eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoPrzebudowa drogi powiatowej nr 5712P-ulica Wieluńska w Kępnie oraz Przebudowa poprzez remont drogi powiatowej nr 5701 P-I etap-na odcinku Trzebień-Opatów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Kępno: Przebudowa drogi powiatowej nr 5712P-ulica Wieluńska w Kępnie oraz Przebudowa poprzez remont drogi powiatowej nr 5701 P-I etap-na odcinku Trzebień-Opatów
Numer ogłoszenia: 64516 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7828900, faks 062 7828901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 5712P-ulica Wieluńska w Kępnie oraz Przebudowa poprzez remont drogi powiatowej nr 5701 P-I etap-na odcinku Trzebień-Opatów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: Zadanie Nr 1 Przebudowa drogi 5712Pulica Wieluńska w Kępnie Zadanie Nr 2 Przebudowa poprzez remont drogi powiatowej nr 5701 P I etap na odcinku Trzebień Opatów Zadanie nr 1 Przebudowa drogi 5712Pulica Wieluńska w Kępnie Przebudowa realizowana będzie na drodze nr 5712P ul. Wieluńska w Kępnie, będącej drogą powiatową łączącą się bezpośrednio z drogą krajową nr 11 oraz z byłą drogą krajową nr 8. Projektowane parametry techniczne: Przebudowy drogi 5712P ul. Wieluńska w Kępnie Dł. drogi 1.6106 km klasa: stan istniejący si L, docelowy sd szer. pasa ruchu si: 3,0m, sd: 3.5m przebudowa zjazdów si=sd: 67 przebudowa skrzyżowań si sd: 8 przebudowa zatok autobusowych si sd: 2 dł. chodników si:1017m, sd: 408m przebudowa przejść dla pieszych si: 4, sd: 10 budowa ciągu pieszo rowerowego si: 0, sd: 1155m prace towarzyszące Decyzje i postanowienia 1 Pozwolenie na budowę Nr 343 2014 z dnia 10 lipca 2014 r., wydane przez Starostę Kępińskiego; 2 Decyzja Nr WGKNOŚiPP.6220.9.2013 9 z dnia 18 listopada 2013 r. w sprawie braku potrzeby przeprowadzania oceny oddziaływania inwestycji na środowisko; 3 Postanowienie nr PZD.4132.2.2014.BD Powiatowego Zarządu Dróg w Kępnie z dnia 26.02.2014 r.; 4 Opinia Energa-Operator, Oddział w Kaliszu z dnia 03.02.2014 r..; 5 Opinia Netia S.A. z dnia 07.02.2014 r.; 6 Opinia Związku Spółek Wodnych z dnia 10.02.2014 r.; 7 Opinia Wielkopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, Rejonowy Oddział w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 10.02.2014.; 8 Opinia Orange Polska z dnia 06.02.2014 r.; 9 Opinia PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., Zakład Linii Kolejowych w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 28.02.2014 r.; 10 Opinia Wodociągów Kępińskich Sp. Z o.o.; 11 Opinia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Poznaniu z dnia 18.02.2014; 12) Opinia nr Ka.5183.418.2.2014 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu, Delegatura w Kaliszu z dnia 10.03.2014 r.; 13 Opinia Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. Z o.o., Oddział w Poznaniu, Zakład w Kaliszu z dnia 14.03.2014 r.; 14 Opinia Multimedia Polska S.A. z dnia 11.03.2014 r.; 16 Uchwała Nr IX 66 99 Rady Powiatu Kępińskiego z dnia 30 sierpnia 1999 roku w sprawie zaliczenia do kategorii dróg powiatowych. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego gminy Kępno, zatwierdzony uchwałą Rady Miejskiej w Kępnie nr XLII 249 2013 z dnia 18 września 2013 Dz. Urz. Województwa Wielkopolskiego poz. 5355 z 27 września 2013. Dokumentacja techniczna Dokumentacja techniczna: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Kępno Zakład Usług Projektowo- Konsultingowych Okrzyce 7, 63-630 Rychtal. Zadanie Nr 2 Przebudowa poprzez remont drogi powiatowej nr 5701 P I etap na odcinku Trzebień Opatów Przebudowa realizowana będzie na drodze nr 5701P, będącej drogą powiatową. Droga ta łączy się pośrednio z drogą krajową nr 11. Połączenie z drogą krajową nr 11 następuje poprzez 1 ulicę, stanowiącą drogę gminną, zlokalizowaną w miejscowości Opatów. Szczegółowy zakres inwestycji Wykonanie w w robót dotyczy na odcinku Trzebień Opatów od km 9+370,00 do km 11+259,04, Dł. drogi: 1,888 km Klasa: stan istniejący si =stan docelowy sd : L szer. pasa ruchu si=sd:2,75m budowa chodnika: si:0sd:690 mb przebudowa skrzyżowań: si=sd:4szt. przebudowa zjazdów: si=sd:63 budowa zatoki autobusowej:si:0 sd:1szt. budowa przejścia dla pieszych: si:0sd:6 budowa ciągu pieszo-rowerowe:si:0sd:1231mb prace towarzyszące Decyzje i postanowienia Zgłoszenie budowy z dn.31.08.2015 r. nr sprawy: AB.6743.720.2015; Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach nr BGK.6220.2.2015 z dn. 11.09.2015r. stwierdzająca brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko; Decyzja Nr WSKR.6341.0008.2015 z dn. 29.10.2015 o pozwoleniu wodnoprawnym; Decyzja Nr WSRK.6341.0109.2015 o pozwoleniu wodnoprawnym. Zatwierdzenie przez Starostę Kępińskiego stałej organizacji ruchu na drodze powiatowej nr 5701P pismo KT.7121.83.2015, z dn. 21.09.2015r. Zatwierdzony projekt organizacji ruchu). Postanowienie nr PZD.420.064.2015.PM z dnia 02.09.2015 r., wydane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie; Opinia Energa operator oddział w Kaliszu z dn. 22.06.2015 r.; Opinia Orange Polska z dn. 25.06.2015 r. Opinia Komendy Powiatowej Policji w Kępnie z dn. 20.10.2015r.; Opinia GDDKiA z dn. 20.10.2015r.; Uchwała nr IX/66/99 Rady Powiatu Kępińskiego z dn. 30.08.1999r. Dodatkowo informujemy, że działki przez które przebiega pas drogowy drogi powiatowej nr 5701P nie są wpisane do rejestru zabytków, nie podlegają też ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Istniejąca i projektowana droga nie zagraża środowisku oraz higienie i zdrowiu użytkowników. Dokumentacja techniczna Dokumentacja techniczna, Projekt Budowlany do obiektu: Remont drogi powiatowej w miejscowości Świba Donaborów Biadaszki Trzebień Opatów Etap II Biadaszki-Trzebień-Opatów wykonany przez firmę eMWu KAROLAK z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim 63-400, ul. Dworcowa 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określą: załączona dokumentacja projektowa załącznik nr 11 do SIWZ , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót załącznik nr 12 oraz przedmiary robót, które stanowią element pomocniczy do wyceny oferty i są załącznikiem do SIWZ załącznik nr 13 , Zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przewidzianym do budowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również na zadanie nr 1 i 2: a wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej mapa przyjęta do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i zatwierdzona przez Starostę Kępińskiego nie później niż w dniu odbioru , b zawiadomienie o zakończeniu budowy, zawiadomienie prawomocne na dzień odbioru c wykonanie wideo rejestracji z inwentaryzacją wykonanego odcinka drogi w granicach pasa drogowego i przekazanie w wersji elektronicznej: tab, mif, shp, dxf w formie RL12 i warstwa odwzorowania 92, d wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i uzyskanie zatwierdzenia, e poniesienie kosztów związanych z przebudową sieci zawartych w dokumentacji technicznej, f poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, g poniesienie kosztów wynikających z porozumienia z korzystania z dróg , h poniesienie kosztów naprawy dróg powiatowych, użytkowanych w związku z realizacją inwestycji w wielkości 300 ton betonu asfaltowego ułożonego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na każde zadanie wraz z przygotowaniem nawierzchni przez frezowanie, i zadanie nr 1 dokonanie nasadzeń rekompensacyjnych za usunięte drzewa w ilości 26 szt drzewo z wycinki własnością wykonawcy należy dokonać nowych nasadzeń w pasach drogowych dróg powiatowych lub na terenach będących własnością Powiatu na terenie Miasta i Gminy Kępno w terminie wyznaczonym zgodnie z decyzją Burmistrza Miasta i Gminy Kępno i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego Odległość nasadzeń do inwestycji maksymalnie do 10 km Drzewa o obwodzie min. 8 cm i wysokości 130 cm . Gatunki drzew : Lipa - 50% Jesion - 25% Klon - 25%. i zadanie nr 2 dokonanie nasadzeń rekompensacyjnych za usunięte drzewa w ilości 54 szt drzewo z wycinki własnością wykonawcy należy dokonać nowych nasadzeń w pasach drogowych dróg powiatowych lub na terenach będących własnością Powiatu na terenie gminy Łęka Opatowska w terminie wyznaczonym, zgodnie z decyzją Wójta Gminy Łęka Opatowska i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego Odległość nasadzeń do inwestycji maksymalnie do 10 km Drzewa o obwodzie min. 8 cmi wysokości 130 cm . Gatunki drzew : Lipa 50% Jesion 25% Klon 25%. Informacja: Destrukt bitumiczny, oraz inne materiały rozbiórkowe typu: kostka rury itp. pochodzący z rozbiórki jest własnością Zamawiającego, składowane w Słupi p Kępnem ul Katowicka 10 teren PZD Kępno, odległość ok 10 km . 4. Do obowiązków wykonawcy należy: a powołać kierownika budowy i kierowników robót branżowych, zgłosić rozpoczęcie robót w PINB w Kępnie. b Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: - przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowania i przedstawienia kosztorysu powykonawczego, c Wykonawca udzieli okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Na zasadach określonych w Projekcie Umowy § 16 Załącznik Nr 9 do SIWZ .Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: okres gwarancji 5%..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.25.00 - Usuwanie gleby 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Kwota wadium wynosi 40.000,00 zł słownie: czterdzieści tysięcy złotych na zadanie Nr 1 Przebudowa drogi powiatowej nr 5712P ulica Wieluńska w Kępnie Kwota wadium wynosi 30.000,00 zł słownie: trzydzieści tysięcy złotych na zadanie nr 2 Przebudowa poprzez remont drogi powiatowej nr 5701 P I etap na odcinku Trzebień Opatów Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5 .poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. I O Kępno 42 1090 1144 0000 0000 1417 8822 z dopiskiem: Przebudowa drogi powiatowej nr 5712p ulica Wieluńska w Kępnie zadanie nr 1 lub Przebudowa poprzez remont drogi powiatowej nr 5701 P I etap na odcinku Trzebień-Opatów zadanie nr 2 Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu winno w swej treści zawierać wskazanie wszystkich wykonawców wspólnie się ubiegających wraz z podaniem ich nazw i siedzib.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat wykonał należycie- co najmniej dwie roboty budowlane: polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości łącznej 4,00 mln zł brutto - na zadanie nr 1, Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie krótszym niż 5 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 5 lat wykonał należycie- co najmniej dwie roboty budowlane: polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości łącznej 3,00 mln zł brutto- na zadanie nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje przy realizacji niniejszego zamówienia osobami [które będą nadzorowały realizację zamówienia] uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie wykonawczym w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót określonych w niniejszej SIWZ. Na tej podstawie Wykonawca przedstawi w wykazie osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji wymienionych poniżej: 1) kierownik budowy pełniący funkcję koordynatora wszystkich prac w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadający, co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi podobnymi do robót stanowiących przedmiot zamówienia na Zadanie nr 1 i 2 2) kierownika robót w specjalności instalacyjnej z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych posiadający, co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami instalacyjnymi podobnymi do robót stanowiących przedmiot zamówienia na Zadanie Nr 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności dotyczącej wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości, co najmniej 4 mln. zł (słownie złotych: cztery miliony 00/100) na zadanie Nr 1 Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności dotyczącej wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości, co najmniej 3 mln. zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100) na zadanie Nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowy należy przedłożyć przed podpisaniem umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawa zamówień publicznych Dz. U. z 2013r. poz.907 z poźn. zm. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: a wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych (nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w okresie realizacji robót, które Wykonawca winien wziąć pod uwagę przy składaniu oferty -cykl pór roku) b wystąpienie okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, c zmiana będąca następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, itp. d żądanie wstrzymania robót skierowane do Wykonawcy przez Zamawiającego, inspektora nadzoru inwestorskiego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e wystąpienie okoliczności wskazanych w § 17 ust. 2, jeżeli mają one wpływ na uzgodniony termin realizacji przedmiotu umowy, 2) Sposób i zakres wykonywania robót: a wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; b wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej np: wykonanie robót zamiennych, konieczność zastosowania innych rozwiązań materiałowych lub technicznych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu rzeczowego, c zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, 3) Zmiany osobowe: a zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, wymienionych w § 4 ust. 8 umowy, na inne osoby posiadające co najmniej równoważne kwalifikacje, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b zmiana osób na stanowisku inspektora nadzoru, wymienionych w § 4 ust. 1 umowy, 4) Zmiany podwykonawców: a zmiany podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia). b zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca, na którego potencjale opierał się Wykonawca składając ofertę, będzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które wymagane były przez zamawiającego w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Pozostałe zmiany: zmiana w finansowaniu robót w poszczególnych okresach związana ze zmianą budżetu , otrzymaną dotacją , pożyczką lub innymi środkami z zewnątrz, 3. Warunki wprowadzenia zmian: 1 inicjowanie zmian - na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, 2 pisemna zgoda obu stron umowy, 3 uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac, 4 forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, pokój nr 114.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2016 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kępnie, ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno, pokój nr 3 Biuro Podawcze - parter lub przesłać pocztą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie zadania w ramach programu wieloletniego pod nazwą Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.