Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-31
Trzebnica: Przebudowa drogi powiatowej nr 1369 D Kryniczno-Rogoż-Szewce Etap I od km 0+040.00 do km 1+500,00
Numer ogłoszenia: 64443 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Trzebnicki, ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, tel. 071 3120901 w. 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1369 D Kryniczno-Rogoż-Szewce Etap I od km 0+040.00 do km 1+500,00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: 1.roboty przygotowawcze, 2.roboty ziemne, 3.odwodnienie korpusu drogowego, 4.podbudowy, 5.nawierzchnie, 6.oznakowanie drogi, 7.elementy ulic, 8.zieleń drogowa, wraz z przekazaniem wykonanych robót do użytkowania -eksploatacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 20.000,00 zł Dopuszczalne formy wadium: 1.Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) 2.Poręczenie oraz gwarancje bankowe 3.Gwarancje ubezpieczeniowe 4.Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66. Poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 6.Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2 roboty tożsame z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Dysponują Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności drogi i opłacającym składki RIIB. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymagane w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1.Formularz oferty 2.Dowód wpłaty wadium 3.Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p-kt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 10.Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogi i opłacił składki RIIB. 11.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 12.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (jeśli dotyczy) 13.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy) 14.Zaakceptowany wzór umowy. B) Wymienione dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Dokumenty takie jak wypis z rejestru i informacja z rejestru karnego powinny posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert określonej w SIWZ. W przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz informacji z banku, ich data wystawienia nie może być wcześniejsza niż 3 miesiące od daty składania ofert określonej w pkt. 11 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W TRZEBNICY WYDZIAŁ INWESTYCYJNO -TECHNICZNY Adres:ul. Ks. Dz.W.Bochenka 6, 55-100 Trzebnica.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 09:55, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W TRZEBNICY, Sekretariat pok. 25 Adres:ul. Ks. Dz.W.Bochenka 6, 55-100 Trzebnica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie zgłoszone jako propozycja projektu systemowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Zakup ładowarki teleskopowej w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa urządzeń sieciowych, zasilania awaryjnego serwerowni oraz UPS w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTEŚ sam!"- II
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Przebudowa budynku wychowalni młodych owiec w gospodarstwie doświadczalnym w Uhrusku
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku świetlicy w Jarużynie wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Witonia, obręb Uwielinek Folwark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.