eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłówdostawy materiałów szewnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-22

POZYCJA 64495

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Namysłów: dostawy materiałów szewnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Adamczyk Maria, ul. Oleśnicka 10/3, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax (077) 410 30 12, e-mail: zamowienia@namyslow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.namyslow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Adamczyk Maria, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 077/ 410 36 95, fax 077/ 410 39 22, e-mail: zamowienia@namyslow.pl, www.namyslow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów szewnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka przyszpitalna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Namysłowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych do apteki przyszpitalnej Zamawiającego przez okres 12 miesięcy - szczegółowy wykaz określa załączniki nr 9 do formularza oferty. Ilości opakowań podane w załączniku nr 9 do formularza oferty służą do celów przeliczeniowych, wykonawca może zaproponować inne wielkości opakowań odpowiednio je przeliczając. Zamawiający dopuszcza zmiany rozmiarów siatek chirurgicznych i kompresów +/- 10%. Zamawiający dopuszcza zmiany wymiarów długości nici i igieł +/- 10%. L.p. Rozmiar Opis igły Dł nici w cm j.m. Ilość saszetek I Nici naturalne, niewchłanialne jedwabne 1 2 bez igły 250 sasz. 72 2 1 26 mm 1/2 koła, okrągła 75 sasz. 108 3 1/0 30 mm 1/2 koła, okrągła 75 sasz. 144 4 2/0 30 mm 1/2 koła, okrągła 75 sasz. 108 II Nici syntetyczne, wchłanialne, plecione, poliglikolowe 1 2 bez igły 140 sasz. 288 2 1 bez igły 140 sasz. 648 3 1/0 bez igły 140 sasz. 180 4 2/0 bez igły 140 sasz. 432 5 3/0 bez igły 140 sasz. 108 6 1/0 bez igły 2x70 sasz. 180 7 2 40 mm 1/2 koła, okrągła, wzmocniona 70 sasz. 1000 8 2 37 mm 1/2 koła, okrągła, wzmocniona 70 sasz. 72 9 1 37 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 108 10 1/0 30 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 216 11 1/0 37 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 72 12 2/0 26 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 216 13 3/0 26 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 216 14 4/0 22 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 288 15 1 40 mm 1/2 koła, okrągła, wzmacniana 70 sasz. 756 16 1 37 mm 1/2 koła, okrągła 90 sasz. 72 17 1 40 mm 1/2 koła, okrągła, wzmocniona 150 sasz. 72 18 1/0 37 mm 1/2 koła, okrągła 90 sasz. 108 19 2/0 26 mm 5/8 koła, okrągła 70 sasz. 360 20 0 26 mm 5/8 koła, okrągła 70 sasz. 108 21 0 36 mm 5/8 koła, okrągła 70 sasz. 216 22 1 64 mm 3/8 koła, okrągła 90 sasz. 72 23 3/0 26 mm, okrągła, igła typu narta 120 sasz. 72 24 2/0 27 mm. Okrągła, igła typu narta 120 sasz. 72 III Nici syntetyczne, plecione, jednobarwne, poliglikolowe, wchłanialne do 42 dni od zaimplantowania 1 1 48 mm 1/2 koła, okrągła 90 sasz. 216 IV Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilamentowe, poliamidowe 1 2/0 24 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 90 sasz. 144 2 2/0 39 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 75 sasz. 540 3 3/0 39 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 75 sasz. 540 4 2/0 80 mm, igła 3/8 koła, odwr. tnąca 100 sasz. 108 5 3/0 24 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 75 sasz. 540 6 2/0 90 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 100 sasz. 108 7 3/0 24 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 90 sasz. 108 8 4/0 24 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 90 sasz. 360 9 1 90 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 100 sasz. 108 10 0 30 mm, 3/8 koła, odwr.tnąca 75 sasz. 180 11 0 37 mm 1/2 koła, okragła 75 sasz. 72 12 1 37 mm 1/2 koła, okrągła 75 sasz. 72 V Nici syntetyczne, niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe 1 3/0 17 mm 1/2 koła podwójna, okrągła 90 sasz. 72 2 4/0 17 mm 1/2 koła podwójna, okrągła 90 sasz. 72 3 5/0 13 mm 1/2 koła podwójna, okrągła 75 sasz. 72 4 2/0 39 mm 3/8 koła odwrotnie tnąca 75 sasz. 72 5 Siatka chirurgiczna 5x10 cm płaska sasz. 15 6 Siatka chirurgiczna 10x15 cm płaska sasz. 20 VI Nici syntetyczne, monofilamentowe, wchłaniające się między 180-210 dniem 1 1 48 mm 1/2 koła, okrągła 150 pętla sasz. 36 2 1 40 mm 1/2 koła, okragła, wzmocniona 150 pętla sasz. 36 VII Nici syntetyczne, monofilamentowe, wchłaniające się do 60-90 dniem 1 3/0 26 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 360 2 2/0 26 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 180 3 4/0 17 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 72 4 1 37 mm 1/2 koła, okrągła 70 sasz. 468 5 2/0 bez igły 140 sasz. 216 6 0 40 mm 5/8 koła, okrągła 70 sasz. 108 VIII Szwy stal powlekana z dwoma igłami odwrotnie tnącymi, dwie płytki 1 długość igły 2x100 mm 3/8 koła 75 sasz. 8 IX Nici wchłanialne, taśma z tępą igłą okrągłą 1 długość igły 2x45 mm, szer. taśmy 0,3 mm 60 sasz. 8 X Wchłanialny, kompres kolagenowy do tamowania krwawienia 1 5x8cm sasz. 12 2 10x12 cm Sasz. 4 3 3x5 cm Sasz. 12 Zamawiający, sukcesywnie w miarę występujących potrzeb będzie każdorazowo ustalał wielkość zamówienia (rodzaj i ilość artykułów, które należy dostarczyć). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie w sprawie aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: od 60.000,00 do 211.000,00 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 29.01.2007; lub data zakończenia: 28.01.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 30 dniowy termin płatności od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują stałe ceny przez cały czas obowiązywania umowy, przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, którzy zaproponują max. 7 dniowy termin realizacji danej partii dostawy, oferowane materiały szewne posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten musi potwierdzać, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenie osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, 8. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 9. dokument wniesienia wadium, 10. cennik - materiały szewne,, 11. oświadczenie w sprawie aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP, 12. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie *, 13. umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej*, 14. pełnomocnictwo - pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza*. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.01.2007, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego - Sala Konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.