Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-24
Gdańsk: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 1-9 w roku 2011
Numer ogłoszenia: 64471 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 1-9 w roku 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na przestawieniu pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych oraz na wykonaniu nowych pieców ceramicznych i trzonów kuchennych ceramicznych w mieszkaniach.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
- rozebranie istniejącego pieca,
- wykonanie balowania pod piec,
- wykonanie fundamentu pod piec,
- postawienie pieca lub przestawienie pieca
- wymiana osprzętu pieca,
- sprawdzenie i odgruzowanie przewodów kominowych
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1.1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zduńskich.
Branża ogólnobudowlana -remont (przestawienie lub postawienie nowego pieca) - załącznik nr 1.2 do siwz.
b) Przedmiary robót - załącznik nr od 2/1 do 2/15 do siwz
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarami robót,
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty (prace) niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuka budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, papy, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz udokumentowania tych czynności na żądanie Zamawiającego.
9. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA TRZY ZADANIA.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI: 9400,00 ZŁ. W TYM:
ZADANIE 1 - 600,00 zł.
ZADANIE 2 - 800,00 zł.
ZADANIE 3 - 900,00 zł.
ZADANIE 4 - 900,00 zł.
ZADANIE 5 - 700,00 zł.
ZADANIE 6 - 2400,00 zł.
ZADANIE 7 - 900,00 zł.
ZADANIE 8 - 1000,00 zł.
ZADANIE 9 - 1200,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót zduńskich
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku powoływania się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów należy przedstawić udział tych podmiotów w wykonywaniu części zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
- w przypadku składania oferty na jedno zadanie lub dwa zadania - 1 osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski - zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun).
- w przypadku składania oferty na trzy zadania - 2 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania robót zduńskich (uzyskany tytuł czeladniczy, mistrzowski - zdun lub ukończoną szkołę uprawniającą do wykonywania zawodu zdun).
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości 40.000,00 zł na każde zadanie (np. w przypadku składania oferty na 2 zadania wartość polisy musi wynosić minimum 80.000,00 zł, na trzy zadania - 120. 000,00 zł).
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
- Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
- Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
- Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
- Złożyć Kosztorysy ofertowe (szczegółowe), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
- Złożyć druk(i) Zestawienie kosztorysów ofertowych na wykonanie robót zduńskich w 2011 roku BOM nr zadanie nr - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, odpowiednio na wybrane przez siebie zadania.
- Złożyć zestawienie sprzętu wraz z przyjętymi cenami (do każdego kosztorysu ofertowego oddzielnie) jako część składową kosztorysu. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Złożyć Zbiorcze zestawienie materiałów wraz z przyjętymi cenami (do każdego kosztorysu ofertowego oddzielnie ) jako część składową kosztorysu. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
- Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 16 w godz. 9:00 - 12:00.
Cena brutto - 24,60 PLN.
Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.04.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
11.03.2011 r. godzina 10:15, miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1 - świetlica pokój nr 9
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Grażyna Pietrowska: stanowisko służbowe - specjalista ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra nr 1 pok. 16, tel. 58 320 02 20 Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 1 w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 1 - Gdańsk ul. Sienna 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 2 w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 2 - Gdańsk ul. Zielona 8/9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 3 w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 3 - Gdańsk ul. Słomiana 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 4 w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 4 - Gdańsk Trakt Św. Wojciecha 167 B;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 5 w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 5 - Gdańsk ul. Kartuska 175;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 6 w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 6 - Gdańsk ul. Batorego 12;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 7 w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 7 - Gdańsk ul. ul. Mściwoja II 44;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 8 w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 8 - Gdańsk ul. Śniadeckich 12;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonanie robót zduńskich w budynkach mieszkalnych administrowanych przez BOM 9 w roku 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmujące teren obsługi BOM 9 - Gdańsk ul. Na Zaspę 31.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.26.30-6, 45.26.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.