek Krzysztofczyk, e-mail: L.Krzysztofczyk@ctn-moszna.pl, faks: 77 466 8500 |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Terapii Nerwic w Mosznej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
29363400000, ul.
Moszna ul. Zamkowa 1A
,
47370
Zielina, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
+48 77 4668418, 4668463 w.361, e-mail
sekretariat@ctn-moszna.pl, faks
774 668 500.
Adres strony internetowej (URL): www.ctn-moszna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.ctn-moszna.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W WERSJI PISEMNEJ NA ADRES ZAMAWIAJĄCEGO - Centrum Terapii Nerwic w Mosznej Sp. z o.o.
Adres:
Moszna, ul. Zamkowa 1A, 47-370 Zielina
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja systemu kanalizacji CTN w Mosznej - Etap II
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy zamówienia opisuje program funkcjonalno-użytkowy, w szczególności obejmuje on: część I - zaprojektowanie i zamontowanie urządzenia pomiarowego na kanalizacji sanitarnej łączącej budynek Zamku w Mosznej z oczyszczalnią ścieków Spółki, część II - zaprojektowanie i zamontowanie urządzenia pomiarowego na kanalizacji sanitarnej łączącej budynek szpitala z oczyszczalnią ścieków Spółki, część III - zaprojektowanie i zamontowanie urządzenia filtrującego ścieki surowe w oczyszczalni ścieków Spółki. Zamówienie będzie realizowane bez podziału na części. Zamówienie będzie realizowane w terminach wynikających z oferty Wykonawcy. - Wielkość i zakres zamówienia Zamówienie będzie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" i obejmuje: 1) sporządzenie dokumentacji projektowej oraz ewentualnie innych opracowań i uzyskanie dla nich wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji, 2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentami wskazanymi w pkt. 1), 3) dokonanie rozruchu potwierdzającego osiągnięcie planowanej sprawności technologicznej, 4) uzyskanie niezbędnych opinii, pozwoleń lub decyzji dopuszczających do użytkowania wykonane budowle i zamontowane urządzenia, 5) świadczenie serwisu gwarancyjnego.
II.5) Główny kod CPV: 45252100-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71220000-6 |
71240000-2 |
71248000-8 |
45100000-8 |
45200000-9 |
45231000-5 |
45232400-6 |
45252200-0 |
45310000-3 |
45400000-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 360
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
360 |
II.9) Informacje dodatkowe: maksymalny okres realizacji: do 360 dni - wg oferty Wykonawcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
-
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie obejmujące szkody osobowe i majątkowe w zakresie niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 250 000 zł bez ograniczeń na jeden przypadek lub na kwotę odpowiednio przekraczającą 250 000 zł w przypadku ograniczenia.
Informacje dodatkowe
Wykonawca przedłoży kopię polisy ubezpieczeniowej OC lub dokumentu równoważnego.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie w przedmiocie zamówienia, tj. zrealizował zadania inwestycyjne polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub modernizacji obiektów budowlanych o kodzie PKOB 2223, których elementem był sitopiaskownik, tj.:
(i) sporządził co najmniej dwa opracowania/projekty budowlane, które uzyskały decyzję pozwolenie na budowę,
(ii) wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, które zostały odebrane bez uwag przez inwestora i uzyskały pozwolenie na użytkowanie (obiekty kat. XXX Pr.Bud.),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Wykonawca przedłoży wykaz wykonanych robót (załącznik nr 3 do Części I SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie wyżej określonych warunków (np. referencje, kopie decyzji, wybranych stron dokumentacji).
Wykonawca przedłoży wykaz osób (załącznik nr 2 do Części I SIWZ), potwierdzający, że skieruje on do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę - projektant z uprawnieniami i doświadczeniem oraz co najmniej jedną osobę - kierownik robót z uprawnieniami i doświadczeniem, które to osoby (każda z osobna) będą posiadały doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch przedsięwzięć opisanych w pkt. III.1.3).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Oświadczenia potwierdzające, ze Wykonawcy: a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) ich sytuacja ekonomiczna i finansowa jest wystarczająca do wykonania zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z żadnego tytułu wskazanego w art. 24 ust. 1, e) oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego, f) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 3. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie przynależności do grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Jak w pkt. III.4).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
Jak w pkt. III.4) 1.e).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Do oferty Wykonawca dołącza pełnomocnictwa, upoważnienia oraz inne dokumenty - odpowiednio dla formy jego działalności i relacji z innymi podmiotami lub osobami związanymi ze złożoną ofertą oraz przyszłą realizacją zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 10 000 zł.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 89 1050 1504 1000 0090 3071 4282 - przy przelewie z zagranicy podać kod: INGBPLPW. W tytule przelewu należy podać: Wadium - modernizacja systemu kanalizacji CTN.
4. Stwierdzenie terminowego wniesienia wadium w formie pieniężnej oznacza możliwość stwierdzenia przez Zamawiającego uznania jego rachunku bankowego w terminie składania ofert.
5. Pozostałe formy wnoszenia oraz zasady zwrotu wadium określają art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu
14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaistniały przesłanki wymienione w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy PZP.
Uwaga:
Płynność gwarancji/poręczenia winna być porównywalna do formy pieniężnej. Zamawiający nie zaakceptuje gwarancji/poręczenia ograniczających dostępność Zamawiającego do kwoty gwarancyjnej w aspekcie czasowym lub warunkujących wypłatę kwoty gwarancyjnej/poręczonej od spełnienia dodatkowych (poza wymienionymi w SIWZ) warunków, w tym od działania osób/podmiotów trzecich.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Nie dotyczy.
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Nie dotyczy.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Nie dotyczy.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Nie dotyczy.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Nie dotyczy.
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 0,60 |
termin realizacji | 0,15 |
okres gwarancji | 0,15 |
doświadczenie osób | 0,10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
Nie dotyczy.
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Nie dotyczy.
Wstępny harmonogram postępowania:
Nie dotyczy.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy.
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Nie dotyczy.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:Nie dotyczy.
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Nie dotyczy.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Nie dotyczy.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Zakres dopuszczalnych zmian a) zmiana wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj.: obniżenie zaoferowanych cen cząstkowych, b) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 142 ust 5 ustawy PZP - w takim przypadku Wykonawca winien wykazać Zamawiającemu w jakim stopniu okoliczności te wpływają na koszty wykonania zamówienia, c) wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, w tym zmiana nazwy firmy, adresu firmy, zmiana formy organizacyjno-prawnej, przekształcenie, lub połączenie z inną firmą, d) zmiana osób, które Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia - w takim przypadku nowe osoby muszą posiadać nie mniejsze kwalifikacje i doświadczenie od osób wskazanych w ofercie, e) wystąpienie okoliczności nieprzewidywalnych i poza kontrolą stron niniejszej umowy po dacie podpisania umowy a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 3. Procedura wprowadzania zmian - zakres wniosku a) opis/zakres zmiany, b) uzasadnienie, c) wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, d) skutki finansowe, e) termin wprowadzenia. 4. Wniosek o zmianę, za wyjątkiem przypadku ust. 2 lit. c), winien być rozpatrzony nie później niż 10 dni od wpływu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-22, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Nie dotyczy.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.