eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa rur wydobywczych i okładzinowych do otworów wiertniczych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-05

POZYCJA 64443

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Warszawa: dostawa rur wydobywczych i okładzinowych do otworów wiertniczych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., do kontaktów: Szubska Edyta, ul. Krucza 6/14, 00-537 Warszawa, tel. (022) 6918911, fax (022) 6918921, e-mail: przetargi@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., Krzysztof Sreberski, ul. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa, tel. (022) 6918915, fax (022) 6918921, e-mail: krzysztof.sreberski@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., Smela Mariusz, ul. Krucza 6/14 pok. 404, 00-537 Warszawa, tel. (022) 5835435, fax (022) 5835815, e-mail: mariusz.smela@pgnig.pl, www.pgnig.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., Smela Mariusz, ul. Krucza 6/14 pok. 19, 00-537 Warszawa, tel. (022) 5835435, fax (022) 5835815, e-mail: mariusz.smela@pgnig.pl, www.pgnig.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa rur wydobywczych i okładzinowych do otworów wiertniczych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy rur, wchodzące w skład następujących Części: Część 1: Fabrycznie nowych (rok produkcji 2005/2006) walcowanych (nie dopuszcza się rur walcowanych na zimno) rur okładzinowych i złączek dla otworów wiertniczych, wykonanych i oznakowanych wg normy API SPEC 5 CT i API SPEC 5 B, o zakresie długości R3 Część 2: Fabrycznie nowych (rok produkcji 2005/2006) walcowanych (nie dopuszcza się rur walcowanych na zimno) rur okładzinowych i złączek dla otworów wiertniczych, wykonanych i oznakowanych wg normy API SPEC 5 CT i API SPEC 5 B, o zakresie długości R3 Część 3: Fabrycznie nowych (rok produkcji 2005/2006) walcowanych (nie dopuszcza się rur walcowanych na zimno) rur okładzinowych i złączek dla otworów wiertniczych, wykonanych i oznakowanych wg normy API SPEC 5 CT i API SPEC 5 B, o zakresie długości R3 Część 4: Fabrycznie nowych (rok produkcji 2005/2006) walcowanych (nie dopuszcza się rur walcowanych na zimno) rur okładzinowych i złączek dla otworów wiertniczych, wykonanych i oznakowanych wg normy API SPEC 5 CT i API SPEC 5 B, o zakresie długości R3 Część 5: Fabrycznie nowych (rok produkcji 2005/2006) walcowanych (nie dopuszcza się rur walcowanych na zimno) rur wydobywczych w tym manipulaków i złączek dla otworów wiertniczych, wykonanych i oznakowanych wg normy API SPEC 5 CT i API SPEC 5 B, o zakresie długości R2. Część 6: Fabrycznie nowych (rok produkcji 2005/2006) walcowanych (nie dopuszcza się rur walcowanych na zimno) rur wydobywczych w tym manipulaków i złączek dla otworów wiertniczych, wykonanych i oznakowanych wg normy API SPEC 5 CT i API SPEC 5 B, o zakresie długości R2. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1 Baza Rurowa, LIBUSZA, 38-306 Libusza, Kolonia 21/4, pow. Gorlice, woj. małopolskie. 2 Baza Rurowa , ul. Naftowa 3, 65-705 Zielona Góra pow. zielonogórski woj. lubuskie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.22.00.00 - Rury i osprzęt stalowy Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dla części 1- 8380 mb rur okładzinowych Dla części 2 - 52200 mb rur okładzinowych Dla części 3 - 62000 mb rur okładzinowych Dla części 4 - 2100 mb rur okładzinowych Dla części 5 - 31538 mb rur wydobywczych Dla części 6 - 55858 mb rur wydobywczych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 360;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Dla części 1 - 87 570 PLN Dla części 2 - 427 400 PLN Dla części 3 - 412 560 PLN Dla części 4 - 21 340 PLN Dla części 5 - 218 470 PLN Dla części 6 - 181 730 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dn. 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z pózn. zm.) zwanej dalej Pzp 2. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wykazać realizację co najmniej jednej dostawy zamówienia odpowiednio z każdej części na którą Wykonawca składa ofertę - wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych pod względem parametrów z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat, miejsca wykonania, odbiorców oraz potwierdzić że dostawy te zostały wykonane należycie. 4. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Posiadać środki finansowe, względnie zdolność kredytową, do wysokości stanowiącej równowartość co najmniej 20 % ceny ofertowej brutto. Warunek określony w niniejszym punkcie winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 6. Udzielić gwarancji na wykonane zamówienie co najmniej na okres 24 miesięcy od dnia zakończenia dostawy danej partii przedmiotu zamówienia. 7. Dostarczyć fabrycznie nowe (rok produkcji 2005/2006) rury okładzinowe i wydobywcze w tym manipulaków w zakresie długości R3 i R2, wykonanych przez producenta posiadającego ważny certyfikat API SPEC 5 CT i API SPEC 5 B. 8. Dostarczyć rury zabezpieczone smarem konserwującym typu Cendex i ochraniaczami oraz połączenia gazoszczelne muszą być dodatkowo fosforanowane. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych punkcie 1, 3, 4 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, b) nie wszczęto wobec Wykonawcy postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. c) Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej oraz w pkt. 2 należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie o niewystępowaniu przeszkód określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Informacja banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 20 % ceny ofertowej brutto, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz potwierdzający realizację co najmniej jednej dostawy z części zamówienia rur okładzinowych: a) 7" z połączeniem gazoszczelnym b) 9 5/8" c) 13 3/8" lub/i rur wydobywczych: a) 2 7/8" z połączeniem gazoszczelnym w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych pod względem parametrów z przedmiotem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, dat, miejsca wykonania, odbiorców oraz dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2.1.4) Inne informacje: 1. Informację producenta o typie zalecanego smaru do skręcania połączeń gwintowych którym będą skręcane połączenia fabryczne. 2. Oświadczenie potwierdzające okres udzielanej gwarancji odpowiednim wpisem do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Certyfikat lub odpowiednio oświadczenie że dostarczony przedmiot zamówienia wykonany jest zgodnie z normą API SPEC 5 CT. 4. Oświadczenie lub inny dokument poświadczający, że dostarczane rury są towarem fabrycznie nowym i pochodzą z partii wyprodukowanej w 2005/ 2006r. 5. Oświadczenie, że dostarczone rury będą zabezpieczone smarem konserwującym typu Cendex i ochraniaczami oraz połączenia gazoszczelne będą dodatkowo fosforanowane. 6. Oświadczenie o procentowym udziale towarów pochodzących z państw Unii Europejskiej lub państw z którymi Unia Europejska zawarła umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców. (osobno dla danej części na jaką wykonawca składa ofertę). 7. Oświadczenia Wykonawcy określające części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: zp/2005/098/DN. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.01.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: Specyfikację można nabyć w siedzibie zamawiającego zgodnie z pkt. I.1. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 18.01.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.01.2006, godzina 11:00, Warszawa, ul. Krucza 6/14 pok. 17.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zamawiający uzyskał atestację zgodnie z dyrektywą Rady 92/13/EWG, że w dniu 7 czerwca 2005 r. jego procedury i praktyki związane z udzielaniem zamówień były zgodne z prawem Wspólnoty oraz przepisami wprowadzającymi to prawo. 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rury okładzinowe (18 5/8''11,05 J55 BTC), (13 3/8 ''10,92 K55 BTC). 3) Zakres lub wartość: 8 380 mb 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 270 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rury okładzinowe (9 5/8"10,03 K55 BTC), (9 5/8"11,05 J55 BTC), (9 5/8"11,05 N80 BTC), (9 5/8"11,99 N80 BTC), (9 5/8"11,99 C95 BTC), (9 5/8"11,99 P110 BTC), (9 5/8"11,99 L80 BTC). 3) Zakres lub wartość: 55 200 mb 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 270 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rury okładzinowe (9 5/8"11,99 P110 New Vam / BDS), (7"9,19 K55 New Vam / BDS), (7" 9,19 N80 New Vam / BDS), (7"10,36 L80 New Vam / BDS), (7"11,51 L80 New Vam / BDS), (7"11,51 P110 New Vam / BDS), (7" 12,65 P110 New Vam / BDS),. 3) Zakres lub wartość: 62 000 mb 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 270 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rury okładzinowe (7"11,51 T95 New Vam / BDS). 3) Zakres lub wartość: 2 100 mb 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 270 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rury wydobywcze (2 7/8"5,51 L80 13Cr TPS TS8 TR / Hydrill CS-CB), (2 7/8" 5,51 L80 TPS TS8 TR / Hydrill CS-CB), (2 7/8"Manipulaki 5,51 L80 13Cr TPS TS8 TR / Hydrill CS-CB), (2 7/8"Manipulaki 5,51 L80 TPS TS8 TR / Hydrill CS-CB). 3) Zakres lub wartość: 31 538 mb 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 360 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.22.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: rury wydobywcze (2 7/8"5,51 L80 New Vam / TDS), (2 7/8" Manipulak 5,51 L80 New Vam / TDS), (2 3/8"4, 83 N80 New Vam / TDS), (2 3/8"4, 83 J55 New Vam / TDS), (2 3/8"4, 83 L80 New Vam / TDS), (2 7/8"5,51 J55 New Vam / TDS). 3) Zakres lub wartość: 55 858 mb 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: 360 dni kalendarzowych od dnia podpisania Umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.