eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekUsługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Turku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Turek: Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Turku.
Numer ogłoszenia: 64471 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93628 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Turku, ul. Legionów Polskich 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 278 57 60, faks 63 289 15 82.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Turku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Turku przy ul. Legionów Polskich 4 Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Sądu Rejonowego w Turku będzie świadczona codziennie od poniedziałku do piątku poza godzinami pracy (po godzinie 15.30), za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o ograniczonym dostępie, gdzie usługa ta musi być świadczona w obecności pracownika danej komórki organizacyjnej, co oznacza, że musi być świadczona w godzinach pracy Sądu. Usługa sprzątania terenów zewnętrznych oraz wykonywanie bieżących czynności w budynkach świadczona będzie codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.30 do 12.30, natomiast usługa odśnieżania - w miarę potrzeb, przy czym teren musi być odśnieżony do godz. 7.10 a w przypadku ciągłych opadów śniegu - odśnieżanie musi odbywać się na bieżąco. Usługi związane ze sprzątaniem terenów zewnętrznych oraz wykonywaniem bieżących czynności w budynkach obejmują przede wszystkim : a. utrzymanie na bieżąco czystości w łazienkach, pomieszczeniach socjalnych, korytarzach b. uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz dozowników z mydłem, c. niezwłoczne sprzątanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Usługa sprzątania pomieszczeń wewnętrznych Sądu Rejonowego w Turku świadczona będzie przez co najmniej 2 pracowników, zaś usługa sprzątania terenów zewnętrznych i wykonywania bieżących czynności porządkowych w budynku sądu świadczona będzie przez co najmniej 1 pracownika. Z uwagi na charakter czynności wykonywanych w ramach umowy na wykonywanie usług sprzątania , które noszą znamiona stosunku pracy na podstawie art. 29 ust,. 4 pkt. 4 ustawy Zamawiający wymaga aby przez cały okres trwania umowy co najmniej: a) 2 pracowników wykonujących usługę sprzątania zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę na cały etat, b) 1 pracownik wykonujący usługę sprzątania terenów zewnętrznych i bieżące czynności porządkowe w budynkach, zatrudniony był przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę na min.3/4 etatu. Usługa sprzątania świadczona będzie przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Zakres usługi sprzątania oraz wykaz powierzchni zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Inwalidów Prosna, ul. Widok 2A, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180886,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 186433,32

  • Oferta z najniższą ceną: 186433,32 / Oferta z najwyższą ceną: 263534,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.