Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-23
Promna: Przebudowa dróg na terenie gminy Promna
Numer ogłoszenia: 64504 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Promnie , Promna-Kolonia 5, 26-803 Promna, woj. mazowieckie, tel. 048 6133628, faks 048 6133628.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie gminy Promna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont oraz przebudowa dróg na terenie gminy Promna w miejscowościach: Biejków, Wojciechówka, Rykały - Mała Wieś - Lisów . dzieląca się na poszczególne zadania: Zadanie I.: Remont drogi w Biejkowie, nr dz. ewid. 475, 479 - II etap, odcinek za mostem - Budy Brankowskie o długości 1050mod km 0+900 do km 1+950. Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej Rykały - Mała Wieś - Lisów - II etap, długości 1322m. Zadanie III: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wojciechówka długość 945 m..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każde zadanie w wysokości: Zadanie I - 5 000,00 zł, Zadanie II - 5 000,00 zł, Zadanie III - 3 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany załącznik Nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, Wykaz osób do kontaktów z zamawiajacym, Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnien / pełnomocnictw osób składajacych oferte, o ile nie wynikaja z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, Kosztorysy ofertowe, dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - gwarancja - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: I. Zmiany natury ogólnej, w szczególności: a) zmiana osób odpowiedzialnych za kontrakt i nadzór nad realizacja przedmiotu umowy, b) zmiana numerów kont bankowych, c) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, d) Wprowadzenie lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót. e) Zmiana w zakresie rozliczeń warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. II. Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót: 1). Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a). klęski żywiołowe; b). warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2). Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a). wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b). nieterminowe przekazanie placu budowy przez zamawiającego , gdy opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy; c). konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; d). zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploratorów infrastruktury 3). Zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego, w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. III. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1). zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednia zgoda Zamawiającego, tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniem SIWZ, 2) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 3) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) zmiana zakresu realizacji robót spowodowana błędami w dokumentacji, 5) zmiany uzasadnione okolicznościami ekonomicznymi lub technicznymi skutkujące niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 6) Zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikające z: a) wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub przez Zamawiającego, b) gdy zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od ustalonego zakresu robót, - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Promna
Promna Kolonia 5
26-803 Promna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Promna Promna Kolonia 5 26-803 Promna sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi w Biejkowie, nr dz. ewid. 475, 479 - II etap, odcinek za mostem - Budy Brankowskie o długości 1050mod km 0+900 do km 1+950..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym - 1,05 km, 2. Mechaniczne karczowanie krzaków - 0,1 ha, 3. Mechaniczne usunięcie karp - 28 szt, 4. Mechaniczne wykonanie koryta na szerokości korony drogi wraz z uformowaniem poboczy szerokości 0,50 m i mechanicznym zagęszczeniem - 5725,0 m2, 5. Miejscowe uzupełnienie korony drogi mieszanką kruszywo 0-31,5 mm/żwir w stosunku 1:3 objętościowo wraz z mechanicznym zagęszczeniem - 105,0 m3, 6. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw. Grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. - 4675,00 m2, 7. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw. Grubość po zagęszczeniu 5 cm - 4570,0 m2, 8.Wykonanie dwóch przepustów rurowych z rur PEHD o śr. 50 cm i długości 6,0m wraz ze ściankami czołowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami - 12 m, 9. Wykonanie rowu trapezowego o głębokości 0,5m wraz z plantowaniem dna i skarp rowu - 285 mb, 10. Wykonanie przepustu rurowego o średnicy 30 cm z rur PEHD - 12 m, 11. Skropienie podbudowy emulsja asfaltową szybkorozpadową - 6856,50m2 12. Wykonanie warstwy wiążącej z BA dla KR-2 gr. 2 cm - 4413,50 m2, 13. Wykonanie warstwy ścieralnej z BA dla KR-2 o grubości warstwy 3 cm - 4361,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. gwarancja - 6
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Rykały - Mała Wieś - Lisów - II etap, długości 1322m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1,322 km, 2. Mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni brukowej - 655,20 m2, 3. Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z profilowaniem dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem i uformowaniem poboczy szerokości 0,50 m - 5550,10m2, 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw . Grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. - 4410,00 m2 5. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw wraz z zamiałowaniem. Grubość po zagęszczeniu 5 cm - 4432,80 m2, 6. Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa łamanego, podbudowy brukowej i warstwy wiążącej - 6436,56 m2, 7. Wykonanie warstwy wyrównawczo wiążącej na istniejącej podbudowie brukowej z BA dla KR-2 w ilości średniej 100kg/m2 - 51,12 mg, 8. Wykonanie warstwy wyrównawczo wiążącej z BA dla KR-2 w ilości 75kg/m2 - 328,04 mg, 9. Wykonanie warstwy ścieralnej z BA dla KR-2 grubości 2 cm - 4819,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. gwarancja - 6
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wojciechówka długość 945 m.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,945 km, 2. Mechaniczne wykonanie wykopu koparką podsiębierną o poj. Łyżki 0,60m3 w gruncie III-IV kat z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km - 19,0 m3, 3. Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wraz z profilowaniem dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem i uformowaniem poboczy szerokości 0,50 m - 4084,50 m2, 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw . Grubość warstwy po zagęszczeniu 10cm. - 3139,50 m2 5. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie przy użyciu układarki do kruszyw. Grubość po zagęszczeniu 5 cm - 3045,00 m2, 6. Skropienie podbudowy i międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorozpadową - 3958,50 m2, 7. Wykonanie warstwy wyrównawczo wiążącej z BA dla KR-2 grubości 3 cm - 3045,00 m2, 8. Wykonanie warstwy ścieralnej z BA dla KR-2 grubości 2 cm - 2950,50 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. gwarancja - 6
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sadlinki. Etap I.
- 1. ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 401 W M. ŻŁOBIZNA. 2. PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI W ŻŁOBIŹNIE O DŁUGOŚCI OKOŁO 1500 M, DZ. NR EWID. 368/8
- Odnowa infrastruktury publicznego transportu zbiorowego - budowa i modernizacja platform przystankowych
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.