Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-15
Warszawa: Wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu.
Numer ogłoszenia: 64494 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot. sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa nr 4198.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 6077 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C. Zadanie 2: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 0030 Warszawa ul. Leśna i Kompleksie Wojskowym 0192 Warszawa ul. Kajakowa. Zadanie 3: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksach Wojskowych 6045 Warszawa ul. Radiowa 2 oraz Izabelin. Zadanie 4: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 3656 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 103..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty . Dodatkowo: 1. Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowane w formie stosowania elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych. 2. Ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, co najmniej III stopnia do klauzuli: - TAJNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 i 4; - POUFNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniach 1 i 3; 3. Oświadczenie o dysponowaniu wykwalifikowanymi pracownikami przewidzianymi do realizacji zamierzenia, posiadającymi: a) Licencje I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów klasy SA-4 dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia; b) Zaświadczenia o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dla wszystkich pracowników realizujących czynności konserwacyjne uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli co najmniej: - TAJNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 i 4; - POUFNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniach 1 i 3; 4. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji producenta na naprawy i konserwację systemów włamania i napadu Galaxy dla zadań 1, 2, 3 i 4 oraz systemu telewizji dozorowej Bosch, systemu kontroli dostępu Andover Continuum dla zadania 1, 2, 4. 5. Wykaz osób bezpośrednio realizujących usługę z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. - załącznik nr 5 do SIWZ 6. Wymagane dokumenty dotyczące pracowników (zgodnie z Wykazem osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ) 1) Licencje I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego oraz świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów klasy SA-4 dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia; 2) Zaświadczenia o przeszkoleniu z ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenia bezpieczeństwa osobowego dla wszystkich pracowników realizujących czynności konserwacyjne uprawniające do dostępu do informacji o klauzuli co najmniej: - TAJNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniu 2 i 4; - POUFNE - w przypadku przystąpienia do wykonania przedmiotu zamówienia w zadaniach 1 i 3;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 00
- 2 - Wartość brutto konserwacji - 50
- 3 - Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot. sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pokój nr 6..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, pokój 214 - Kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 6077 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu JW 4198 zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja. Konserwacja dokonywana będzie raz na kwartał, naprawy dokonywane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający w dniu 20 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 49, pokój nr 3 organizuje zebranie z wykonawcami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 00
- 2. Wartość brutto konserwacji - 50
- 3. Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 0030 Warszawa ul. Leśna i Kompleksie Wojskowym 0192 Warszawa ul. Kajakowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu JW 4198 zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja. Konserwacja dokonywana będzie raz na kwartał, naprawy dokonywane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający w dniu 20 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 49, pokój nr 3 organizuje zebranie z wykonawcami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 00
- 2. Wartość brutto konserwacji - 50
- 3. Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksach Wojskowych 6045 Warszawa ul. Radiowa 2 oraz Izabelin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu JW 4198 zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja. Konserwacja dokonywana będzie raz na kwartał, naprawy dokonywane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający w dniu 20 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 49, pokój nr 3 organizuje zebranie z wykonawcami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 00
- 2. Wartość brutto konserwacji - 50
- 3. Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawa technicznych systemów zabezpieczenia technicznego w Kompleksie Wojskowym 3656 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 103..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji i naprawy technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną (SSWiN, SKD, TV-dozór) w Jednostce Wojskowej 4198 oraz jednostkach i instytucjach będących na zaopatrzeniu JW 4198 zgodnie z NORMĄ OBRONNĄ NO-04-A004-8 2006 Obiekty wojskowe Systemy alarmowe część 8: Eksploatacja. Konserwacja dokonywana będzie raz na kwartał, naprawy dokonywane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający w dniu 20 lutego o godzinie 11:00 w siedzibie zamawiającego ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 49, pokój nr 3 organizuje zebranie z wykonawcami..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 00
- 2. Wartość brutto konserwacji - 50
- 3. Cena jednej roboczogodziny brutto przy naprawach - 50
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.