Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Suwałki: - Zadanie I - dostawa komputerów przenośnych, zespołów komputerowych, drukarek monochromatycznych oraz akcesoriów komputerowych, zgodnie ze specyfikacją produktu - załącznik nr 1/I do siwz;
- Zadanie II - dostawa oprogramowania, zgodnie ze specyfikacją produktu- załącznik nr 1/II do siwz.
Numer ogłoszenia: 64486 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Suwałkach , ul. Ludwika Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 563 13 10, faks 0-87 563 12 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sr@suwalki.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Zadanie I - dostawa komputerów przenośnych, zespołów komputerowych, drukarek monochromatycznych oraz akcesoriów komputerowych, zgodnie ze specyfikacją produktu - załącznik nr 1/I do siwz; - Zadanie II - dostawa oprogramowania, zgodnie ze specyfikacją produktu- załącznik nr 1/II do siwz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. nr 1 1. Komputery przenośnie -5 szt. 2. Komputery stacjonarne -5 szt 3. Drukarka - 1 szt. 4. Zasilacze - UPS - 3 szt. 5. Switche 24 port. -1 szt. i 8 portowe -2 szt. 6. sieciowy dysk twardy -2 szt. 7. inne akcesoria , myszki, klawiatury płyty CD, przedłuzacze Zad. 2 Oprogramowanie 1. SecureDoc - 5 szt. 2. Uaktualnienie programu Ewidencja sprzętu i opogramowania 3. Symantec Endpoint Protection - 200 szt 4.Norton antywirus 2009 upg - 2 5. Norton SystemWorks 12.0 Premier Edition 6.Spy Sweeper 5 aktualizacja 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 20.23.32.21 - 20.23.32.21 20.21.72.00 - 20.21.72.00 30.24.10.00 - 30.24.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to po nie skutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. Krajowego Rejestru Sądowego) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec urzędu skarbowego, c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznej, d) oświadczenie o zapoznaniu się z projektem umowy - załącznik nr 4-I, 4-II, oraz jego akceptacji. 2. Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą: a) formularz ofertowy wraz z oświadczeniem, potwierdzającym spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 b) formularz cenowy - załącznik nr 3-I, 3-II 3. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a) niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( oryginał nie jest wymagany ) przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Suwałkach
ul. Waryńskiego 45
16-400 Suwałki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 15:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45 16-400 Suwałki sekretariat p.12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa komputerów przenośnych, zespołów komputerowych, drukarek monochromatycznych oraz akcesoriów komputerowych, zgodnie ze specyfikacją produktu - załącznik nr 1-I do siwz;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa komputerów przenośnych, zespołów komputerowych, drukarek monochromatycznych oraz akcesoriów komputerowych, zgodnie ze specyfikacją produktu - załącznik nr 1-I do siwz;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-8, 30.23.11.00-0, 30.23.32.21-9, 30.21.72.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - dostawa oprogramowania, zgodnie ze specyfikacją produktu- załącznik nr 1-II do siwz..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - dostawa oprogramowania, zgodnie ze specyfikacją produktu- załącznik nr 1-II do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 części
- Dostawa tabletów i okularów wirtualnej rzeczywistości (gogle VR) w ramach projektu "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" (nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23)
- Dostawa komputerów i laptopów z oprogramowaniem, tabletów i MFP
- "Radosny świat przedszkola w Gminie Krzanowice"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.