eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-15

Warszawa: Wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu.
Numer ogłoszenia: 64494 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot. sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 6077 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C. Zadanie 2: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 0030 Warszawa ul. Leśna i Kompleksie Wojskowym 0192 Warszawa ul. Kajakowa. Zadanie 3: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksach Wojskowych 6045 Warszawa ul. Radiowa 2 oraz Izabelin. Zadanie 4: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 3656 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 103..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty . Dodatkowo: 1. Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowane w formie stosowania elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych. 2. Ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, co najmniej III stopnia do klauzuli: - TAJNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 i 4; - POUFNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniach 1 i 3; 3. Oświadczenie o dysponowaniu wykwalifikowanymi pracownikami przewidzianymi do realizacji zamierzenia, posiadającymi: a) Licencje I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów klasy SA-4 dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia; b) Zaświadczenia o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dla wszystkich pracowników realizujących czynności konserwacyjne uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli co najmniej: - TAJNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 i 4; - POUFNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniach 1 i 3; 4. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta na naprawy i konserwację systemów włamania i napadu Galaxy dla zadań 1, 2, 3 i 4 oraz systemu telewizji dozorowej Bosch, systemu kontroli dostępu Andover Continuum dla zadania 1, 2, 4. 5. Wykaz osób bezpośrednio realizujących usługę z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. - załącznik nr 5 do SIWZ 6. Wymagane dokumenty dotyczące pracowników (zgodnie z Wykazem osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ) 1) Licencje I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów klasy SA-4 dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia; 2) Zaświadczenia o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dla wszystkich pracowników realizujących czynności konserwacyjne uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli co najmniej: - TAJNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 i 4; - POUFNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniach 1 i 3;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 00
  • 2 - Wartość brutto konserwacji - 50
  • 3 - Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot. sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pokój nr 6..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój 214 - Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 6077 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu JW 4198 zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja. Konserwacja dokonywana będzie raz na kwartał, naprawy dokonywane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający w dniu 20 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 49, pokój nr 3 organizuje zebranie z wykonawcami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 00
    • 2. Wartość brutto konserwacji - 50
    • 3. Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 0030 Warszawa ul. Leśna i Kompleksie Wojskowym 0192 Warszawa ul. Kajakowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu JW 4198 zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja. Konserwacja dokonywana będzie raz na kwartał, naprawy dokonywane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający w dniu 20 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 49, pokój nr 3 organizuje zebranie z wykonawcami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 00
    • 2. Wartość brutto konserwacji - 50
    • 3. Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksach Wojskowych 6045 Warszawa ul. Radiowa 2 oraz Izabelin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu JW 4198 zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja. Konserwacja dokonywana będzie raz na kwartał, naprawy dokonywane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający w dniu 20 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 49, pokój nr 3 organizuje zebranie z wykonawcami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 00
    • 2. Wartość brutto konserwacji - 50
    • 3. Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 3656 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 103..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu JW 4198 zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja. Konserwacja dokonywana będzie raz na kwartał, naprawy dokonywane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający w dniu 20 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 49, pokój nr 3 organizuje zebranie z wykonawcami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 00
    • 2. Wartość brutto konserwacji - 50
    • 3. Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.