eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinOPRACOWANIE KONCEPCJI PROJEKTOWEJ DLA ARANŻACJI DZIEDZIŃCA GŁÓWNEGO NR 1 - Z PRZEZNACZENIEM NA BIURO OBSŁUGI INTERESANTA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-31

Szczecin: OPRACOWANIE KONCEPCJI PROJEKTOWEJ DLA ARANŻACJI DZIEDZIŃCA GŁÓWNEGO NR 1 - Z PRZEZNACZENIEM NA BIURO OBSŁUGI INTERESANTA
Numer ogłoszenia: 64478 - 2008; data zamieszczenia: 31.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4480002, fax 091 4489915.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE KONCEPCJI PROJEKTOWEJ DLA ARANŻACJI DZIEDZIŃCA GŁÓWNEGO NR 1 - Z PRZEZNACZENIEM NA BIURO OBSŁUGI INTERESANTA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie koncepcji dla aranżacji dziedzińca głównego nr 1 Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul .Kaszubskiej 42 - z przeznaczeniem na biuro obsługi interesanta. Zakres prac dla adaptacji dziedzińca : 1. Koncepcja adaptacji dziedzińca nr 1 ; 2. Inwentaryzacja ; 3. Bilans cieplny ; 4. Projekt koncepcyjny architektura; 5. Aranżacja wnętrz; 6. Projekt koncepcji instalacje: wodno-kanalizacyjne, centralne ogrzewanie, wentylacja mechaniczna i klimatyzacji, elektryczne, teleinformatyczne; 7. Uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków w Szczecinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj.osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia projektowe na każdą z branż występujących w koncepcji projektowej (architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, instalacyjną - instalacje sanitarne, instalacje elektryczne) oraz legitymują się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego, wymaganą przepisami Prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; tj. w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali minimum dwa zamówienia polegając na: opracowaniu dokumentacji projektowej, lub koncepcji, lub remontu, lub rozbudowy, lub przebudowy dla budynku powyżej 5000 m3 odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 50 000 zł brutto każde w tym jeden użyteczności publicznej; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 50 000 zł , 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym/cenowym - załączniku nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 2 do SIWZ ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga: W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej wymagane dokumenty rejestracyjne winny dotyczyć wszystkich wspólników. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 1.7 wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem zakresu prac przewidzianych do wykonania przez te osoby wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającymi aktualną przynależność do Izby oraz uprawnieniami budowlanymi w wymaganych specjalnościach, [wg załącznika nr 4 do SIWZ]. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób. 1.8 wykaz prac zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia [wg załącznika nr 3 do SIWZ]; z przedstawionego wykazu oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunek postawiony przez Zamawiającego w sposób nie budzący żadnych wątpliwości; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz robót. 1.9 aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymaganej wysokości tj.50 000 zł; W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty składa ten Wykonawca, który odpowiada za spełnienie przedmiotowego warunku. 2.Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się również wszystkich wspólników spółki cywilnej. W związku z powyższym oferta złożona przez spółkę cywilną powinna spełniać następujące wymagania: oferta spółki winna być sporządzona zgodnie z SIWZ oraz zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki osobno dla każdego z jej wspólników, chyba, że spółka dysponuje tylko jednym z ww. dokumentów wystawianych łącznie dla wszystkich wspólników.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Szczecinie ul. Limanowskiego 1, pok. 413 IV piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Szczecinie ul. Kaszubska 42, pok. 239 II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.