eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokBUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W SZTABINIE

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-11-09



Og³oszenie nr 645286-N-2018 z dnia 2018-11-09 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku: BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W SZTABINIE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5025282000000, ul. ul. Sienkiewicza  65 , 15003   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 85 670 31 37, e-mail zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl, faks 85 670 28 42.
Adres strony internetowej (URL): www.podlaska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.podlaska.policja.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.podlaska.policja.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej
Adres:
Zespó³ ds Zamówieñ Publicznych KWP w Bia³ymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Bia³ystok


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: BUDOWA NOWEJ SIEDZIBY POSTERUNKU POLICJI W SZTABINIE
Numer referencyjny: 32/C/18
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej siedziby Posterunku Policji w Sztabinie - budynku jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, z poddaszem nieu¿ytkowym, w technologii tradycyjnej, z dachem czterospadowym o konstrukcji drewnianej. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót do wykonania okre¶laj± do³±czone do SIWZ: opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja techniczna i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (za³±cznik nr 5 SIWZ).

II.5) G³ówny kod CPV: 45216111-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45310000-3
45332400-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 1346229,76
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Nie dotyczy
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy mo¿e skorzystaæ z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych - KRS i CEiDG.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w powy¿szym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w powy¿szym zakresie.

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w powy¿szym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - za³±cznik nr 1 SIWZ. 2. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert, z³o¿one w formie orygina³u, o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania. 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertê podpisuje inna osoba ni¿ Wykonawca, - ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, którego tre¶æ winna wskazywaæ pe³nomocnika oraz potwierdzaæ jego umocowanie do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy. Dla wa¿no¶ci pe³nomocnictwa wymaga siê podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z Wykonawców. Korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ z³o¿ony w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza. 4. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium - patrz rozdz. VIII SIWZ. 5. O¶wiadczenie w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO - za³±cznik nr 2 SIWZ (je¿eli dotyczy - je¿eli Wykonawca w z³o¿onej ofercie podaje dane osób fizycznych). 6. Dokumenty wymagane po z³o¿eniu ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - za³±cznik nr 3 SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia dotyczy sytuacji, gdy w postêpowaniu zostanie z³o¿ona wiêcej ni¿ jedna oferta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 30.000,00 z³ brutto (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych). Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Komendy Wojewódzkiej Policji w Bia³ymstoku: NBP Oddzia³ Okrêgowy w Bia³ymstoku Nr 25101010490008661391200000 Kserokopiê przelewu bankowego zaleca siê do³±czyæ do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniê¿nych, stosowny dokument wadialny (orygina³) nale¿y z³o¿yæ w: Zespole ds. Zamówieñ Publicznych KWP w Bia³ymstoku 15-003 Bia³ystok, ul. H. Sienkiewicza 65 w dniach: od poniedzia³ku do pi±tku w godz.: 8.00 - 15.00 Kserokopiê tego dokumentu zaleca siê do³±czyæ do oferty. Wadium musi byæ wniesione nie pó¼niej ni¿ do terminu okre¶lonego w rozdz. XI ust. 1 SIWZ. Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym wy¿ej terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w formach niepieniê¿nych musi wyra¼nie okre¶laæ, ¿e wniesione w takiej formie podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach podanych w art. 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Z tre¶ci dokumentu wadialnego powinno wynikaæ bezwarunkowe zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±. Wadium wnoszone w formach niepieniê¿nych musi zapewniaæ jego obowi±zywanie na okres nie krótszy ni¿ czas zwi±zania ofert±. Dokumenty potwierdzaj±ce wniesienie wadium powinny zawieraæ numer przetargu, którego dotycz± lub jego nazwê. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy swojej oferty wadium, w wysoko¶ci oraz formie wskazanej w niniejszej SIWZ oraz ustawie zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 89 ust. 1 lit. 7b ustawy PZP. ZWROT WADIUM: 1) Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 2) Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 3) Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. 4) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5) Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Tak
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczek, na poczet wykonania zamówienia objêtego niniejsz± umow±. 2. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zaliczki wy³±cznie na pisemny wniosek Wykonawcy. 3. Zamawiaj±cy przyznaje lub odmawia przyznania zaliczki w formie pisemnej. 4. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wska¿e, na podstawie zaakceptowanego harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, zakres robót, na których realizacjê wykorzysta zaliczkê, a tak¿e formê wniesienia zabezpieczenia zaliczki i termin jej rozliczenia. 5. Zabezpieczenie zaliczki mo¿e byæ wniesione w formie: a) pieniê¿nej, b) gwarancji bankowej, c) gwarancji ubezpieczeniowej. 6. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia. Dokument gwarancyjny musi bezwarunkowo gwarantowaæ wyp³atê na rzecz Zamawiaj±cego kwoty zaliczki w przypadku jej nieterminowego rozliczenia. Wa¿no¶æ dokumentu gwarancyjnego powinna mijaæ nie wcze¶niej ni¿ 60 dni od dnia, w którym przypada termin rozliczenia zaliczki wskazany we wniosku, o którym mowa w ust. 4. Tre¶æ dokumentu gwarancyjnego zabezpieczenia zaliczki podlega akceptacji Zamawiaj±cego. 7. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 14 dni od dnia jej rozliczenia. Za rozliczenie zaliczki uznaje siê odbiór prac zrealizowanych z udzielonej zaliczki oraz przedstawienie dowodów zap³aty wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom i dalszym podwykonawcom, bior±cym udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, na któr± zaliczka zosta³a wyp³acona, tj. dokumentów, o których mowa w § 12 ust 5 projektu umowy. 8. Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ kolejnej zaliczki, pod warunkiem ¿e Wykonawca rozliczy³ siê z poprzednio udzielonej zaliczki. 9. Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ zwrotu udzielonej zaliczki w przypadku, gdy opó¼nienie realizacji jakiegokolwiek elementu robót ujêtego w zaakceptowanym harmonogramie, o którym mowa w ust. 4 przekracza 14 dni w stosunku do terminów w nim okre¶lonych. 10. W nieprzewidzianych, wyj±tkowych, uzasadnionych sytuacjach Zamawiaj±cy na wniosek Wykonawcy mo¿e dopu¶ciæ rozliczenie zaliczki w innym terminie. Przed³u¿enie terminu rozliczenia zaliczki na wniosek Wykonawcy jest uwarunkowane przed³u¿eniem terminu wa¿no¶ci zabezpieczenia zaliczki. 11. Nierozliczenie zaliczki w ustalonym terminie wy³±czaj±c sytuacjê opisan± w ust. 10 spowoduje niezw³oczne wyst±pienie Zamawiaj±cego do Gwaranta o jej zwrot w wysoko¶ci nierozliczonej.


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ istotnej zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana terminu wykonania umowy mo¿e nast±piæ za zgod± Zamawiaj±cego w nastêpuj±cych sytuacjach: a) wyst±pienie warunków atmosferycznych utrudniaj±cych lub uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót, b) wyst±pienie miêdzy innymi: znalezisk archeologicznych, niewybuchów lub niewypa³ów lub innych nieprzewidzianych, niezale¿nych od stron okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na termin zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy, c) przekroczenie okre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ itp., d) konieczno¶æ wykonania rozwi±zañ (robót) zamiennych spowodowanych miêdzy innymi: konieczno¶ci± dostosowania dokumentacji do zasad wiedzy technicznej i uzyskania celu umowy, zmian± regulacji prawnych, przepisów resortowych, mo¿liwo¶ci± zastosowania nowszych lub korzystniejszych dla Zamawiaj±cego rozwi±zañ technologicznych lub technicznych, wycofaniem z rynku lub zaprzestaniem produkcji materia³ów i urz±dzeñ wyszczególnionych w dokumentacji. Na tê okoliczno¶æ zostanie opracowany kosztorys zamienny, sporz±dzony na podstawie aktualnych, powszechnie stosowanych katalogów i cenników (¶rednich cen rynkowych wg SEKOCENBUD), który zostanie parafowany przez przedstawiciela/li Zamawiaj±cego i kierownika budowy, e) konieczno¶æ udzielenia zamówienia dodatkowego, niezbêdnego do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, spowodowana miêdzy innymi zmian± regulacji prawnych i przepisów resortowych, f) wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na wydanie decyzji administracyjnych dotycz±cych Zamawiaj±cego, wstrzymanie przez organ nadrzêdny finansowania przedmiotu umowy. 3. Zmiana terminu zakoñczenia przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 2, bêdzie uwarunkowana dorêczeniem Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w terminie nie pó¼niej ni¿ 14 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê o wyst±pieniu okre¶lonego zdarzenia, o którym mowa w ust. 2, pisemnego zawiadomienia, informuj±cego o wyst±pieniu zdarzenia. Wykonawca okre¶li mo¿liwy termin zakoñczenia przedmiotu umowy, zawieraj±cy szczegó³owe uzasadnienie. Przed³u¿enie terminu wykonania umowy nie mo¿e byæ d³u¿sze ni¿ to uzasadnia przyczyna jego wyd³u¿enia. 4. Zmiana wynagrodzenia za wykonanie umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych sytuacjach: a) nast±pi zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT na roboty budowlane. Warto¶æ wynagrodzenia za pozosta³e do wykonania roboty budowlane mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu jedynie o warto¶æ ró¿nicy pomiêdzy obowi±zuj±c± stawk± podatku VAT w momencie zawierania niniejszej umowy, a obowi±zuj±c± stawk± podatku VAT w momencie realizacji robót, b) zachodzi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, o których mowa w ust. 2 lit. d) projektu umowy. c) zachodzi konieczno¶æ zaniechania robót przewidzianych w umowie, d) zachodzi konieczno¶æ realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: - zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, - zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, - warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 5. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zgody obu stron oraz formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z wyj±tkiem zmian personalnych przedstawicieli dzia³aj±cych w imieniu Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, o których mowa w § 3 ust. 1 i w § 5 pkt 6 lit. c) projektu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-11-26, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Ka¿demu Wykonawcy, a tak¿e innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez Zamawiaj±cego przepisów ustawy PZP przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy PZP - ¶rodki ochrony prawnej. 2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia o zamówieniu oraz SIWZ przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy PZP. 3. Odwo³anie przys³uguje wy³±cznie od niezgodnej z przepisami ustawy PZP czynno¶ci Zamawiaj±cego podjêtej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub zaniechania czynno¶ci, do której Zamawiaj±cy jest zobowi±zany na podstawie ustawy PZP. Odwo³anie mo¿na wnosiæ zgodnie z art. 180 i 182 ustawy PZP do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej, przesy³aj±c jego kopiê Zamawiaj±cemu. 4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio w³asnorêcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym ,przesy³aj±c kopiê odwo³ania Zamawiaj±cemu przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu. 5. Terminy wniesienia odwo³ania: 5.1. Odwo³anie wnosi siê w terminie 5 dni od dnia przes³ania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia - je¶li zosta³y przes³ane w sposób okre¶lony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy PZP, albo w terminie 10 dni - je¿eli zosta³y przes³ane w inny sposób. 5.2. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, a tak¿e wobec postanowieñ specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 5.3. Odwo³anie wobec czynno¶ci innych ni¿ okre¶lone w pkt 5.1. i 5.2. wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia. 5.4. Je¶li Zamawiaj±cy nie przes³a³ Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwo³anie wnosi siê nie pó¼niej ni¿ w terminie: 1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o udzieleniu zamówienia 2) 1 miesi±ca od dnia zawarcia umowy, je¿eli Zamawiaj±cy nie zamie¶ci³ w Biuletynie Zamówieñ Publicznych og³oszenia o udzieleniu zamówienia.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.