eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowicemodernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starachowicach



Ogłoszenie z dnia 2006-12-22

POZYCJA 64483

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Starachowice: modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starachowicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., do kontaktów: Andrzej Pasternak, ul. Iglasta 5, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. +48 41 2750361-65, fax +48 41 2750366, e-mail: mm@pwik.starachowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pwik.starachowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starachowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Starachowice - ul. Boczna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa oczyszczalni jest kontynuacją rozpoczętego w 2000 roku systemu oczyszczania biologicznego w reaktorze denitryfikacji - nitryfikacji oraz fermentacji mezofilowej osadów w komorach zamkniętych z odwadnianiem osadu przefermentowanego. Głównymi zamierzeniami inwestycyjnymi w ramach projektowanej rozbudowy są: - stworzenie rezerwowej pojemności retencyjnej na terenie oczyszczalni, - wykorzystanie istniejących osadników wstępnych likwidowanego ciągu oczyszczania na złożach, - przebudowa węzła mechanicznego oczyszczania ścieków począwszy od stacji krat poprzez główną pompownię wraz z budową nowych piaskowników oraz przebudową osadników wstępnych; - budowa drugiego ciągu oczyszczania biologicznego opartego na reaktorze biologicznym z osadem czynnym i wydzielonymi strefami defosfatacji, denitryfikacji oraz nitryfikacji zastępującego obecny ciąg oczyszczania realizowany na złożach biologicznych; - rozbudowa istniejącego reaktora biologicznego o dodatkową komorę denitryfikacji; - rozbudowa węzła fermentacji osadu poprzez zastosowanie zagęszczacza mechanicznego osadu nadmiernego oraz budowę, w miejsce istniejących komór fermentacji, nowych wydzielonych komór fermentacji wraz z nową instalacją ujmowania i magazynowania biogazu; - przebudowa kotłowni wraz z wyposażeniem w kotły z produkcją ciepła na potrzeby własne oczyszczalni i sieci miejskiej c.o. W wyniku zaprojektowania i wykonania zamawianych robót ma nastąpić: - poprawa jakości oczyszczania ścieków z zapewnieniem jakości ścieków odprowadzanych z oczyszczalni ścieków w Starachowicach zgodnej z wymogami stawianymi przez prawo polskie (rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 24 lipca 2006 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego) i dyrektywy unijne (Dyrektywa 91/271/EWG); - poprawa przeróbki osadu w wyniku fermentacji mezofilowej; - wprowadzenie systemu wykorzystania biogazu uzyskanego w wyniku fermentacji osadu; - optymalizacja kosztów eksploatacyjnych całego zakładu; - maksymalna automatyzacja obsługi i sterowania zakładem; - ograniczenie oddziaływania na środowisko do granic lokalizacyjnych zakładu; - ujednolicenie architektoniczno-estetyczne wszystkich obiektów zakładu; - uzyskanie nowego pozwolenia wodno-prawnego na eksploatację oczyszczalni; - realizacja certyfikowanego Laboratorium Ściekowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Tomie III niniejszej SIWZ. Kontrakt na Roboty oparty jest na "Warunkach Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz Robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Wykonawcę", pierwsze wydanie 1999 w języku angielskim, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Federation Internationale des Ingenieurs - Conseils - FIDIC), Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria), oraz drugie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2005 (w tłumaczeniu SIDIR) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz gwarancji i wykaz urządzeń (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do IDW), koszt eksploatacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do IDW) i wykaz cen (według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do IDW) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 4 970 981, 53 EURO. Zakres zamówienia został przedstawiony w p. II.1.5. Czas trwania zamówienia (Kontraktu) wynosi: 31 miesiące (licząc od udzielenia zamówienia), w tym Okres Zgłaszania Wad wynosi 12 miesięcy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 31

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 250 000 PLN. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych oraz w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji f) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania Kontraktu na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Kontraktu, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy"; 2) Postanowienia pkt 1 stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Numer Rachunku Bankowego: 14 1540 1014 2001 7305 5028 0004 z dopiskiem "Wadium- Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starachowicach". 4) Do oferty należy dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego). 5) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 6) Oryginał wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi być dołączony do oryginału oferty, a kopia wadium do kopii oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący ww. rachunek Zamawiającego potwierdzi, że przed upływem terminu składania ofert uznał ww. rachunek Zamawiającego kwotą wymaganego wadium. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku Zamawiającego jest p. Aleksandra Włodarczyk, nr telefonu (+48) 41 275 03 62, nr faksu: (+48) 41 275 03 66, w godz. 8.00 do 14.00 codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, będzie zwolnione wówczas, kiedy Wykonawca podpisze Kontrakt i dostarczy wymagane zabezpieczenie należytego wykonania. Wykonawca, który skłąda wadium w pieniądzu, powinien wskazać w załączniku nr 1 do IDW numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Kontraktu; 3) zawarcie Kontraktu w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm). B. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane, którego przedmiotem była budowa komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 60 000 RLM i co najmniej 10 000 m sześć./d ,o wartości robót co najmniej 20,0 mln PLN bez VAT;oraz b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jeden projekt budowlany dotyczący budowy komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 60 000 RLM i co najmniej 10 000 m sześć/d ,o wartości robót co najmniej 20,0 mln PLN bez VAT. W oparciu o projekt ten zostało wydane pozwolenie na budowę. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz) oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie.lub c) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na projektowanie i budowę, którego przedmiotem była budowa komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 60 000 RLM i co najmniej 10 000 m sześć./d, o wartości robót co najmniej 20,0 mln PLN bez VAT; C. Posiadają w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przeciętne zatrudnienie w liczbie co najmniej 50 pracowników, D. Wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: Ekspert 1 - Projektant - posiadający: - doświadczenie zawodowe jako projektant oczyszczalni ścieków obejmujace wykonanie co najmniej 2 projektów budowlanych części biologicznej komunalnej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 60 000 RLM i co najmniej 10 000 m sześć./d oraz o wartości robót co najmniej 20,0 mln PLN bez VAT, z których przynajmniej jednego realizacja została zakończona w ciągu ostatnich 60 m-cy, - uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 207 z 2003r., poz. 2016 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo Budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z prawem obowiązującym na dzień wydania. Ekspert 2 - Przedstawiciel Wykonawcy - posiadający: - wyższe wykształcenie techniczne; - co najmniej 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty lub doświadczeenie na stanowisku kierownika budowy lub stanowisku równoważnym, przy robotach o wartości robót min. 20 mln PLN netto (bez VAT). Ekspert 3 - Kierownik Budowy - posiadający: - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy sieci kanalizacyjnej i/lub wodociągowej; - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe uprawnienia muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 207 z 2003r., poz. 2016 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub, jeżeli zostały wydane przed wejściem w życie ww. ustawy Prawo Budowlane, powinny to być uprawnienia równoważne, zgodne z prawem obowiązującym na dzień wydania. E. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy który/którzy spełnia/spełniają dany warunek): a) Wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, sumaryczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 30 000 000 PLN. b) posiadają środki finansowe w wysokości, co najmniej 6 000 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 6 000 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej, Uwaga: w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Wartości i dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie ich kraju. Zamawiający dokona przeliczenia wartości i danych finansowych przedstawionych przez Wykonaców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymaga się, aby Wykonawcy przedłożyli w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). B. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). C. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). D. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich)., E. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wystarczy wspólnie złożone oświadczenie, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i podpisania Kontraktu w sprawie niniejszego zamówienia). F. Informacja dotycząca przeciętnej liczby zatrudnianych pracowników sporządzona na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. G. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW. Wraz z wykazem osób, które będą wykonywały niniejsze zamówienie Wykonawca zobowiązany jest do złożenia informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a informacja ta może być złożona w formie życiorysu stanowiącego załącznik nr 5 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia. H. Rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych powyżej przychodów z tytułu sprzedaży produktów i usług. Informacje, o których mowa powyżej muszą być również przedstawione według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW. Ponadto Wykonawca powinien przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej. I. Wykaz wykonanych zamówień sporządzony na pdostawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Wartości i dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę muszą być podane w PLN, a w przypadku Wykonawców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie ich kraju. Zamawiający dokona przeliczenia wartości i danych finansowych przedstawionych przez Wykonaców spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 70 2. Koszt eksploatacji (%) 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.starachowice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.02.2007, godzina 11:00, ul. Iglasta 5, PL 27-200 Starachowice, sala przetargowa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt - "Wodociągi, kanalizacja i oczyszczanie ścieków w Starachowicach", 2004/PL/16/C/PE/020" Projekt będzie finansowany ze środków Funduszu Spójności ("Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Starachowicach", Nr 2004/PL/16/C/PE/020-02) 2) Informacje dodatkowe: Ponadto wymaga się, by Wykonawcy przedłożyli w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia A. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. B. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i podpisania Kontraktu w sprawie niniejszego zamówienia publicznego 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.